eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoOrganizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektuCentrum Aktywności Społecznej LARGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Gniezno: Organizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO
Numer ogłoszenia: 372352 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 425 52 98, faks 61 425 52 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu Aktywnej Integracji dla uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 5 dniowego obozu aktywizującego dla niepełnosprawnych uczestników projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO i ich opiekunów. Charakterystyka i liczba uczestników obozu: a) 60 osób niepełnosprawnych (zróżnicowane rodzaje i stopnie niepełnoprawności) w większości uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej, b) 60 osób opiekunów ww. osób - w tym: rodzice, prawni opiekunowie lub terapeuci z placówek w których przebywają osoby wymienione w pkt a. Charakterystyka programu zajęć: Dla osób niepełnosprawnych: a) łącznie 24 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności społecznych, aktywizacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, aktywnego poszukiwania pracy, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości i spółdzielczości socjalnej, b) profilaktyczne badania lekarskie w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia, c) indywidualne doradztwo związane z tematyką zajęć określonych powyżej ppkt. a) - co najmniej 1 godzina na osobę, d) zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, e) organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie, f) organizację kursu rękodzieła w wymiarze 20 godzi. Dla grupy opiekunów: a) łącznie 24 godziny zajęć poświęconych tematyce w obszarze: radzenia sobie ze stresem, radzenia sobie z wypaleniem opiekuńczym, aktywizacji i umiejętności społecznych, problematyki rynku pracy osób niepełnosprawnych, w tym przedsiębiorczości i spółdzielczości socjalnej, uprawnień osób niepełnosprawnych, wsparcia procesu rehabilitacji i aktywizacji przez opiekunów, b) indywidualne doradztwo związane z tematyką zajęć określonych powyżej w ppkt. a) - co najmniej 1 godzina na osobę, c) zajęcia wspólne: organizacja zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. Za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych. Zajęcia winny odbywać się w grupach nie liczniejszych niż 17 osób, stąd zajęcia winny zostać zorganizowane w co najmniej 3 grupach osób niepełnosprawnych oraz 3 grupach opiekunów. Charakterystyka miejsca wykonania zamówienia: - Zamówienie winno zostać wykonane na terenie Rzeczypospolitej w ośrodku/hotelu położonym w miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ośrodek/hotel nie powinien znajdować się dalej niż 500 metrów od plaży. - Miejsce powinno gwarantować zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu w jednym miejscu/ośrodku. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników obozu w kilku ośrodkach/hotelach. - Charakterystyka pokojów: pokoje 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym przystosowanym do osób niepełnosprawnych, wyposażone w: ręczniki, w tym ręczniki plażowe, szklanki, kubki, pościel, mydło, szampon (Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 3 i 4 osobowych wyłącznie w wypadku, gdy uczestnicy obozu wyrażą takie życzenie). - Ośrodek powinien posiadać co najmniej 6 sal umeblowanych wykładowych wyposażonych w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: tablice suchościeralne lub flipchartowe i sprzęt multimedialny (sale winny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz posiadać sprawny system wentylacyjny lub klimatyzację). - Dodatkowe warunki jakie stawia Zamawiający w stosunku do hotelu/ośrodka - uczestnicy powinni mieć swobodną możliwość skorzystania z: basenu z ratownikiem (przy czym basen nie powinien być oddalony od ośrodka/hotelu dalej niż 500 metrów), sauny lub solarium, zaplecza rehabilitacyjnego (w celu organizacji co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie), zaplecza rekreacyjnego i sportowego z wyposażeniem (np.: boisko, piłki, stoły do tenisa stołowego, korty tenisowe), żelazka i deski do prasowania, internetu. Wymagania dotyczące kadry realizującej przedmiot Zamówienia: Zamawiający wymaga by kadra realizująca zajęcia posiadała wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga następującej kadry: - Kierownika obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, - Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych i przeprowadzonymi co najmniej 300 godzinami zajęć z tego zakresu, co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej i przeprowadzonymi co najmniej 300 godzinami zajęć z tego zakresu, co najmniej 1 osoba to lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne. Pozostałe warunki wykonania zamówienia: - zapewnienia kadry gwarantującej wysoki poziom prowadzonych zajęć, - zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej, - zapewnienia stałej obecności kierownika obozu, - zapewnienie zakwaterowania i wyżywanie podczas obozu dla 2 osób: przedstawicieli Zamawiającego - stały nadzór nad realizacją zamówienia, - przygotowania i bezpłatnego przekazania każdemu uczestnikowi obozu materiałów dydaktycznych obejmujących swym zakresem treści zajęć, w tym: program zajęć i obozu, długopis, notatnik, dodatkowe materiały w formie multimedialnej, - materiały powinny być ze sobą w sposób uniemożliwiający łatwą dekompletację (np. zbindowane, wpięte w segregatorze/teczce). Materiały powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS. Zamawiający przekaże również Wykonawcy po jednym komplecie materiałów. - przygotowania i przekazania uczestnikom obozu zaświadczeń o uczestnictwie i ukończeniu obozu. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - oznaczenia na wszystkich pozostałych materiałach i wszystkich miejscach realizacji obozu informacjami zgodnie z wymaganiami stawianymi dla projektów współfinansowanych ze środków EFS, - zapewnienia 4 noclegów z pełnym wyżywaniem (5 śniadań, 5 dwudaniowych obiadów z deserem i napojami, 4 kolacje z ciepłymi i zimnymi napojami, 2 przerwy kawowe w trakcie zajęć - ciepłe i zimne napoje, ciastka). Ponadto uczestnicy winni mieć zapewniony stały dostęp do wody mineralnej a na czas podróży do i z ośrodka tzw. suchy prowiant, - dowozu uczestników obozu z bagażem z Gniezna do miejsca organizacji obozu i z powrotem klimatyzowanymi autobusami, - ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, - przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest działać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 Nr101, poz. 926), - zajęcia powinny być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. 