To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Warszawa: Sprzątanie terenów zewnętrznych MKiDN w Warszawie
Numer ogłoszenia: 372052 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144556 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów zewnętrznych MKiDN w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania wykonywana jest codziennie na terenie zewnętrznym przy budynkach będących siedzibą Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pozostających w jego trwałym zarządzie: 1. Teren o powierzchni 5.110 m2 na który składają się: a) chodnik przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 b) chodnik przy ul. Krakowskie Przedmieście 21/23 c) chodnik przy ul. Ossolińskich d) chodnik przy ul. Trębackiej e) wjazd do garażu podziemnego od ul. Trębackiej, f) chodnik od ul. Ossolińskich do ul. Trębackiej bez przystanków, g) drogę dojazdową od ul. Focha, h) dziedzińce wewnętrzne: duży i mały, i) trawnik na dużym i małym dziedzińcu j) trawnik przy ul. Trębackiej 3. 2. Teren o powierzchni 9.000 m2, na który składają się: a) ciągi piesze i jezdne na terenie nieruchomości przy ul. Ksawerów 13. 3. Sprzątanie w okresie letnim: a) Wykonywane jest w ciągu dnia w dni robocze i w dni wolne od pracy oraz w razie zaistnienia konieczności w dni świąteczne. b) Zakres prac obejmuje utrzymanie terenu w czystości poprzez: zamiatanie różnego rodzaju śmieci, odpadów itp. i usuwanie ich na bieżąco do kontenerów. Likwidację przerostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników i przy krawężnikach. Grabienie i sukcesywne wywożenie liści z terenu MKiDN na składowisko. c) Środki techniczne i chemiczne do prawidłowego wykonania usługi zapewnia firma sprzątająca. 4. Sprzątanie w okresie zimowym: a) Sprzątanie odbywa się w czasie i ze skutkiem zapewniającym nieutrudnioną pracę w budynkach urzędu - w tym bezpieczeństwo ludzi i pojazdów znajdujących się na terenie, tj. zarówno w ciągu dnia pracy jak i w dni wolne od pracy oraz w razie konieczności w dni świąteczne. b) Zakres obejmuje utrzymanie terenu w czystości poprzez: zamiatanie różnego rodzaju śmieci, odpadów, liści itp. i usuwanie ich na bieżąco do kontenerów. Podczas opadów śniegu natychmiastowe przystąpienie do usuwania śniegu na całym terenie. Po ustaniu opadów uzyskanie w czasie 2 godzin tzw. efektu czarnej nawierzchni. Usuwanie oblodzenia oraz inne czynności wynikające z warunków atmosferycznych. Zabezpieczenia terenu w przypadku wystąpienia zagrożenia powstałymi soplami i nawisami śnieżnymi. Sukcesywne wywożenie usuniętego śniegu i lodu z terenu MKiDN na składowisko. W okresie braku opadów śniegu i występowania temperatur dodatnich, doczyszczanie terenu z błota, piasku i innych nieczystości. c) Środki techniczne (maszyny i urządzenia do odśnieżania) oraz środki chemiczne do prawidłowego wykonania usługi zapewnia firma sprzątająca. Ww środki muszą być przechowywane na terenie MKiDN (dot. okresu zimowego). 5. Teren objęty usługą został przedstawiony na planach stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: Przy wykonywaniu usługi w okresie zimowym dopuszcza się stosowanie środków roztapiających lód - nieagresywnych wobec płyt i kostek kamiennych (piaskowiec, granit).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA COMPANY Łukasz Krasoń - Djurstrom, ul. Ścinawska 4 lok. 14, 53-642 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203703,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120000,00
Oferta z najniższą ceną: 16178,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1328400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.