Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Zgorzelec: Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 37185 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgorzelec.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w leasingu operacyjnym jednej sztuki fabrycznie nowego, wcześniej nie eksploatowanego samochodu osobowego, wyprodukowanego w 2008 roku Zakres zamówienia obejmuje dostawę samochodu osobowego, spełniającego parametry nie gorsze od określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Warunki dotyczące leasingu operacyjnego: a. Czas trwania umowy (okres leasingu) - 48 miesięcy b. Opłata wstępna - 20% wartości pojazdu brutto c. Wartość końcowa - 1% wartości pojazdu brutto d. Przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej e. Leasing udzielony będzie w złotych polskich f. Spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych w oparciu o zmienną stopę procentową g. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin (o ile taki istnieje) oraz postanowienia ustawy Kodeks Cywilny 3. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony samochód, której ważność rozpocznie się od daty odbioru: - Mechanicznej, na okres nie krótszy niż 2 lata - Na lakier, na okres nie krótszy niż 2 lata - Na perforację nadwozia, na okres nie krótszy niż 12 lat b. Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi c. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta d. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe e. Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 1 dnia f. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym) g. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego h. Wykonawca wraz z samochodem przekaże: - Świadectwo homologacji - Kartę pojazdu - Książkę serwisową - Instrukcję obsługi w języku polskim Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 Pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla pkt. 1 a, b i c 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu tj.: a. wykażą zrealizowane, co najmniej dwie dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. dostawa samochodu w leasing, o wartości nie mniejszej niż 95 tyś zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie /wykaz został określony formularzem Nr 4 do SIWZ/ 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 i 2A do SIWZ/ Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W celu: 1.potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a.Wypełnionego formularza wykazu dostaw zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ 3. oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2 do SIWZ . Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają formularz nr 2A do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców. W odniesieniu do pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zgodnie z pkt. 8.4 SIWZ 3. Wymagania dotyczące oferty Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: 1) wypełniony formularz ofertowy - formularz Nr 1 2) wypełniony formularz oferty technicznej - formularz Nr 1A 3) informacje na temat wykonawcy (wg zał. wzoru ) - formularz nr 3 do SIWZ 4) kartę katalogową zawierającą zdjęcie i parametry techniczne proponowanego samochodu 5) Wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Opracowanie Planu Ogólnego Miasta Zgorzelec wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego
- "Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu" - Zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja podłóg w tym uwzględnienie potrzeb osób niepełnosprawnych w internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miasta Braniewa".
- Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów typu SUV o napędzie hybrydowym na potrzeby KOWR OT w Krakowie
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.