eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceŚwiadczenie usług porządkowych oraz ochrony fizycznej i monitoringu w budynku Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach oraz terenu wokół budynku..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Czechowice-Dziedzice: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrony fizycznej i monitoringu w budynku Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach oraz terenu wokół budynku..
Numer ogłoszenia: 37202 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 524648 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Nad Białką 1a, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2152370 w. 201, faks 0-32 2153898.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrony fizycznej i monitoringu w budynku Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach oraz terenu wokół budynku...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w budynku Urzędu Skarbowego w Czechowicach - Dziedzicach oraz terenu wokół budynku. I. Usługi porządkowe wewnątrz i na zewnątrz budynku. Usługi te polegać będą na utrzymaniu w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w pokojach biurowych, sali obsługi podatnika, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, ciągach komunikacyjnych, archiwach, piwnicach, garażach o łącznej powierzchni 2523,4 m2. Zakres usług porządkowych: Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie dostarcza środki czystości, materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia. 1. Codzienne utrzymanie czystości wszystkich pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego o powierzchni 2076,60m2: - czyszczenie powierzchni podłogowych: (panele i płytki ceramiczne, wykładziny), - odkurzanie i czyszczenie dywanów, - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, futryn, (poza sprzętem komputerowym), - mycie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster, zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz środki dezynfekujące i zapachowe, (toalety wyposażone są w dozowniki na: mydło, uchwyty na papier toaletowy i papierowe ręczniki), - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, - mycie na mokro z użyciem środków myjąco-pielęgnacyjnych powierzchni podłogowych, - mycie schodów wejściowych, Sprzątanie winno odbywać się: w poniedziałki i piątki w godzinach pomiędzy 7:00 a 18:30. W tych dniach po godz. 15:00 używanie sprzętu o wysokiej emisji dźwięku (odkurzacze itp. sprzęt). Od wtorku do czwartku sprzątanie w godzinach od 7:00 do 15:30. Sprzątanie w soboty jako dodatkowe dni pracy tj. minimum 2 dni tj. ( 2 x 5godzin ). 2. Sprzątanie jeden raz w tygodniu: pomieszczeń sal narad, pomieszczeni archiwum na drugim piętrze, pomieszczeń archiwum na pierwszym piętrze o łącznej powierzchni: 104,5m2. 3. Sprzątanie jeden raz w miesiącu: pomieszczeń oraz korytarzy piwnic z garażami o łącznej powierzchni: 446,8m2, pomieszczenie na trzeciej kondygnacji oraz pomieszczenie na parterze o łącznej powierzchni 50,6m2. 4. Jeden raz na kwartał: mycie kaloryferów oraz lamp z użyciem środków myjąco-pielęgnacyjnych. 5. Trzykrotnie w ciągu roku mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i na zewnątrz) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Utrzymanie terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego (parking, teren zieleni, chodniki) o powierzchni 4874m2: a) w sezonie zimowym: - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń ze schodów, ciągów chodnikowych, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wjazdu do garaży ok. 350m2. - sprzątanie i utrzymanie porządku otoczenia budynku: sprzątanie śmieci, zanieczyszczeń; b) w okresie: wiosna, lato, jesień: - sprzątanie i utrzymanie porządku otoczenia budynku: sprzątanie śmieci, zanieczyszczeń, - usuwanie roślin (mchu, chwastów) z kostki na parkingu, ciągów chodnikowych oraz wjazdu do garaży, - koszenie trawy, grabienie liści; 7. Zapewnienie bieżących konserwacji - napraw urządzeń wodnokanalizacyjnych, elektrycznych oraz drobne naprawy ślusarskie, tj. naprawa zamków w drzwiach, meblach, itp. oraz inne niewymienione drobne prace gospodarcze w