Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Kalety: Budowa infrastruktury informatycznej niezbędne do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej
- Dostawa oprogramowania w Gminie Kalety
Numer ogłoszenia: 372138 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Kalety , ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety, woj. śląskie, tel. 034 3527630, faks 034 3527635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalety.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury informatycznej niezbędne do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawa oprogramowania w Gminie Kalety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa oprogramowania w gminie Kalety. Wspólny Słownik Zamówień: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Zadanie 1 Oprogramowanie biurowe: Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - licencja na jednego użytkownika (zawartość Microsoft Office Word 2007, Excel 2007, Outlook 2007, Publisher 2007) - 15 kpl; lub równoważny (łącznie z dyskiem instalacyjnym) 48317000-3 Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48316000-6 Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48325000-2 Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy UWAGA! Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem (programu) aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności określone w załączniku. Musi również realizować wszystkie funkcje przy pomocy tych samych klawiszy na klawiaturze oraz skrótów klawiszowych w trakcie jego obsługi Zadanie 2 Dostawa systemu do ewidencji działalności gospodarczej; Dostawa Systemu ewidencji zezwoleń alkoholowych; Dostawa programu Dzienniki cząstkowe; Dostawa programu EB_EXPORT; Dostawa programu Środki Trwałe, wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem pracownika w zakresie zgodnym ze (Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - 1 kpl Zamawiający wymaga, aby oferowany przez wykonawcę system posiadał na dzień składania oferty co najmniej funkcjonalność opisaną w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 48440000-4 Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego Zadanie 3 Dostawa 20 kpl. systemu operacyjnego Windows, Licencja OEM na Microsoft Windows Vista Business PL, uprawniająca do używania Microsoft Windows XP Professional PL lub równoważny 48620000-0 Systemy operacyjne 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego UWAGA! Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem (programu) aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności określone w załączniku. Musi również realizować wszystkie funkcje przy pomocy tych samych klawiszy na klawiaturze oraz skrótów klawiszowych w trakcie jego obsługi Zadanie 4 Dostawa programu antywirusowego NOD32PL z subskrypcją na 3 lata - 1 kpl. lub równoważnego na 30 stanowisk 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 48760000-3 Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej UWAGA! Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem (programu) aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności określone w załączniku. Musi również realizować wszystkie funkcje przy pomocy tych samych klawiszy na klawiaturze oraz skrótów klawiszowych w trakcie jego obsługi Zadanie 5 Dostawa oprogramowania FineReader 9.0 Profesional Edition lub równoważnego w zakresie zgodnym ze (Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - 1 kpl 48313000-5 pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR). UWAGA! Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem (programu) aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności określone w załączniku. Musi również realizować wszystkie funkcje przy pomocy tych samych klawiszy na klawiaturze oraz skrótów klawiszowych w trakcie jego obsługi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 48.32.50.00 - Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 1.500,00 zł.(słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 3. Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem przynajmniej jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 4.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w punkcie VI niniejszej SIWZ. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny - zawierający dane od ostatniej zmiany - odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. d) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 4. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum), zobowiązani są dołączyć dokumenty wymienione w punkcie VI.1 od a do d a pozostałe łącznie. 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: a) - w pkt VI.1a, VI. 1c - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. b) - w pkt VI. 1d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych. c) - Dokumenty, o których mowa w pkt, A lit. a i b oraz pkt B, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt A lit. c, powinien być wystawiony, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI. 1a, VI. 1 c, VI. 1 d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt C stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalety.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kaletach ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety pok. 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Kaletach ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety pok. 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Osiek Jasielski
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.