To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Wędrzyn: Zakup mleka i przetworów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 372196 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331444 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mleka i przetworów mleczarskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zawiera ilości w opcjach, które będą realizowane po całkowitym wykorzystaniu ilości podstawowych określonych poniżej. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50% ilości podstawowej, natomiast ilości ujęte w kolumnie Ilość w opcji zostaną uruchomione dopiero po całkowitym wykorzystaniu ilości podstawowych. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb. Dostawa mleka i przetworów mleczarskich- ilości podstawowe (tabela w siwz). Dostawa mleka i przetworów mleczarskich- ilości opcje (tabela w siwz). 2. W ramach niniejszej umowy Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu w garnizonie Wędrzyn oraz rozładunku dostarczonego towaru na własny koszt w asortymencie i ilościach określonych na podstawie zamówienia składanego przez odbiorcę wg poniższego harmonogramu (tabela w siwz). 3. Odbiorca gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 50% ilości podstawowej. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb. 4. W sytuacjach wyjątkowych, uzasadnionych potrzebami Sił Zbrojnych Dostawca zobowiązuje się do: 1) Zwiększenia, w stosunku do wcześniej złożonych zamówień, ilości i częstotliwości dostaw własnym transportem i na swój koszt do miejsca stacjonowania jednostek wojskowych lub miejsca szkoleń poligonowych, a nawet innych wskazanych przez Odbiorcę miejsc na terenie kraju; 2) Zmniejszenia, w stosunku do wcześniej złożonych, ilości i częstotliwości dostaw w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy (np. restrukturyzacja Sił Zbrojnych). 5. Na okoliczność wskazaną w ust. 4 sporządza się notatkę, w której określa się: asortyment i ilość wyrobów podlegających dodatkowym dostawom, okres zwiększenia dostaw, miejsce dostawy oraz sposób zamawiania i przekazania towaru. 6. Dostawcy nie przysługują roszczenia o realizację umowy w zakresie przekraczającym uzasadnione potrzeby Odbiorcy. 7. Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie złożenia przez Odbiorcę zamówień na poziomie wyższym niż 50 % ilości podstawowej. II. WYMAGANIA JAKOŚCIOWE I KONTROLA JAKOŚCI 1. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178-2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L 31 z 1 lutego 2002 r.); 2) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 roku Nr 17, poz. 127 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia (WE) Nr 853-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004 r.) i rozporządzenia (WE) Nr 854-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004 r.) oraz przepisach Unii Europejskiej wydanych na podstawie tych rozporządzeń; 3) rozporządzenia (WE) Nr 1935-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80-590-EWG i 89-109-EWG (Dz.U. UE L 338 z 13 listopada 2004 r.); 4) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 roku Nr 137, poz. 966; z późniejszymi zmianami.); 5) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577; z późniejszymi zmianami); 6) rozporządzenia (WE) Nr 852-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004 r.). 2. Obowiązujące Dostawcę szczegółowe wymagania jakościowe dla poszczególnych środków spożywczych, w tym wymagania w zakresie terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowań, zawiera załącznik nr 1 do umowy Opis przedmiotu zamówienia. Określone parametrami warunki przechowywania poszczególnych środków spożywczych Dostawca jest zobowiązany dostarczyć Odbiorcy z pierwszą dostawą danego asortymentu, jeżeli opakowania jednostkowe nie zawierają takich informacji. 3. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 4. Odbiorca jest uprawniony do kontroli Dostawcy za pośrednictwem inspektora właściwego miejscowo WOMP lub przedstawiciela wojskowego w zakresie procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowego towaru, sposobu transportu towaru. Przeprowadzający kontrolę jest uprawniony do bezpłatnego korzystania z urządzeń laboratoryjnych, sprawdzianów laboratoryjnych oraz zużycia na próbę surowców i gotowego towaru, będących w posiadaniu Dostawcy. 5. W czasie trwania umowy Odbiorca zastrzega sobie prawo dwukrotnego wykonania na koszt Dostawcy badań kontrolnych, potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Odbiorca. Odbiorca zleci osobom uprawnionym (próbobiorca-rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zleconym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN- EN ISO-IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Odbiorca. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, ul. Przemysłowa 3, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500636,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 428809,00
Oferta z najniższą ceną: 428809,00 / Oferta z najwyższą ceną: 429095,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.