razie potrzeby. W przypadku napraw wymagających wymiany elementów, części-zostaną one zakupione przez Zamawiającego. II. Monitoring obiektu poprzez elektroniczny system zabezpieczający: Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien we własnym zakresie dokonać inwentaryzacji istniejącego w obiekcie systemu zabezpieczeń i dostosować go w sposób umożliwiający należyte wykonywanie usługi monitoringu. Oględzin można dokonywać od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00. Jeżeli wystąpi konieczność dołożenia czujek w celu bezpiecznego monitoringu Zamawiający nie ponosi kosztów zakupu. Zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia po zakończeniu wykonania zadania, zostają własnością Zamawiającego. Zakres usługi monitoringu: 1. Monitorowanie obiektu Urzędu poprzez elektroniczny system zabezpieczający w godzinach: a) poniedziałek i piątek: od godz. 18:30 do godz. 6:30 dnia następnego, b) od wtorku do czwartku: od godz. 15:30 do godz. 6:30 dnia następnego, c) całodobowo w dni wolne od pracy urzędu. 2. Monitoring realizowany będzie poprzez: a) przyjmowanie przez stację monitorowania informacji z systemu alarmowego; b) zapewnienie gotowości grupy interwencyjnej, która podejmie czynne działania ochronne w czasie nie dłuższym niż 10 minut po uzyskaniu sygnału alarmu; c) interwencję załóg patrolowych, gdy urząd kontrolowany jest tylko elektronicznie /w godzinach jak w pkt.b)./, do zadań patrolu należy: - obchód budynku Zamawiającego w celu sprawdzenia zamknięcia okien i drzwi oraz ustalenie przesłanek włączenia alarmu, - w przypadku zidentyfikowania przesłanek włączenia alarmu telefoniczne powiadomienie Zamawiającego, - ewentualne podjęcie działań interwencyjnych, - sporządzenie protokołu z ww. czynności; 3. Podczas wystąpienia awarii systemu monitoringu, Wykonawca niezwłocznie informuje Konserwatora systemów alarmowych, aby zapewnić w sposób ciągły monitoring budynku. III. Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach, przy ul. Nad Białką 1a oraz na terenie wokół obiektu. Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu Urzędu Skarbowego w Czechowicach - Dziedzicach, ul. Nad Białką 1a przez jednego pracownika ochrony (podczas wykonywania służby); Ochrona obiektu ma być prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony osób i mienia tj. ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia oraz przepisami wewnętrznymi Zamawiającego. Zakres usługi ochrony osób i mienia: 1. Otwieranie i zamykanie obiektu Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach poprzez wyłączenie/włączenie systemu alarmowego: a) poniedziałek i piątek: otwarcie: godz. 6:30 zamknięcie: godz. 18:30 b) od wtorku do czwartku: otwarcie: godz. 6:30 zamknięcie: godz. 15:30 c) dyżury w 2 soboty: otwarcie: godz. 6:30 zamknięcie: godz. 15:30 d) wydłużenie czasu pracy w okresie składania zeznań rocznych tj. trzy dni w kwietniu każdego roku: zamknięcie Urzędu o 18:30; ponadto urząd zamawia 40 dodatkowych godzin rocznie, w których pracownik ochrony będzie obecny w urzędzie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności wydłużenia godzin pracy z odpowiednim wyprzedzeniem. 2. Ochrona obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Czechowicach-Dziedzicach, podejmowanie wszelkich możliwych czynności, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami mogącymi zapewnić bezpieczeństwo osób i mienia; 3.Nadzór ruchu osób wchodzących i wychodzących; 4. Podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 5. Zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w chronionym obiekcie oraz ochrona jego mienia; 6. Wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom i osobom zatrudnionym do sprzątania pomieszczeń biurowych, a także przechowywanie kluczy po ich zdaniu; 7. Patrolowanie obiektu oraz podejmowanie interwencji w przypadkach naruszenia porządku, usiłowań kradzieży, dewastacji oraz innych zagrożeń; 8. Wydawanie (i przyjmować do przechowania) dokumentów i kluczy do samochodów służbowych uprawnionym kierowcom oraz zawiadomienie o wszelkich usterkach, uszkodzeniach wydanych i odbieranych samochodów; 9. Wprowadzanie i wyprowadzanie