To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372240 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Siemiątkowo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemiątkowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348256
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32829
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Siemiątkowo, krajowy numer identyfikacyjny
54451000000, ul.
ul. Władysława Reymonta
,
09135
Siemiątkowo, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 796 176, faks
236 796 176, e-mail
Mirekroz@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugsiemiatkowo.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemiątkowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na stałe w zabudowie zagrodowej rolniczej, jednorodzinnej lub wielolokalowej, w tym: ? - odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), ? - odpadów segregowanych, b) obsługa w zakresie usuwania odpadów z gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, wyposażenie go w kontenery i pojemniki oraz posiadanie odpowiedniego sprzętu do jego obsługi. W PSZOK będą gromadzone odpady: ? meble i inne odpady wielkogabarytowe, ? zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, ? zużyte opony, ? zużyte baterie i akumulatory, ? odpady budowlane i rozbiórkowe, ? przeterminowane leki, ? resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, ? rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich, ? zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich, ? lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, ? baterie i akumulatory, ? zużyte kartridże i tonery, ? przepracowane oleje. c) minimalne wyposażenie PSZOK to: 2 kontenery zamykane do gromadzenia odpadów KP-7; 12 pojemników do gromadzenia odpadów o poj. od 1100 l. W kontenerach i pojemnikach będą gromadzone odpady tj.: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; - chemikalia; - tektura; - tekstylia, odzież; - przeterminowane leki; - zużyte baterie i akumulatory ( kontener musi być wyposażony w podłogę typu wanna zabezpieczającą przed ewentualnym wyciekiem np. kwasu) ; - metale; - odpady zielone; - zużyte opony; - tworzywa sztuczne; - drewno; - opakowania wielomateriałowe; - meble i inne odpady wielkogabarytowe; - odpady budowlane i rozbiórkowe; - usunięte tynki, tapety, okleiny; - opakowania z drewna;. d) wyposażenie nieruchomości obsługiwanych w pojemniki i worki wraz z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym oraz dostarczania worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych w ilości niezbędnej do zapewnienia prawidłowej realizacji usługi : szacowana ilość pojemników w zabudowie jednorodzinnej ? pojemniki 120l - ok. 500 szt., ? pojemniki 240l - ok. 650 szt., szacowana ilość worków jednego koloru miesięcznie ? worki do selektywnej zbiórki odpadów120l - ok. 300 szt. e) mycia i dezynfekcji pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane). 2. Wykonawca zobowiązany jest do odzysku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r poz. 645)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7,
90514000-3,
90533000-2,
90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT600947.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 649023,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SIEMIĄTKOWO
więcej: przetargi SIEMIĄTKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.