eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzZakup sprzętu medycznego dla Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Zgierz: Zakup sprzętu medycznego dla Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części
Numer ogłoszenia: 37181 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego dla Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu medycznego dla Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części: Część 1: Aparat do elektroterapii z czteropolowym prądem - 1 szt. Część 2: Wielogłowicowy aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt. Część 3: Urządzenie do terapii kończyn górnych i kończyn dolnych z oporem w łańcuchach zamkniętych- 1 szt. Część 4: Urządzenie do przeprowadzania ćwiczeń funkcjonalnych metodą Neurac za pomocą systemu podwieszek - 1 szt. Część 5: Leżanka regulowana elektrycznie - 1 szt. Część 6: Rower treningowy - 1 szt. Część 7: Fotel rehabilitacyjny do ćwiczeń oporowych stawu kolanowego - 1 szt. Część 8: Tablica do ćwiczeń manualnych- 1 szt. Część 9: Laser punktowy - 1 szt. Część 10: Aparat do ćwiczeń biernych kończyny dolnej w stawie biodrowym, kolanowym i skokowym - 1 szt. Część 11: Rotor do kończyn dolnych z fotelem - 1 szt. Część 12: Kabina do ćwiczeń i zawieszeń w kinezyterapii indywidualnej - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w/w sprzętu wraz z montażem, kontrolą sprawności oraz z przeszkoleniem personelu, zgodnie ze specyfikacją zawartą w Zestawieniu Parametrów Technicznych- Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6. Zamówienie poniżej 207 tys euro. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją głównych dostaw sprzętu medycznego o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 3. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 14).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować całość zamówienia bądź poszczególne części. 5. Zakup sprzętu medycznego będzie realizowany w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze A projektu pn.: Zapewnienie wysokiej jakości usług dla mieszkańców województwa łódzkiego poprzez zakup sprzętu medycznego dla Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do elektroterapii z czteropolowym prądem - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Aparat do elektroterapii z czteropolowym prądem - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wielogłowicowy aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część - Wielogłowicowy aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie do terapii kończyn górnych i kończyn dolnych z oporem w łańcuchach zamkniętych- 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Urządzenie do terapii kończyn górnych i kończyn dolnych z oporem w łańcuchach zamkniętych- 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do przeprowadzania ćwiczeń funkcjonalnych metodą Neurac za pomocą systemu podwieszek - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Urządzenie do przeprowadzania ćwiczeń funkcjonalnych metodą Neurac za pomocą systemu podwieszek - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leżanka regulowana elektrycznie - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Leżanka regulowana elektrycznie - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rower treningowy - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Rower treningowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Fotel rehabilitacyjny do ćwiczeń oporowych stawu kolanowego - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: Fotel rehabilitacyjny do ćwiczeń oporowych stawu kolanowego - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tablica do ćwiczeń manualnych- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: Tablica do ćwiczeń manualnych- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: Laser punktowy - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: Laser punktowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparat do ćwiczeń biernych kończyny dolnej w stawie biodrowym, kolanowym i skokowym - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10: Aparat do ćwiczeń biernych kończyny dolnej w stawie biodrowym, kolanowym i skokowym - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rotor do kończyn dolnych z fotelem - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do kończyn dolnych z fotelem - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kabina do ćwiczeń i zawieszeń w kinezyterapii indywidualnej - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kabina do ćwiczeń i zawieszeń w kinezyterapii indywidualnej - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.