samochodów służbowych urzędu z/do garażu; 10. Przeciwdziałanie blokowaniu dróg komunikacyjnych i pożarowych; 11. Prowadzenie książki dyżurów, wpisywanie informacji o czasie objęcia i zdania dyżurów oraz o istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionego obiektu, osób i mienia wydarzeniach z opisem ich przebiegu; 12. Dokumentowanie wszelkich czynności związanych z ochroną obiektu; 13. Bezzwłoczne informowanie przedstawicieli Zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenia miejsca zdarzenia; 14. Współdziałanie z jednostkami straży pożarnej i policji i innymi służbami w przypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego, a także dla chronionego mienia; 15. Zapewnienie stałej i natychmiastowej łączności z Komendą Policji, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i innymi jednostkami oraz przedstawicielami zamawiającego; 16. Utrzymywanie stałej, bezprzewodowej i bezpośredniej łączności pomiędzy pracownikami ochrony i centralą Wykonawcy; 17. Do obowiązków pracowników ochrony poza wykonywaniem podstawowych czynności związanych z ochroną należeć będzie udzielanie wszelkiej pomocy klientom w szczególności: kierowanie do odpowiedniego stanowiska obsługi lub komórki w Urzędzie Skarbowym, pomoc osobom niepełnosprawnym. 18. Przed zamknięciem obiektu i włączeniem systemu alarmowego sprawdzanie stanu wszelkich zabezpieczeń, zamknięć, systemów alarmowych, plomb, ciągów komunikacyjnych, wygaszenie świateł, sprawdzenie toalet i pomieszczeń ogólnodostępnych wraz z pomieszczeniami gdzie znajdują się wyłączniki główne energii elektrycznej, sprawdzenie czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej, itp.; 19. Realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia. 20. Przed rozpoczęciem pracy Urzędu dbałość o czystość schodów wejściowych do budynku urzędu, a w okresie zimowym odśnieżanie schodów, odśnieżanie chodnika oraz wjazdu do garaży. Szczegółowy zakres obowiązków związanych z ochroną mienia i osób: 1. Pracownik ochrony powinien posiadać umiejętność obsługi typowych systemów alarmowych i innych urządzeń zainstalowanych w miejscu pełnienia służby oraz prowadzenia dokumentacji związanej z pełnioną służbą. 2. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w czasie trwania umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsadę stanowiska ochrony posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, a osoba nadzorująca pracowników ochrony fizycznej licencję II stopnia. 6. Wszelkie zmiany w obsadzie stanowisk ochrony muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 7. Przedmiot umowy będzie wykonywany zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia przez osoby umundurowane (marynarka, spodnie, koszula, krawat, w stonowanych kolorach zaopatrzone w czytelne identyfikatory, telefony komórkowe). 8. Wykonawca zapewni stałą łączność z osobą wskazaną przez Zamawiającego do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy. Opis chronionego budynku: a)budynek główny: czterokondygnacyjny, podpiwniczony, powierzchnia całkowita ok. 2 560 m2 wraz z garażami; b) parking ok. 1250 m2 ; c) teren nieogrodzony i nieoświetlony; d) budynek wyposażony w instalacje: - instalacja sygnalizacji włamania: centrala, czujki antywłamaniowe, przyciski napadowe; - instalacje sygnalizacji pożaru: centrala, czujki dymu; - szyfratory zamków kodowanych przy drzwiach wejściowych na klatkę schodową oraz przy drzwiach do działów księgowości; - system telewizji dozorowanej: kamery wewnętrzne i zewnętrzne (przystosowane do rejestracji nocnej). IV. Obsługa centrali telefonicznej - odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych do pracowników Urzędu Skarbowego. V. Przechowywanie kluczy wejściowych do budynku Urzędu oraz zabezpieczenie kluczy do gabloty z kluczami od wszystkich pomieszczeń należy do Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o., ul. Legionów 59A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165853,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168447,84

  • Oferta z najniższą ceną: 168447,84 / Oferta z najwyższą ceną: 352068,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.