To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Łódź: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Grafika komputerowa
Numer ogłoszenia: 371950 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101750 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Grafika komputerowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie minimum średnie, przygotowanie plastyczne lub informatyczne, znających podstawy obsługi komputera (środowisko MS Windows oraz pakiet MS Office). 2. Celem szkolenia jest opanowanie przez jego uczestników metod komputerowego opracowywania projektów plastycznych w oparciu o komputerowe narzędzia projektowania graficznego. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności praktyczne do wykonywania samodzielnej pracy na stanowiskach wyposażonych w komputer. 3. Program szkolenia musi zawierać: 1) moduł I- Aktywne poszukiwanie pracy: a) atuty zawodowe i bariery w poszukiwaniu pracy, b) nowoczesne metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy i ich wpływ na uzyskany efekt, c) zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, d) prawidłowa komunikacja i asertywność sposobem na skuteczną autoprezentację przed przyszłym pracodawcą. 2) moduł II - związany z tematem szkolenia, uwzględniający następujące zagadnienia tematyczne: a) Obsługę programu CorelDRAW: - Narzędzia programu CorelDRAW, - Soczewki -opis i zastosowanie, - Przygotowanie nowego projektu graficznego, - Zasady tworzenia różnych projektów graficznych (plakat, ulotka, wizytówka, szyld reklamowy), - Przygotowanie projektu na potrzeby firmy poligraficznej, - Przekształcanie rysunku wektorowego na mapę bitową, - Przekształcanie grafiki rastrowej w grafikę wektorową, - Łączenie grafiki wektorowej z bitmapową. b) Obsługę programu PhotoShop: - Narzędzia programu PhotoShop (narzędzia do tworzenia selekcji, narzędzia malarskie i edytorskie), - Palety dostępne w programie PhotoShop - Praca z paletami, - Maski - tworzenie masek, praca z maskami, - Ścieżki - tworzenie ścieżek, praca ze ścieżkami, - Filtry, - Techniki korekcji obrazów. c) MacromediaFlash: - Środowisko Flash MX - narzędzia dostępne w programie, - Lista czasowa, - Biblioteka Flasha - symbole i klony, - Rysowanie we Flashu, - Animacja (automatyczna, poklatkowa), - Bitmapy i materiały w innych formatach, - Dodawanie dźwięku do animacji, - Tworzenie stron www przy wykorzystaniu programu Flash MX. d) Elementy języka HTML: - Struktura dokumentu HTML, - Znaczniki fizyczne i logiczne czcionki w HTML, - Elementy blokowe w HTML, - Tabele w HTML, - Odsyłacze i wykazy w HTML. 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy ( uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia ) oraz wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego dane, o których mowa w cz. XI ust. 1 pkt 15 SIWZ oraz wydaniem certyfikatu uczestnictwa w projekcie - Wspieramy Twoją Aktywność wg. wzoru Zamawiającego. 5. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 6. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 10 osób, w jednej 10 - osobowej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 8 - osobowej. 2) Program szkolenia wraz z egzaminem musi być zrealizowany w ciągu 270 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych, w tym: 10 godzin musi zostać przeznaczonych na moduł -Aktywne poszukiwanie pracy. Przy czym jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku, zgodnie z przedstawionym harmonogramem, po 6 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się między godziną 8.00 a 18.00. 4) Czas trwania szkolenia ok. 9 tygodni. 5) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko komputerowe wyposażone w sprawny sprzęt oraz inne środki niezbędne do realizacji szkolenia w danej grupie. 6) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką. 8) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowaną przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułkę słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 9) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Grafika komputerowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Centrum Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, ul. Konstytucyjna 42c, 92-203 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17280,00
Oferta z najniższą ceną: 15440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina" - II POSTĘPOWANIE
- Druk, skompletowanie oraz dostarczenie "Łódzkiej Tytki Seniora".
- Wsparcie techniczne dla urządzeń sieciowych Juniper użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania systemowego urządzeń
- 1/TP/ZP/D/2025 - Dostawa aparatury medycznej
- Dostawa generatora do ewakuacji dymów koagulacyjnych wraz z akcesoriami
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja zimowego 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''
- "Organizacja zimowego 10 - dniowego terapeutycznego wyjazdu dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''
- Wspieranie rodziny - treningi kompetencji opiekuńczo - wychowawczych i umiejętności społecznych dla mieszkańców Gminy Pieszyce
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- "Zorganizowanie kompleksowej usługi przygotowania i realizacji kursów/szkoleń specjalistycznych/seminariów/wyjazdów dla nauczycieli i uczniów ZSTiO w Sandomierzu"
- Szkolenia specjalistyczne dla nauczycieli pracujących w szkołach, które przystąpiły do projektu realizowanego w ramach FEW 2021-2027 pt. "Czas zawodowców dla Wielkopolski" z podziałem na części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.