eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyWycena wartości rynkowej nieruchomości i środków trwałych oraz wycena udziałów w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach i TRUCK-BUS SERVICE Sp. z o.o. w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Tychy: Wycena wartości rynkowej nieruchomości i środków trwałych oraz wycena udziałów w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach i TRUCK-BUS SERVICE Sp. z o.o. w Tychach
Numer ogłoszenia: 37237 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena wartości rynkowej nieruchomości i środków trwałych oraz wycena udziałów w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach i TRUCK-BUS SERVICE Sp. z o.o. w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena wartości rynkowej nieruchomości i środków trwałych oraz wycena udziałów w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach i TRUCK-BUS SERVICE Sp. z o.o. w Tychach Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania. Zadanie nr 1 - wycena udziałów w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach i TRUCK-BUS SERVICE Sp. z o.o. w Tychach Zadanie nr 2 - wycena wartości rynkowej nieruchomości oraz środków trwałych opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Sporządzenie jednej nieodpłatnej aktualizacji operatu szacunkowego w przeciągu dwóch lat od daty wykonania operatu. Zadanie Nr 3 - wycena środków trwałych w postaci sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą (pompownie) opisanych w załączniku nr 7a do SIWZ.Sieć kanalizacji sanitarnej wykazana w ostatniej tabeli załącznika nr 7a znajduje się jeszcze na etapie realizacji inwestycji. W tabeli opisano jedynie ogólną długość planowanej do wykonania kanalizacji i ilość pompowni. W ciągu bieżącego roku poszczególne etapy wykonanych inwestycji będą przekazywane na stan środków trwałych Gminy Tychy. Po zaksięgowaniu danego etapu inwestycji na stan środków trwałych będzie on zlecany do wyceny na podstawie karty zlecenia, w której poszczególne środki trwałe będą szczegółowo opisane. Karta zlecenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Sporządzenie jednej nieodpłatnej aktualizacji operatu szacunkowego w przeciągu dwóch lat od daty wykonania operatu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 1 usługi w zakresie wyceny udziałów/akcji w spółkach lub przedsiębiorstwa spółki z ograniczoną odpowiedzialnością lub przedsiębiorstwa spółki akcyjnej o wartości min. 10.000,- zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości i środków trwałych, załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. o wartości minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Przekształceń i Nadzoru Właścicielskiego - pok. 902 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Przekształceń i Nadzoru Właścicielskiego - pok. 902 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie nr 1: 14 dni od daty podpisania umowy Zadanie nr 2: 21 dni od daty podpisania umowy Zadanie nr 3: do dnia 18 grudnia 2010 roku wykonanie całego zadania, z zastrzeżeniem wykonania wyceny środków trwałych objętych poszczególnymi etapami w terminie 21 dni od dnia otrzymania karty zlecenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wycenę udziałów w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach i TRUCK-BUS SERVICE Sp. z o.o. w Tychach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena wartości rynkowej nieruchomości oraz środków trwałych opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Sporządzenie jednej nieodpłatnej aktualizacji operatu szacunkowego w przeciągu dwóch lat od daty wykonania operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena środków trwałych w postaci sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą (pompownie) opisanych w załączniku nr 7a do SIWZ. Sieć kanalizacji sanitarnej wykazana w ostatniej tabeli załącznika nr 7a znajduje się jeszcze na etapie realizacji inwestycji. W tabeli opisano jedynie ogólną długość planowanej do wykonania kanalizacji i ilość pompowni. W ciągu bieżącego roku poszczególne etapy wykonanych inwestycji będą przekazywane na stan środków trwałych Gminy Tychy. Po zaksięgowaniu danego etapu inwestycji na stan środków trwałych będzie on zlecany do wyceny na podstawie karty zlecenia, w której poszczególne środki trwałe będą szczegółowo opisane. Karta zlecenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Sporządzenie jednej nieodpłatnej aktualizacji operatu szacunkowego w przeciągu dwóch lat od daty wykonania operatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.