eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuchaczówTransport lądowy samochodem ciężarowym łupka przywęglowego do Zakładu Ceramiki Budowlanej, wg bieżących potrzeb Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-24

Puchaczów: Transport lądowy samochodem ciężarowym łupka przywęglowego do Zakładu Ceramiki Budowlanej, wg bieżących potrzeb Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 372312 - 2009; data zamieszczenia: 24.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. w Bogdance , Bogdanka, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 4625647, faks 081 4625647; 4625191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport lądowy samochodem ciężarowym łupka przywęglowego do Zakładu Ceramiki Budowlanej, wg bieżących potrzeb Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa, która zostanie zlecona do wykonania obejmuje transport lądowy samochodem ciężarowym łupka przywęglowego, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, w okresie od 01.01.2010 r do 31.12.2012 r. Ilość łupka do przewiezienia wynosi - ok. 5 500 ton/ miesiąc, 66 000 ton/rok, 198 000 ton w okresie obowiązywania umowy. Podstawowe wymagania dotyczące wykonania usługi: 1.Transport łupka przywęglowego odbywać się będzie w systemie ciągłym w zależności od ruchu zakładu. 2.Transport będzie wykonywany w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Transport może odbywać się dodatkowo w dni wolne od pracy, w zależności od potrzeb zakładu. 3.Łupek przywęglowy transportowany będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozładunek łupka następował będzie na kracie zasypowej ZCB lub w magazynie kruszyw (ilość łupka na kracie lub magazynie winna wynosić min 10 ton, max 80 ton). 4.Transport łupka przywęglowego będzie odbywał się na odległość ~1,6 km (odległość jednego kursu z ładunkiem, tj. miejsce załadunku ZPMW- wagi- zakład ceramiki). 5.Transport należy wykonywać samochodem samowyładowczym (rozładunek do tyłu), przy czym wysokość zadaszenia kraty wynosi 6,5 m. 6.Załadunek łupka przywęglowego na samochód Wykonawcy oraz każdorazowe ważenie wykona Zamawiający na własny koszt. 7.Ilość przewiezionego łupka przywęglowego zostanie ustalona na podstawie kwitów wagowych potwierdzonych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 8.Ważenie łupka przywęglowego odbywać się będzie na wadze miałowej (w dni robocze od godz. 6.00 do 22.00.) lub kamiennej ( w dni robocze od godz. 22.00 do 6.00 i w dni wolne od pracy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 10 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1)spełniający wymagania określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód za ostatni rok obrotowy (a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie rachunku zysków i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - o wartości większej niż jedna trzecia wartości oferty, 4)posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie 010412 (zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami) z ważnością minimum do dnia 31.12.2012 roku., 5)posiadają licencję przewozową i ubezpieczenie ładunku w transporcie krajowym. Warunek określony w pkt. 3 Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Bilans i Rachunek Zysków i Strat (części Sprawozdania finansowego w rozumieniu ustawy o rachunkowości), a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego - informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, złożoną na druku Oświadczenie finansowe, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: -za ostatni rok obrotowy, -z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 1 rok. 8)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe, w którym Wykonawca posiada rachunek, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty. Dokument (dokumenty) musi potwierdzać, że Wykonawca ma środki finansowe lub zdolność kredytową, na co najmniej 18 000,00 zł. 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kwota ubezpieczenia nie powinna być niższa niż 10 000,00 zł. 10)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie 010412 (zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami) z ważnością minimum do dnia 31.12.2012 roku. 11)Licencję przewozową i ubezpieczenie ładunku w transporcie krajowym. Warunki określone w pkt. 8 i 9 Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Węgiel Bogdanka S.A.; Bogdanka, 21-013 Puchaczów Magdalena Skowronek tel. 081 462 5286, fax 081 4625265.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Spółki w Bogdance, 21-013 Puchaczów; budynek Zarządu pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.