To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372068 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro
na
zakup i dostarczenie bezprzewodowego detektora promieniowania gamma
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336191-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Raciborska
26,
40074
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 514 533, faks
322 514 533, e-mail
szpital@kco.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kco.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na zakup i dostarczenie bezprzewodowego detektora promieniowania gamma
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):K.C.O./PN/77/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie bezprzewodowego detektora promieniowania gamma, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż , instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu ( 5 osób ) w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem " Protokołu szkolenia" , 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi atestami, certyfikatami, 5. 24 miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu", 6. serwis gwarancyjny 24 miesiące i pogwarancyjny 60 miesięcy na warunkach gwarancji, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (na czas niesprawności pow. 2 dni zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego), niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia, f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 24 godziny od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).Gwarantowany czas usunięcia uszkodzenia wynosi 3 dni, gdy naprawa dokonywana jest w Polsce, natomiast, gdy naprawa odbywa się za granicą, czas wynosi 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia awarii faksem. Na okres usunięcia awarii Wykonawca dostarczy równoważny sprzęt zastępczy. Czas użytkowania sprzętu zastępczego wlicza się do czasu niesprawności, g) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2016 Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
50421000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79713.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 89031.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.