eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/341/42/09wykonanie remontu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 27A, Szymony 10, Na Wilcznik 24, Chramcówki 29, Kościuszki 21, Tuwima 12, Plac Niepodległości 6 stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Zakopane: ZP/341/42/09wykonanie remontu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 27A, Szymony 10, Na Wilcznik 24, Chramcówki 29, Kościuszki 21, Tuwima 12, Plac Niepodległości 6 stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane
Numer ogłoszenia: 372176 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/42/09wykonanie remontu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 27A, Szymony 10, Na Wilcznik 24, Chramcówki 29, Kościuszki 21, Tuwima 12, Plac Niepodległości 6 stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Nowotarskiej 27A, Szymony 10, Na Wilcznik 24, Chramcówki 29, Kościuszki 21, Tuwima 12, Plac Niepodległości 6 stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie( 3) lub wybrane zadania. ZADANIE I: Wykonanie remontu budynku położonego przy ul. Nowotarskiej 27A w Zakopanem. Szczegółowy zakres robót obejmuje: - wykonanie okładzin stropów, ścian w korytarzach z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, - wykonanie okładzin ścian w lokalach mieszkalnych z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wykonanie posadzki z tworzyw trudnopalnych, -montaż instalacji świateł awaryjnych, czujników dymu, -wykonanie stalowych schodów wejściowych, -wykonanie instalacji odgromowej oraz sporządzenie protokołu z jej badania, -remont pokrycia dachowego z papy, -wymianę rynien i rur spustowych, -wymianę deskowania ścian szczytowych. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek. ZADANIE II: Wykonanie remontu budynku położonego przy ul. Szymony 10 oraz Plac Niepodległości 6 w Zakopanem. Szczegółowy zakres robót obejmuje: -wykonanie okładzin stropów, ścian w korytarzach z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wykonanie posadzki z tworzyw trudnopalnych, -wykonanie okładzin ścian w lokalach mieszkalnych z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wzmocnienie drewnianych belek stropowych wraz z częściową wymianą podłóg z desek, -montaż instalacji świateł awaryjnych, czujników dymu, -wykonanie instalacji odgromowej oraz sporządzenie protokołu z jej badania. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek. ZADANIE III: Wykonanie i montaż płotków przeciwśnieżnych oraz rynien na budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Tuwima 12, Na Wilcznik 24, Kościuszki 21, Chramcówki 29 w Zakopanem. Szczegółowy zakres robót obejmuje: -wymiana i naprawa rynien, -wykonanie i montaż płotków przeciwśnieżnych. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: -Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej : W zakresie Zadania I - co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną na budynkach ,o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) W zakresie Zadania II -co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną na budynkach ,o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) W zakresie Zadania III -co najmniej jedną robotę blacharską o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Potencjał kadrowy -Wykonawca musi zapewnić kierowanie zleconymi robotami przez osoby posiadające uprawnieni budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymujących się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Potencjał techniczny -Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowo- ekonomiczny -Wykonawca musi wykazać polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą wartości: W zakresie zadania I - 40 000,00 zł W zakresie Zadania II - 35.000,00 zł W zakresie Zadania III- 7.000,00 zł Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał : W zakresie Zadania I - co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną na budynkach ,o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) W zakresie Zadania II -co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną na budynkach ,o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) W zakresie Zadania III -co najmniej jedną robotę blacharską o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7).wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 8) wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 8 do niniejszej siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osoba kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane i wykazującym się aktualna przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla wykazanej osoby 9). na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazać polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej równą wartości: W zakresie zadania I - 40 000,00 zł W zakresie Zadania II - 35.000,00 zł W zakresie Zadania III- 7.000,00 zł 10). załączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony wg wszystkich pozycji załączonego przedmiaru i wykazanych w nim podstaw. W cenach i wartościach jednostkowych tak sporządzonego kosztorysu ofertowego wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie swoje koszty związane z realizacją zlecanych robót. XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Mieszkaniowej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok. 8,7 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat zmian postanowień zawartej umowy W trakcie obowiązywania umowy zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu budynku położonego przy ul. Nowotarskiej 27A w Zakopanem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu budynku położonego przy ul. Nowotarskiej 27A w Zakopanem. Szczegółowy zakres robót obejmuje: -wykonanie okładzin stropów, ścian w korytarzach z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wykonanie okładzin ścian w lokalach mieszkalnych z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wykonanie posadzki z tworzyw trudnopalnych, -montaż instalacji świateł awaryjnych, czujników dymu, -wykonanie stalowych schodów wejściowych, -wykonanie instalacji odgromowej oraz sporządzenie protokołu z jej badania, -remont pokrycia dachowego z papy, -wymianę rynien i rur spustowych, -wymianę deskowania ścian szczytowych. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.12.10-9, 45.26.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.31.23.11-0, 45.42.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu budynku położonego przy ul. Szymony 10 oraz Plac Niepodległości 6 w Zakopanem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu budynku położonego przy ul. Szymony 10 oraz Plac Niepodległości 6 w Zakopanem. Szczegółowy zakres robót obejmuje: -wykonanie okładzin stropów, ścian w korytarzach z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wykonanie posadzki z tworzyw trudnopalnych, -wykonanie okładzin ścian w lokalach mieszkalnych z ognioodpornych płyt gipsowo - kartonowych wraz z ich malowaniem, -wzmocnienie drewnianych belek stropowych wraz z częściową wymianą podłóg z desek, -montaż instalacji świateł awaryjnych, czujników dymu, -wykonanie instalacji odgromowej oraz sporządzenie protokołu z jej badania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.12.10-9, 45.26.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.31.23.11-0, 45.42.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i montaż płotków przeciwśnieżnych oraz rynien na budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Tuwima 12, Na Wilcznik 24, Kościuszki 21, Chramcówki 29 w Zakopanem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i montaż płotków przeciwśnieżnych oraz rynien na budynkach mieszkalnych położonych przy ul. Tuwima 12, Na Wilcznik 24, Kościuszki 21, Chramcówki 29 w Zakopanem. Szczegółowy zakres robót obejmuje: -wymiana i naprawa rynien, -wykonanie i montaż płotków przeciwśnieżnych. Wykonawca na wykonywane roboty udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru robót bez usterek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.12.10-9, 45.26.00.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.31.23.11-0, 45.42.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.