eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzysz › DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I ŚCIANEK PRZESZKLONYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW PRZEZNACZONYCH DO REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH BUDYNKU URZĘDU MIESJKIEGO W ORZYSZU , nr sprawyRGI.IV.341-16/09.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Orzysz: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I ŚCIANEK PRZESZKLONYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW PRZEZNACZONYCH DO REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH BUDYNKU URZĘDU MIESJKIEGO W ORZYSZU , nr sprawy: RGI.IV.341-16/09.
Numer ogłoszenia: 372098 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Orzyszu , ul. Giżycka 15/10, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241040, faks 087 4241050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I ŚCIANEK PRZESZKLONYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW PRZEZNACZONYCH DO REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH BUDYNKU URZĘDU MIESJKIEGO W ORZYSZU , nr sprawy: RGI.IV.341-16/09..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż i ścianek przeszklonych i okien PCV z parapetami wewnętrznymi oraz dostawa materiałów i wyrobów budowlanych oraz materiałów elektrycznych przeznaczonych do remontu pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Miejskiego w Orzyszu. W związku z różnorodnym asortymentem dostaw i usług, realizacje zamówienia podzielono na trzy części. część I dostawa i montaż ścianek modułowych przeszklonych oraz okien PCV z parapetami wewnętrznymi - szczegółowy opis i zakres umieszczono w załączniku nr 2a do SIWZ , część II dostawa materiałów budowlanych i wyrobów do remontu pomieszczeń biurowych - szczegółowy wykaz materiałów i wyrobów zamieszczono w załączniku nr 2b do SIWZ. część III dostawa wyrobów i materiałów do wykonania instalacji elektrycznych szczegółowy wykaz materiałów zamieszczono w załączniku nr 2c do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 44.32.00.00 - Kabel i podobne wyroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: C.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów D.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. D.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: krystyna.chludzinska@um.orzysz.pl lub zkopiować na nośnik elektroniczny w pok. nr 29 w UM. w Orzyszu specyfikacja jest nieodpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzyszu Giżycka 15 12-250 Orzysz SEKRETARIAT BURMISTRZA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż ścianek modułowych przeszklonych oraz okien PCV z parapetami wewnętrznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż trzech ścianek modułowych przeszklonych oraz dziewięciu okien PCV z parapetami wewnętrznymi - szczegółowy opis i zakres umieszczono w załączniku nr 2a do SIWZ ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych i wyrobów do remontu pomieszczeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych i wyrobów do remontu pomieszczeń biurowych - obejmue dostawę drzwi wewnętrznych pełnych 9 szt, drzwi zewnętrznych drewnianych wzmocnionych 3 szt, urządzenie sanitarne-kompakt, przepływowy ogrzewaczwody, zaprawy klejące , terakota, glazura, zaprawy spoinowe , tynk mozaikowy,farby emulsyjne wewnętrzne oraz inne materiały uzupełniające.Szczegółowy wykaz i opis materiałów i wyrobów zamieszczono w załączniku nr 2b do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wyrobów i materiałów do wykonania instalacji elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje materiały do wykonania instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach biurowych- przewody miedziane, , gniazda , puszki , listwy, łączniki, oprawyświetlówkowe,rozdzielnica, świetlówki , osprzęt do uziomów,wyłączniki itp. materiały do instalaji elektrycznej. szczegółowy opis oraz ilości zamieszczono w załączniku 2c do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.