eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaTransport odpadów z kompostowni Spółki Wodno- Ściekowej GWDA sp. z o.o. w Pile do składowiska odpadów w Kłodzie, nr sprawy GWDA/ZP/22/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Piła: Transport odpadów z kompostowni Spółki Wodno- Ściekowej GWDA sp. z o.o. w Pile do składowiska odpadów w Kłodzie, nr sprawy GWDA/ZP/22/13
Numer ogłoszenia: 372100 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "GWDA" Spółka z o.o. , ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 61 54, faks 67 212 45 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadów z kompostowni Spółki Wodno- Ściekowej GWDA sp. z o.o. w Pile do składowiska odpadów w Kłodzie, nr sprawy GWDA/ZP/22/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje transport odpadu o kodzie: 19 05 03 - Kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania), z terenu kompostowni Spółki Wodno-Ściekowej GWDA sp. z o.o. na teren składowiska odpadów w Kłodzie (Gm. Szydłowo), prowadzonego przez Miejski Zakład Oczyszczania - Wysypisko z siedzibą w Pile. Klasyfikacja odpadów zgodnie z katalogiem odpadów (Dz.U. z 2001r. nr 112 poz. 1206) 2. Przedmiotowe odpady pochodzą z procesów biologicznego przetwarzania odpadów w warunkach tlenowych, o kodzie 19 12 12 (inne odpady, w tym zmieszane substancje i przedmioty, z mechanicznej obróbki odpadów, inne niż wymienione w 19 12 11), prowadzonego na terenie kompostowni w SWŚ GWDA sp. z o.o. w Pile, ul. Na Leszkowie 4. Orientacyjny ciężar nasypowy: ok. 1,0 Mg/m3 Tolerancja masy ok.25% w zależności od wilgotności. Odpady przetwarzane i magazynowane są na placu kompostowym, na terenie otwartym, bez zadaszenia. 3.Łączna ilość odpadów do transportu w ramach przetargu wynosi do 4500 Mg do 6 500 Mg. Ilość odpadów przewidzianych do transportu podana przez Zamawiającego jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości odpadów przewidzianych do transportu. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zlecenia mniejszej ilości odpadów do transportu niż określona w SIWZ. 4.Transport odpadów będzie odbywał się partiami ustalanymi w zależności od bieżącej sytuacji i potrzeb Zamawiającego. Nie wyklucza się codziennego wywozu odpadów z terenu kompostowni na teren składowiska odpadów. Wykonawca ma obowiązek podstawienia samochodów (rozpoczęcia transportu) w czasie maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem na adresy i numer podane w umowie. 5.Załadunek na samochodowe środki transportowe przystosowane do przewozu tego rodzaju odpadów leży po stronie Zamawiającego. Załadunek odbywać się będzie w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się inne dni i godziny po wcześniejszym uzgodnieniu terminu przez strony. 6.Transport odpadów na miejsce przeznaczenia odpadów tj. składowisko odpadów w Kłodzie musi odbywać się z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013r. poz. 21) samochodami ciężarowymi z naczepami samowyładowczymi typu wanna, sprawnymi technicznie, odpowiednio zabezpieczonymi przed niekontrolowanym otwarciem skrzyni, z przykryciem plandeką całej skrzyni, przy czym górna krawędź burty naczepy nie może przekroczyć 3,3m licząc od ziemi. 7.Pojazdy przy wyjeździe z terenu Zamawiającego, będą każdorazowo ważone na legalizowanej wadze wskazanej przez Zamawiającego i na koszt Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania ważeń kontrolnych pojazdów transportujących odpady, na wadze zlokalizowanej na terenie składowiska odpadów w Kłodzie. 8.Przed rozpoczęciem transportu odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wypełnioną kartę przekazania odpadu. Dopuszcza się sporządzenie zbiorczej karty przekazania odpadu obejmującej odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie jednego miesiąca kalendarzowego za pośrednictwem tego samego transportującego odpad. Przy stosowaniu zbiorczej karty przekazania odpadu dowodem potwierdzającym każdorazowy transport będzie dokument z ważenia z legalizowanej wagi. 9.Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania umowy posiadać ubezpieczenie co najmniej na kwotę 500.000,00 zł w zakresie OC deliktowej za szkody wyrządzone w środowisku. Kopię polisy ubezpieczeniowej w tym zakresie, wraz z potwierdzeniem opłacenia należnych składek, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie Zezwolenia na transport odpadów z uwzględnieniem odpadu o kodzie: 19 05 03 - Kompost nieodpowiadający wymaganiom, wydane przez właściwy organ ustalony wg miejsca prowadzenia przez niego działalności w zakresie transportu odpadów z zastrzeżeniem art. 233 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), lub potwierdzenie wpisu do rejestru zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, określonych w art. 22 ust. 1 pzp w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: posiadania przynajmniej dwóch samochodów ciężarowych z naczepami samowyładowczymi typu wanna, sprawnych technicznie, odpowiednio zabezpieczonych przed niekontrolowanym otwarciem skrzyni, z przykryciem plandeką całej skrzyni, przy czym górna krawędź burty naczepy nie może przekroczyć 3,3m licząc od ziemi. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zadania, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem własnego lub będącego w jego dyspozycji następującego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia: przynajmniej dwa samochody ciężarowe z naczepami samowyładowczymi typu wanna, sprawne technicznie, odpowiednio zabezpieczone przed niekontrolowanym otwarciem skrzyni, z przykryciem plandeką całej skrzyni, przy czym górna krawędź burty naczepy nie może przekroczyć 3,3m licząc od ziemi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gwda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodno-Ściekowa GWDA sp. z o.o. ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego: Spółka Wodno-Ściekowa GWDA sp. z o.o. ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.