To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Wrocław: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem personelu drobnych urządzeń laboratoryjnych głównie do laboratoriów 7 i 9A z podziałem na 6 części
Numer ogłoszenia: 37202 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256071 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem personelu drobnych urządzeń laboratoryjnych głównie do laboratoriów 7 i 9A z podziałem na 6 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem personelu drobnych urządzeń laboratoryjnych głównie do laboratoriów w budynku 7 i 9A z podziałem na 6 części (CPV: 38000000-5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 (część B) do SIWZ. 2. URZĄDZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA CZĘŚĆ 1 OFERTY: 1-Cyfrowy kontroler temperatury-3 szt., 2 - Termohigrometr cyfrowy-15 szt., 3 - Termometr zakres temp.-20/110°C-3 szt., 4-Termometr zakres temp.-10/200°C -3 szt., 5 - Uniwersalny multimetr cyfrowy-13 szt.; URZĄDZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA CZĘŚĆ 2 OFERTY: Spin coater -1szt; URZĄDZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA CZĘŚĆ 3 OFERTY:1-Wózek narzędziowy z kompletem narzędzi wysokiej jakości-1kpl, 2-Walizka narzędziowa z kompletem profesjonalnych narzędzi-1kpl, 3-Suwmiarka elektroniczna-6szt, 4-Mikrometr cyfrowy-2szt., 5-Urządzenie do grawerowania-1szt.;URZĄDZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA CZĘŚĆ 4 OFERTY: 1-Cyfrowa stacja lutownicza-1 szt.; URZĄDZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA CZĘŚĆ 5 OFERTY: Niskoszumowy przedwzmacniacz sygnałowy przeznaczony do pomiarów sygnałów z fotopowielacza - 1 szt.; URZĄDZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA CZĘŚĆ 6 OFERTY: Głowice do pomiaru energii - 1 kpl. UWAGA - dotyczy części nr 5 i 6: urządzenia będące przedmiotem części nr 5 i 6, mają być dostarczone do Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN mieszczącego się we Wrocławiu (kod 53-114) przy ulicy Weigla 12. Urządzenia laboratoryjne będące przedmiotem przetargu docelowo mają znajdować się w budynku 7 i 9A, Dolnośląskiego Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskiego Centrum Badań EIT+, we Wrocławiu, przy ul. Stabłowickiej 147. 3. Pod pojęciem dostawy urządzeń rozumie się ich transport do siedziby Zamawiającego (wraz z transportem poziomym wewnętrznym do miejsca instalacji) wraz z rozładowaniem, wniesieniem, montażem/instalacją i uruchomieniem oraz sprawdzeniem działania na zestawach instalacyjnych, zawierających wszystkie materiały eksploatacyjne konieczne do uruchomienia urządzeń. Zamówione i dostarczone do Zamawiającego urządzenia objęte będą pełnym serwisem gwarancyjnym, bez dodatkowych opłat. Serwis gwarancyjny obejmuje wszystkie czynności niezbędne dla utrzymania gwarancji i prawidłowej pracy przedmiotu zamówienia tj. m. in. Wymagane dokumentami DTR kalibracje, przeglądy okresowe, walidację, czyszczenie, konserwację, wymianę np. filtrów. 4. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane z zastosowaniem najnowocześniejszych rozwiązań oraz winny pochodzić z bieżącej produkcji, tj. być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne, co dostawy, określone w przekazanej dokumentacji - w takiej sytuacji ciężar udowodnienia powyższego (np. poprzez złożenie stosownych dokumentów) leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców, dokona oceny zaproponowanych rozwiązań, pod kątem ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek dalszego udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry, a dodatkowo nie gorsze niż te, które są określone w Formularzu oferty oraz będą mogły być zastosowane z uwzględnieniem infrastruktury technicznej Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot Zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca w ramach realizacji umowy będzie zobowiązany w szczególności do: a) dostawy urządzeń i sprzętu wraz z Oprogramowaniem systemowym (jeżeli dotyczy), b) transportu Sprzętu na warunkach określonych w Polska INCOTERMS 2010 DDP do miejsca: - Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN, 53-114 Wrocław ul. Weigla 12 (dotyczy części nr 5 i 6) - Wrocławskie Centrum Badań EIT+, 54-066 Wrocław, ul. Stabłowicka 147 (dotyczy części nr 1, 2, 3 i 4) do pomieszczeń przeznaczonych na instalację urządzeń i sprzętu, a ponadto do ubezpieczenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag c) montażu, instalacji, uruchomienia urządzeń i sprzętu wraz z Oprogramowaniem systemowym (jeżeli dotyczy), d) przeprowadzenia instruktażu dla personelu w zakresie obsługi urządzeń i sprzętu e) zapewnienia gwarancji oraz sprawowania usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, f) przekazania Zamawiającemu praw majątkowych do Oprogramowania Systemowego, praw do korzystania i/lub pełnej własności (jeżeli producent oprogramowania dopuszcza możliwość posiadania pełnej własności) z Oprogramowania Systemowego dostarczonego wraz z urządzeniami - licencje autorskie (jeżeli dotyczy), g) uwzględnienia w cenie ofertowej wszystkich kosztów i opłat jak niżej, m. in.: -kosztów opłat celnych, -kosztów opakowania, -kosztów usunięcia opakowań, innych elementów oraz elementów wadliwych po montażu, -wyładunku, wniesienia, rozładowania, transportu poziomego do miejsca instalacji, instalacji i testów, -kosztów instruktażu personelu Użytkownika, -kosztów pełnego (tj. m.in. od kradzieży, zalania, pożaru, uszkodzeń mechanicznych itp.) ubezpieczenia do momentu odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag, -kosztów dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, -kosztów usługi agencji celnej, -kosztów przechowywania sprzętu do momentu odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag w docelowych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, -jeżeli wystąpią : kosztów gazów, odczynników w okresie testowania, TDT do momentu odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag (jeżeli dotyczy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie przetargowe realizowane jest w ramach Projektu Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+, współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - działanie 2.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - Umowa nr WCB/21/I/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEVMATECH SPÓŁKA JAWNA E.BOJARSKI
jakie przetargi wygrała firma
DEVMATECH SPÓŁKA JAWNA E.BOJARSKI
- Devmatech Spółka Jawna E.Bojarski, ul. Grodkowska 6/109, 01-461 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22555,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62730,00
Oferta z najniższą ceną: 62730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77287,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3 - Umowa nr WCB/22/I/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martez Sp. z o.o., ul. Piwna 10/1B, 50-353 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4461,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5314,10
Oferta z najniższą ceną: 5314,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5314,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 3 - Umowa nr WCB/23/I/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martez Sp. z o.o., ul. Piwna 10/1B, 50-353 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1369,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1778,53
Oferta z najniższą ceną: 1778,53 / Oferta z najwyższą ceną: 1778,53
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część nr 5 - Umowa nr WCB/24/I/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Integrators Paweł Kulawiak, ul. Rybitwy 4 lok. 1, 02-806 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8817,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14637,00
Oferta z najniższą ceną: 14637,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14637,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część nr 6 - Umowa nr WCB/25/I/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Integrators Paweł Kulawiak, ul. Rybitwy 4 lok.1, 02-806 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9965,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14883,00
Oferta z najniższą ceną: 14883,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14883,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.