2010, Nr 177, poz. 1193 z późn.zm.). Szkolenia winny być realizowane zgodnie z przedstawionymi programami szkoleń oraz wymogami określonymi w aktualnie obowiązujących przepisach prawa, odnoszących się bezpośrednio do przedmiotowego szkolenia, z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, znajdujących się w bazach danych prowadzonych przez ministra dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienne w trakcie trwania zamówienia wynagrodzenie podane w formularzu ofertowym. W przypadku zmniejszenia liczy uczestników o maksymalną (określoną przez Zamawiającego) ilość osób wynagrodzenie wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Zgodnie z wymogiem instytucji nadzorującej zapłata ze środków unijnych może być dokonana tylko za osoby faktycznie uczestniczące w obozie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży posiadany aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy do siedziby jego instytucji zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 ze zm.) oraz aktualny wpis do Rejestru Ośrodków Rehabilitacyjnych i Organizatorów Turnusów dla Osób Niepełnosprawnych lub dołączy do oferty stosowne oświadczenie. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożony dokumenty/oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie 3 usługi szkoleniowe o minimum tym samym zakresie co przedmiot zamówienia obejmujących, co najmniej przeprowadzenie zajęć, zapewnienie noclegu i wyżywienia o wartości co najmniej 40 000,00 PLN brutto każda i w ramach każdej z wymienionych usług przeszkolono co najmniej 10 osób. Wykonawca musi udokumentować w wykazie zrealizowanych szkoleń (załącznik nr 3 do SIWZ), że wymieniona usługa została należycie wykonana, załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, musi podać nazwę kierunku szkolenia, ilość przeszkolonych osób, nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon), termin(y) realizacji szkolenia(ń). Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożony wykaz zrealizowanych usług Wykonawcy, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, uzupełniony dokumentami poprzednich odbiorców o jego należytym wykonaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem (minimum 8 osób), który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędnym do należytego wykonania zamówienia w danym terminie: a) Kierownik obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, b) Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: - co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych - co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej - co najmniej 1 osoba to lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione szkolenia zostaną wykonane należycie, załączając do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) podając imię i nazwisko osób (kierownik, trenerzy, psycholog/pedagog - doradca, psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin, lekarz), doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia (obóz, termin realizacji), ilość osób uczestniczących w danym obozie oraz nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon). Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował.i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres doświadczenia zawodowego tych osób jest krótszy w tym okresie przeprowadziła zajęcia podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożony wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem (minimum 8 osób), który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędnym do należytego wykonania zamówienia w danym terminie: a) Kierownik obozu - 1 osoba z wyższym wykształceniem posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w organizacji i obsłudze szkoleń wyjazdowych, b) Trenerzy - co najmniej 6 osób, każda z co najmniej 3 letnim doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu zajęć, z zakresu w którym poprowadzi w ramach realizacji zamówienia, przy czym: - co najmniej 1 osoba to psycholog/pedagog - doradca zawodowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji społecznej i zawodowej, w tym dla osób niepełnosprawnych - co najmniej 1 osoba to psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin (ukończone studia podyplomowe) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej - co najmniej 1 osoba to lekarz z uprawnieniami do wydawania opinii w przedmiocie możliwości podjęcia zatrudnienia przez osoby niepełnosprawne. Wykonawca musi udokumentować, że wymienione szkolenia zostaną wykonane należycie, załączając do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) podając imię i nazwisko osób (kierownik, trenerzy, psycholog/pedagog - doradca, psycholog z uprawnieniami do prowadzenia systemowej terapii rodzin, lekarz), doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia (obóz, termin realizacji), ilość osób uczestniczących w danym obozie oraz nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon). Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował.i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres doświadczenia zawodowego tych osób jest krótszy w tym okresie przeprowadziła zajęcia podczas trwania obozu zgodnego z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia / nie spełnia w oparciu o złożony wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożony dokument opłaconej polisy ubezpieczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy lub oświadczenie; 2) aktualny wpis do Rejestru Ośrodków Rehabilitacyjnych i Organizatorów Turnusów dla Osób Niepełnosprawnych lub oświadczenie; 3) oświadczenie o wykonaniu zadania samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wraz z wykazem usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku udziału podwykonawców, podwykonawca winien złożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;4) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika ono ze złożonych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Program szkolenia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, 2. zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, 3. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - np. obniżenie ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, parter budynku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, parter budynku- sekretariat pcpr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Centrum Aktywności Społecznej LARGO współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.