To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-21
Ogłoszenie nr 371802 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Bolków: Wykonywanie badań laboratoryjnych da SPZOZ w Bolkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356456
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolkowie, krajowy numer identyfikacyjny
23000680000000, ul.
ul. Wysokogórska
6,
59420
Bolków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
0-75 7413244, faks
0-75 7412068, e-mail
zozbolkow@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): spzozbolko.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny Publiczny zakład opieki zdrtnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie badań laboratoryjnych da SPZOZ w Bolkowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ/ZP/196/11/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi laboratoryjne, świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz wymaganiami Zamawiającego z wykorzystaniem bądź nie jego pomieszczeń - Punktu Pobrań. Zakres świadczonych w ramach niniejszego zamówienia usług laboratoryjnych wraz z podaniem ich szacunkowej ilości w skali jednego miesiąca wyszczególniono w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi podstawę do wyliczenia ceny oferty. Ponadto, w przypadku złożenia stosownego oświadczenia woli w formularzu ofertowym, Wykonawca może wynająć w siedzibie Zamawiającego lokal przeznaczony na Punkt Pobrań - projekt umowy najmu stanowi Załącznik nr 4a do SIWZ. Szczegółową kalkulację ceny oferty stanowi złożony wraz z niniejszą ofertą wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wszystkie ceny, w tym ceny jednostkowe w formularzu powinny być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Podana w ofercie cena winna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ, oraz zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia. 1. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania badań zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznikiem nr 2 do oferty. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi, która obejmuje wykonanie badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, zgodnie z wymogami: 1) Ustawy z dnia 27. 07. 2001 r. o Diagnostyce Laboratoryjnej z 27 lipca 2001 roku (tj. Dz.U. z 2014r. Nr 1384 j.t ze zmianami), 2) Rozporządzenia MZ z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne ( Dz. U. z 2004 r., Nr 43 poz. 408 ze zm) oraz 3) Rozporządzenia MZ z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 61, poz. 435 ze zm). 4. Wykonawca oświadcza, iż realizacja usług powierzonych Podwykonawcy, w zakresie zleconym mu przez Wykonawcę - odbywać się będzie zgodnie z wymogami w/wym. przepisów prawnych. 5. Wykonawca oświadcza, że czynności diagnostyki laboratoryjnej wykonuje uprawniony i przeszkolony personel laboratorium Oferenta lub Podwykonawcy, a nadzór nad nim sprawowany jest przez diagnostów laboratoryjnych posiadających specjalizację zgodną z obowiązującym profilem laboratorium. 6. Wykonawca oświadcza, że sprzęt do badań jest serwisowany, kalibrowany i kontrolowany zgodnie z obowiązującymi procedurami i wymogami producenta. 7. Wykonawca oświadcza, że prowadzi dokumentację dotyczącą aparatury pomiarowej oraz sprzętu stanowiącego wyposażenie laboratorium zgodnie z obowiązującymi przepisami, a obowiązujące zapisy są dostępne na życzenie Zamawiającego. 8. Wykonawca oświadcza, że w czasie trwania umowy będzie prowadzona kontrola jakości badań , wewnątrz- i zewnątrzlaboratoryjna, zgodnie z wymogami. 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć informacje związane z zasadami pobrania i przygotowania próbek do transportu i badania. 10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć informacje o terminie oczekiwania na wynik. 11. Materiał do badań będzie odbierany z siedziby zamawiającego przez personel Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 12:00 i dostarczony do laboratorium Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 12. Wyniki badań w formie pisemnej dostarczone będą do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w terminie wskazanym w pkt. 10. 13. Wyniki badań muszą być autoryzowane przez diagnostę laboratoryjnego. 14. Wynik badania musi zawierać dane zgodne z Rozporządzeniem RM z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych. 15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wyników badań w formie pisemnej i elektronicznej przez połączenie HL7. 16. W przypadku awarii przekazu informatycznego Wykonawca powiadomi Zamawiającego i jeśli będzie taka potrzeba prześle wyniki mailem w sposób zaszyfrowany pod adres wskazany przez Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych pacjentów zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 j. t. ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy. 18. Wykonawca zobowiązuje się do wydania wyników badań wykonanych w trybie cito drogą elektroniczną natychmiast po ich wykonaniu, jednocześnie powiadomi drogą telefoniczną o wysłanym wyniku. 19. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego informowania upoważnionego pracownika Zamawiającego, wskazanego w umowie, o otrzymanych wynikach krytycznych pacjenta. 20. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji skierowań i wyników badań zgodnie z obowiązującymi przepisami, a archiwizowane wyniki udostępniać na życzenie Zamawiającego. 21. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i bezzwłocznego powiadamiania Zamawiającego o każdej aktualizacji procedur związanych z: 1) Przygotowaniem pacjenta do badań, 2) Pobieraniem materiału do badań, 3) Przechowywaniem próbek do czasu wykonania badania, 4) Transportem i zabezpieczeniem próbek na czas transportu, 5) Wzoru obowiązujących skierowań, 6) Zakresów referencyjnych badań, 7) Wartości błędów dopuszczalnych. 22. W razie potrzeby Oferent zobowiązuje się do integracji przez połączenie HL7 posiadanego systemu informatycznego z systemem Zamawiającego bez naliczania dodatkowych kosztów. 23. Wykonawca zobowiązuje się odbierać materiał do badań po wezwaniu telefonicznym w sytuacji szczególnie pilnej u Zamawiającego w godz. 15:00-16:00. 24. Wykonawca dostarcza na własny koszt system zamknięty do pobierania krwi, druki skierowań, kody kreskowe. 25. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej obsługi pacjentów ze skierowaniem Zamawiającego we wszystkich Punktach Pobrań Wykonawcy. 26. Za wykonane badania Wykonawca obciąży Zamawiającego, zgodnie z cennikiem ujętym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Oferty, faktura będzie wystawiana z 30 dniowym terminem płatności. 27. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, związane z prowadzoną działalnością przez cały okres świadczenia usługi objętej przedmiotowym zamówieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
85145000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8685.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8685.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BOLKÓW
więcej: przetargi BOLKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.