eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372111 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Bydgoszcz: Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362362-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366596-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa  80, 85-010  Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3705717, faks 52 3705740, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW.1.12.361.11.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących do ZDW w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych z podziałem na 7 części 1.1. Zamówienie obejmuje następujące części: a) Części nr 1 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 23 000,00 l; Olej napędowy (ON) - 7 000,00 l; b) Części nr 2 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 16 000,00 l, Olej napędowy (ON) - 14 000,00 l; c) Części nr 3 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 16 000,00 l, Olej napędowy (ON) - 30 000,00 l, d) Części nr 4 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 18 000,00 l, Olej napędowy (ON) - 38 000,00 l, e) Części nr 5 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 14 000,00 l, Olej napędowy (ON) - 44 000,00 l; f) Części nr 6 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 38 000,00 l, Olej napędowy (ON) - 47 000 l; g) Części nr 7 - Bezgotówkowy zakup paliwa dla samochodów służbowych należących dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko, w orientacyjnej ilości: Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 10 000,00 l, Olej napędowy (ON) - 60 000 l; 3. Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części jest: 3.1. Tankowanie bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu (kanistry) paliw spełniających wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015, poz. 1680), ponadto muszą być zgodne z normami: PN-EN 228:2013-04 - benzyna bezołowiowa, PN-EN 590:2013-12- olej napędowy; 3.2. Tankowanie paliwa zarówno do zbiorników pojazdów jak i kanistrów musi odbywać się bezgotówkowo - karta paliwowa, całodobowo we wszystkie dni tygodnia; Wykonawca przedstawi (jako załącznik do oferty) zasady systemu sprzedaży bezgotówkowej; 3.3. Tankowanie paliwa odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb - w stacjach paliwowych Wykonawcy wskazanych w "Wykazie stacji paliw" czynnej całodobowo we wszystkie dni tygodnia; 3.4. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu paliwo po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania paliwa, z zastosowaniem upustu od ceny brutto w stosunku do ceny na dystrybutorze; 3.5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe, przypisane do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu) oraz karty paliwowe imienne na sprzęt, uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju. Przewidywana ilość pojazdów oraz kart paliwowych przeznaczonych do tankowania paliwa odpowiednio dla danej części, zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.6. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz kart paliwowych na sprzęt Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 10,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 3.7. Ważność karty przez 24 miesiące; 3.8. Ze względu na liczne tankowania wynikające z utrzymywania pełnej gotowości pojazdów do zimowego, letniego utrzymania dróg, odległość stacji paliw od miejsc garażowania pojazdów Zamawiającego w jednostkach terenowych wykazanych w Formularzu cenowym odpowiednio dla danej części nie może być większa niż 20 km. 3.9. Wykonawca udostępni dostęp do elektronicznego zestawienia wszystkich transakcji dokonanych kartami paliwowymi w danym okresie rozliczeniowym: a) po dwa loginy zabezpieczone hasłem dla każdej części od nr 2 do nr 7 (1 login zabezpieczony hasłem dla RDW i 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz); b) 1 login zabezpieczony hasłem dla ZDW Bydgoszcz - część nr 1. 3.10. Możliwość internetowego blokowania kart paliwowych z uprawnieniami dla ZDW Bydgoszcz ul. Dworcowa 80 3.11. Wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za zakup paliwa - 2 razy w miesiącu za każdy okres rozliczeniowy (pierwsza faktura po okresie rozliczeniowym trwającym od 1-go do 15 go dnia każdego miesiąca, druga faktura ostatniego dnia miesiąca); 3.12. Wykaz jednostek Zamawiającego dokonujących zakupów paliw oraz przewidywana ilość pojazdów przeznaczonych do tankowania paliwa zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów/sprzętu użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 139 297,50zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 72 803,71 zł brutto.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139297.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139297.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 136 800,60 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 94 379,00 zł brutto.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136800.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 207 353,40 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 112 294,92 zł brutto.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207353.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7353.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Część nr 4
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 252 248,40 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 154 688,47 zł brutto
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252248.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252248.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Część nr 5
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 259 284,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 174 946,98 zł brutto
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259284.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259284.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Część nr 6
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 392 111,70 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 194 690,07 zł brutto
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 392111.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 392111.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Część nr 7
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2016r. do godź. 10:45 złożono 1 ofertę na daną część-PKN ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock. Cena 318 201,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, tj. 258 312,35 zł brutto
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318201.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318201.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.