Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Chorzów: Wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych - paczka nr 44
Numer ogłoszenia: 372372 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM" , ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpgm.bip.chorzow.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych - paczka nr 44.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych - paczka nr 44. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - będące załącznikami do SIWZ. Użyte w załącznikach do SIWZ nazwy handlowe produktów oraz systemów należy traktować jako przykładowe - wykonawcy mogą stosować produkty oraz systemy równoważne. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zabezpieczenia na czas prowadzenia prac kontenera (pojemnika) na gruz, który będzie wywożony przez firmę - właściciela kontenera.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, w ciągu 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonanie robót, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 9 000,00 zł na każde wybrane zadanie, polegających na remoncie pustostanu/-ów (tj. lokalu/i nieużytkowanego/ych do czasu ukończenia prac remontowych) tzn. wykonawca składający ofertę np. na 4 zadania winien wykazać wykonanie remontów różnych pustostanów, których zsumowana wartość brutto wynosić będzie min. 36 000,00 zł (tj. 4 zadania x 9 000,00 zł) wraz z załączeniem dowodów określających, czy ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W/w warunek nie dotyczy zad. nr 2 i 6. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. X SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dot. wszystkich zadań), - 1 osobą z uprawnieniami E elektrycznymi (dot. wszystkich zadań), - 1 osobą z uprawnieniami D elektrycznymi (dot. wszystkich zadań), Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. X SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonanie robót, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 9 000,00 zł na każde wybrane zadanie, polegających na remoncie pustostanu/-ów (tj. lokalu/i nieużytkowanego/ych do czasu ukończenia prac remontowych) tzn. wykonawca składający ofertę np. na 4 zadania winien wykazać wykonanie remontów różnych pustostanów, których zsumowana wartość brutto wynosić będzie min. 36 000,00 zł (tj. 4 zadania x 9 000,00 zł) wraz z załączeniem dowodów określających, czy ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W/w warunek nie dotyczy zad. nr 2 i 6; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami - zał. nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, c) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach określonych w pkt. X ust. 5 oraz w pkt. XI ust. 4 SIWZ, d) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów do dyspozycji wykonawcy - zgodnie z pkt. IX ust. 4 SIWZ, e) oświadczenie wykonawcy zawierające informacje potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia - zgodnie z pkt. IX ust. 5 SIWZ, f) oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom - zgodnie z pkt. VII SIWZ, g) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 2 pkt., 5 w związku z art. 26 ust. 2 lit. d) ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ, h) kosztorysy ofertowe powinny zawierać wyliczenie ceny służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagany jest kosztorys wykonany metodą uproszczoną (tj. iloczyn ilości robót wskazanych w przedmiarze oraz cen jednostkowych bez rozdzielenia na robociznę, materiały i sprzęt - zgodnie z §2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego z dnia 18.05.2004r. Dz. U. Nr 130 poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem robocizny, materiału i sprzętu (składniki cenotwórcze) oparty o przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Zamawiającego. W cenie należy ująć wszystkie roboty związane z ww. dokumentacją. Kosztorys ofertowy może być opracowany na podstawach dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy dotyczących terminu wykonania remontu w przypadku wystąpienia prac dodatkowych, niemożliwych do określenia na etapie prac kosztorysowych, których konieczność i zakres wykonania stwierdzono po rozpoczęcia prac objętych umową. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany płatnika faktur VAT, np. po otrzymaniu dofinansowania lub po uzyskaniu kredytu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty. 4. Zmiana osoby/osób wskazanej/-ych w zał. nr 6 oferty złożonej przez Wykonawcę oraz w §6 ust. 2 wzoru umowy, będzie możliwa na wniosek wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w pkt. IX ust. 1 lit. c) SIWZ. Zamawiający przewiduje również zmianę osoby/osób wskazanych w §6 ust. 1. 5. Zmiana podwykonawcy lub udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII SIWZ, będzie dopuszczalna jedynie na wniosek wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z.K. PGM, ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów - pokój nr 118 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Z.K. PGM, ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów - pokój nr 118 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Kluczborska 2/4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Kluczborskiej 2/4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Katowicka 149/8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Katowickiej 149/8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul. Piotra 10/8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Piotra 10/8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Piotra 13/31 i ul. Piotra 13/32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Piotra 13/31 i ul. Piotra 13/32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ul. Truchana 66/6 i ul. Truchana 66/7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Truchana 66/6 i ul. Truchana 66/7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ul. Kazimierza 4/3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Kazimierza 4/3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 42.94.20.00-1, 42.21.41.00-0, 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb PSM I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - II/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
więcej: Piece kuchenne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.