Ogłoszenie z dnia 2006-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mogilno: likwidacja kotłowni węglowych i budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z termomodernizacją budynku głównego Szpitala Powiatu Mogileńskiego filia im. J. Strusia w Mogilnie ul. Kościuszki 6 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie, do kontaktów: Olejniczak Roman, ul. Kościuszki 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3152515, fax 042 3152533, e-mail: dyrekcjaspzoz@mogilno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz.mogilno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidacja kotłowni węglowych i budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z termomodernizacją budynku głównego Szpitala Powiatu Mogileńskiego filia im. J. Strusia w Mogilnie ul. Kościuszki 6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Powiatu Mogileńskiego filia im. J. Strusia w Mogilnie 88-300 Mogilno ul. Kościuszki 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szpitala Powiatu Mogileńskiego filia im. J. Strusia w Mogilnie ul. Kościuszki 6 (likwidacja kotłowni węglowych, budowa kotłowni gazowo-olejowej, wewnętrznej instalacji gazu, modernizacja instalacji CO i CW wymiana okien i drzwi zewnętrznych, docieplenie elewacji, docieplenie stropodachu budynku części dobudowanej, ocieplenie dachu -część stara, oraz roboty remontowe i inne towarzyszące) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Formularz ofertowy - wypełniony wraz z kompletem załączników w SIWZ 2)Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony komputerowo w dowolnym programie komputerowym - zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z) na bazie i zgodnie z otrzymanymi przedmiarami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: w budynku starym - wymiana kotłów c.o. i cw o mocy 2 X 200kW -modernizacja pomieszczenia kotłowni - wymiana instalacji c.o., -modernizacja instalacji cw -remont, ocieplenie dachu o powierzchni 1157 m2, wymiana obróbek blacharskich okapów i parapetów zewnętrznych -wymiana okien, rynien dachowych i rur spustowych - wymiana okien i drzwi zewnętrznych o powierzchni około 437m2 (okien drewnianych). w budynku nowym -docieplenie ścian zewnętrznych na budynku o powierzchni 473m2 (nie licząc ościeży) - wykonanie wyprawy tynkarskiej cienkowarstwowej mineralnej na ścianach zewnętrznych - ocieplenie dwudzielnego stropodachu wentylowanego -remont, wymiana pokrycia dachu, wymiana obróbek blacharskich okapów i parapetów zewnętrznych - wymiana rynien dachowych i rur spustowych -wymiana okien i drzwi zewnętrznych Dokładny zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz kosztorysy nakładcze 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 40000 zł,w jednej z form wymienionych w SIWZ, dowód wniesienia wadium wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b/ koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, do kierowania robotami w specjalnościach : w zakresie konstrukcyjno budowlanym oraz w zakresie instalacji c.o. i sanitarnej wewnętrznej wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem , charakterem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, ww. warunek musi być spełniony przez co najmniej jeden podmiot lub przez podmioty łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 tys. PLN za każde zdarzenie od zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy 50 tys. zł, od zniszczenia własności osób trzecich spowodowane działaniami lub niedopatrzeniem wykonawcy 50 tys. zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww. warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę 5/ Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia nie mniej niż 60 miesięcy robót budowlanych i min. 2 lata gwarancji na urządzenia automatyki w kotłowni - gwarancja nie może warunkowana być płatnymi przeglądami gwarancyjnymi Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści w art. 22 ust. 1pkt 1-4 i art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i inne oświadczenia przewidziane w SIWZ, oraz następujące oświadczenia i dokumenty kwalifikujące w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania do składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania do składania ofert, 2) W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: a) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane przez ustawę Prawo budowlane uprawnienia w branży budowlanej, aktualne potwierdzenie członkostwa w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa z aktualnym potwierdzeniem ubezpieczenia OC, b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz zakresu wykonywanych czynności z zakresu zamówienia. c) wykaz zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2000-2005 r.), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozda-nia finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych, polisa ubezpieczenia musi być ważna co najmniej w terminie związania ofertą
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.mogilno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 11:00, Dyrekcja SPZOZ Mogilno ul. Kościuszki 10 88-300 Mogilno pokój nr 23 -Sekretariat.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd I
- Zakup służbowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Rozbiórka budynków niemieszkalnych w m. Dobroń
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na odcinku Domasławice - Goszcz na terenie gminy Twardogóra
- Remont drogi gminnej 120711K (ul. Miechowska) w km od 1+736,40 do 1+996,40 w miejscowości Wolbrom, Gmina Wolbrom
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.