To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372175 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Goleniów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. 548 obręb 2 Goleniów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351423-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, krajowy numer identyfikacyjny
81168436700000, ul.
Plac Lotników 1
,
72100
Goleniów, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 698 200, faks
914 698 298, e-mail
zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goleniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. 548 obręb 2 Goleniów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WGG.271.4.74.2016. KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. 548 obręb 2 Goleniów. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: - opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, szczególnie przed ogłoszeniem postępowania na realizację robót budowlanych, - na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - obecność inspektora nadzoru każdej z branż na placu budowy co najmniej jeden raz w tygodniu przez okres trwania umowy (poza pobytami dodatkowo obowiązkowymi zadeklarowanymi w ofercie). Uwaga! W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru danej branży, pomimo zadeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). Inspektorzy nadzoru muszą być obecni na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru, - upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), - zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, - po wykonaniu robót budowlanych przez Wykonawcę sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, - czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, - kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, - weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, - zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, - akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, - sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, - rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym z realizowanego zadnia, - dopilnowanie realizowania robót w ramach ustalonej Umowy w szczególności pod względem jej wartości, - dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, - sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, - sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, - udzielanie Wykonawcy robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, - sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, - reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót bez decyzji finansowych, - organizowanie narad budowy minimum dwa razy w miesiącu z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót i innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron w formie uzgodnionej z Zamawiającym, -prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, - podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, - prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą "Prawo Budowlane" wraz z aktami wykonawczymi, - organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego, - organizacja przeglądów gwarancyjnych, - egzekwowania od Wykonawcy usuwania wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, - zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, - współpraca z nadzorem autorskim. 3. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT518100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 5535.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.