eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK W PORCIE WOJENNYM GDYNIA w ilości szacunkowej 270 000 kg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Gdynia: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK W PORCIE WOJENNYM GDYNIA w ilości szacunkowej 270 000 kg.
Numer ogłoszenia: 37232 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, fax 058 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK W PORCIE WOJENNYM GDYNIA w ilości szacunkowej 270 000 kg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK W PORCIE WOJENNYM GDYNIA w ilości szacunkowej 270 000 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP; 2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4. wniesienie wadium, 5. posiadanie aktualnego pozwolenia na odbiór odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.) 6. posiadanie aktualnego pozwolenia na transport odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 7. posiadanie aktualnego pozwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.) W przypadku nie posiadania przedmiotowego pozwolenia, wykonawca winien udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 poprzez załączenie do oferty odpowiedniej umowy wraz z pozwoleniem przez firmę, która unieszkodliwia odpady. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. aktualne pozwolenie na odbiór odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.) 6. aktualne pozwolenie na transport odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 7. aktualne pozwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.) W przypadku nie posiadania przedmiotowego pozwolenia, wykonawca winien udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 poprzez załączenie do oferty odpowiedniej umowy wraz z pozwoleniem przez firmę, która unieszkodliwia odpady.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 09:30, miejsce: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia Kancelaria pok. Nr : 213 w godz. 08:30 - 9:30, 14:00 - 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.