Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Żary: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ POSYPYWARKI DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC
Numer ogłoszenia: 372008 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A. , ul. Bohaterów Getta 9-11, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4794600, faks 068 4794602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ POSYPYWARKI DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej posypywarki do zimowego utrzymania dróg i ulic w ilości 1 sztuka. Posypywarka powinna być przystosowana do zamontowania na nośniku (samochodzie ciężarowym, skrzyniowym), przeznaczona do zwalczania śliskości zimowej w technologii sypania czystą solą, piaskiem, mieszanką piaskowo - solną lub innym materiałem uszorstniającym. Podstawowe parametry techniczne: a) pojemność zasobnika na materiał uszorstniający, wykonanego ze stali węglowej, powinna wynosić od 5 do 6 m3 b) zasobnik piaskarki zabezpieczony od góry kratami uchylnymi zabezpieczającymi przed dostawaniem się materiału o dużych gabarytach oraz zabezpieczająca bezpieczeństwo operatora, c) ruchomy mechanizm zapobiegający zawieszaniu się materiałów, d) podawanie materiału uszorstniającego poprzez przenośnik taśmowy poruszający się po rolkach lub płycie tworzywowej o niskim współczynniku tarcia z pominięciem rolek podporowych, e) klapa dozująca ustawiana automatycznie, po wyborze rodzaju wysypywanego materiału, poprzez siłownik hydrauliczny, f) w cenę oferowanego urządzenia powinna być wliczona adaptacja hydrauliki podwozia, g) regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika, h) grubość ścianki posypywarki minimum 3 mm, i) napęd hydrauliczny taśmy oraz talerza rozsypującego, j) układ napędowy niezależny od nośnika, silnik wysokoprężny, o mocy minimum 10 kW umieszczony w wygłuszonej obudowie umiejscowionej w przedniej części posypywarki, k) siłownik elektryczny mechanizmu asymetrii sypania umieszczony w obudowie wykonanej ze stali nierdzewnej, l) możliwość asymetrycznego rozsypywania materiałów, m) układ sterowania - z kabiny nośnika, poprzez elektroniczny pulpit sterujący, posiadający: - włączanie i wyłączanie posypywarki, - regulację gęstości posypywania soli w zakresie do 5 - 40 g/m2, - regulację gęstości posypywania środka uszorstniającego w zakresie do 30 - 320 g/m2, - regulację szerokości posypywania w zakresie minimum 2 - 10 m i kierunku rozsypu (asymetria), - fotoelektryczny czujnik sypania, - liczenie czasu pracy urządzenia, ilości wysypanego materiału, n) automatyczne wyłączenie posypywania po zatrzymaniu pojazdu, możliwość włączenia posypywania po zatrzymaniu pojazdu za pomocą pulpitu sterowniczego urządzenia, o) kolor posypywarki RAL 2011 - pomarańczowy. Wyposażenie dodatkowe: - pokrowiec (wodoodporny) ochronny na zasobnik soli, z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania zasobnika, - pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu posypywarki, - podnóża (podpory) umożliwiające montaż i demontaż posypywarki z nośnika. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: - dostawa i wykonanie nieodpłatnego pierwszego montażu posypywarki na nośnik w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, - przedmiot zamówienia musi być sprawny i gotowy do pracy, - Wykonawca zapewni przeszkolenie Pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oraz przeprowadzi pokaz działania sprzętu i próby techniczne, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin proponowanego sprzętu na etapie badania ofert - w siedzibie Wykonawcy lub innym uzgodnionym z Wykonawcą miejscu, - Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od daty dostarczenia Zamawiającemu, czas reakcji od momentu otrzymania zgłoszenia nie dłużej niż 24 godz. w dni robocze, czas naprawy maksymalnie 3 dni roboczych. W czasie braku możliwości wykonywania naprawy gwarancyjnej w czasie 3 dni - Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do podstawienia zastępczej posypywarki, wolnej od wad, do czasu wykonywania naprawy. Ponowny bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania sprawnej piaskarki. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego oraz serwis stacjonarny zlokalizowany nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego, - Producent posypywarek musi posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO w zakresie produkcji, sprzedaży i serwisu urządzeń komunalnych, - Wykonawca wraz z posypywarką przekaże instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną oraz informację producenta o normie zużycia paliwa silnika posypywarki w ciągu 1 godziny jej pracy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniającego warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego pozwalającego na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniającego warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniającego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Oferta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), wskazanie pełnomocnika, dokładne określenie postępowania, dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie, jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy zgodnie z paragrafem 7 projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pekom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Getta 9-11 68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat P.K. PEKOM S.A. ul. Bohaterów Getta 9-11, 68-200 Żary..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Dożywianie dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Gminy Żary oraz osób objętych pomocą OPS na rok 2025"
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych, dzierżawa zbiornika do ciekłego tlenu medycznego, dzierżawa butli na gazy medyczne dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025"
więcej: Piaskarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.