eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów URBIS Spółka z o.o. w Gnieźnie - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie gm. Gniezno - Zakład Oczyszczania Miasta w Gnieźnie przy ulicy B. Chrobrego 21 - Zakład przy ul. Fabrycznej 7 w Gnieźnie - Siedziba Spółki i Administracja budynków przy ulicy B. Chrobrego 24/25 w Gnieźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372390 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Gniezno: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów URBIS Spółka z o.o. w Gnieźnie - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie gm. Gniezno - Zakład Oczyszczania Miasta w Gnieźnie przy ulicy B. Chrobrego 21 - Zakład przy ul. Fabrycznej 7 w Gnieźnie - Siedziba Spółki i Administracja budynków przy ulicy B. Chrobrego 24/25 w Gnieźnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356235-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: URBIS sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 63095249000000, ul. ul. Chrobrego 24/25  , 62200   Gniezno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 614 245 800, faks 614 263 567, e-mail techniczny@urbis.gniezno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.urbis.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów URBIS Spółka z o.o. w Gnieźnie - Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie gm. Gniezno - Zakład Oczyszczania Miasta w Gnieźnie przy ulicy B. Chrobrego 21 - Zakład przy ul. Fabrycznej 7 w Gnieźnie - Siedziba Spółki i Administracja budynków przy ulicy B. Chrobrego 24/25 w Gnieźnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAKRES OCHRONY Ochrona obiektów administracyjnych URBIS Sp. z o.o. w Gnieźnie Czas wykonywania usługi: od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. 1. ul. Chrobrego 24/25: monitoring - całodobowy system alarmowy ochrony obiektów: 1.1. Budynek administracyjno-biurowy /Zarząd/ - pow. budynku 501,82 m2, rok 1.2. Budynek administracyjno magazynowy /wspólnoty, część RAD-II/- pow. bud. 384,55 m2, 1.3. Budynek administracyjno-biurowy / RAD-II, KNiD, KIE / - pow. bud. 319,98 m2, 1.4. Budynek portierni - pow. budynku 17,83 m2, 1.5. Budynek administracyjno-socjalny /Swietlica, JRP/ - pow. budynku 300,16 m2, 1.6. Budynek warsztatowy - pow. budynku 1031,40 m2, 1.7. Budynek RAD-1 /po byłej kasie/ - pow. budynku 88,30 m2, 1.8. Budynek socjany po PEC - pow. budynku 93,1 m2 wraz z konserwacją podzespołów monitoringu, Powierzchnia działki: 4.277,00m2 , ilość obiektów - 8. 2. ul. Fabryczna 7: monitoring - całodobowy system alarmowy ochrony obiektów: 2.1. Portiernia z wagą - pow. budynku 11,64 m2, 2.2. Budynek administracyjno-biurowy - pow. budynku 339,42 m2, 2.3. Budynek warsztatowo-biurowy - pow. budynku 383,72 m2, 2.4. Magazyn - pow. budynku 105,04 m2, 2.5. Magazyn - pow. budynku 29,12 m2, 2.6. Wiata stalowa -pow. budynku 287,97 m2, 2.7. Magazyn - pow. budynku 272,57 m2, rok budowy 1971 wraz z konserwacją podzespołów monitoringu, Powierzchnia działki: 7.981,00 m2, ilość obiektów - 7. 3. ul. Chrobrego 21: monitoring - system alarmowy ochrony obiektów : pn. - wt. 15:00 - 5:00 wt. - śr. 15:00 - 5:00 śr. - czw. 15:00 - 5:00 czw. - pt. 15:00 - 4:30 pt. - sob. 17:30 - 7:00 sobota od 15:00 - do poniedziałku godz. 4:30, w dni świąteczne i dni ustawowo wolne - całodobowo 3.1. Budynek socjalno-biurowy - pow. budynku 336,96 m2, 3.2. Budynek portierni - pow. budynku 12,98 m2, 3.3. Budynek warsztatowy - pow. budynku 109,43 m2, 3.4. Magazyn - pow. budynku 27,18 m2, 3.5. Budynek garażowy - pow. budynku 431,10 m2, 3.6. Wiata garażowa - pow. budynku 169,70 m2, 3.7. Wiata garażowa - pow. budynku 138 m2, 3.8. Wiata - pow. budynku 117,81 m2, wraz z konserwacją podzespołów monitoringu, Poz. 1,2,3. W przypadku awarii systemu monitoringu należy bezzwłocznie usunąć awarię w ciągu 1 godziny od zgłoszenia Zamawiającego. Kontrolę obiektów wykazanych powyżej należy przeprowadzać codziennie w godz.: 23:00 - 5:00 dnia następnego odnotowując na elektronicznej karcie kontroli. 4. ZZO Lulkowo Ochrona fizyczna z obsługą monitoringu wewnątrzzakładowego : od poniedziałku do piątku w od godz. 15:00 do 22:00 - 1 osoba, od poniedziałku do piątku w od godz. 22:00 do 07:00 dnia następnego 2 osoby, w soboty od godz. 7:00 do 12:00 1 osoba a od godz. 12:00 do poniedziałku godz. 6:00, niedziele i święta całodobowo - 2 osoby. Powierzchnia działki: 22,37 ha, budynek administracyjny, budynek socjalny + hala sortowni, warsztat budynek kompostowni, garaże - 2 zestawy, budynek dla obsługi wag, boksy 18 szt. magazyn 1 szt. WYMAGANIA odnośnie Wykonawcy: 1.Wykonawca musi posiadać oddział prewencji składający się z co najmniej 5 osób, poruszający się samochodem i mogący zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania, działający 24 godziny na dobę. 2.Posiadanie przez firmę własnego wydzielonego niezależnego pasma częstotliwości radiowej do funkcjonowania systemu alarmowego. 3.Pracownicy ochrony, którzy będą realizować przedmiot zamówienia muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 4.Wymóg posiadania własnej grupy interwencyjnej wyposażonej w broń palną. 5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia świadczenia usług (i w razie potrzeby na bieżąco aktualizować) wykaz pracowników ochrony realizujących zadanie wraz z podaniem numerów ich legitymacji oraz danych podmiotów je wystawiających i numerów wpisów na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 6.W przypadku wystąpienia pożaru, sytuacji awaryjnych czy różnego rodzaju wypadków Wykonawca niezwłocznie tj. nie później niż w ciągu 15 minut od chwili zauważenia zdarzenia, powiadomi w razie potrzeby odpowiednie służby ratunkowe oraz Zamawiającego i dokona wpisu do Dziennika Dozoru o zaistniałej sytuacji. 7.Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich na skutek niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. 8.Pracownicy ochrony powinni być umundurowani jednolicie w ubiór firmowy z naniesionym w widocznym miejscu napisem "Ochrona" i elementami odblaskowymi, powinni być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej m.in. płaszcz przeciwdeszczowy, buty gumowe, tak by móc należycie wykonywać swoje obowiązki w razie niepogody. Zabrania się używania przez pracowników ochrony odzieży innej niż służbowa. 9.Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć w dniu przejęcia obiektów i utrzymywać w okresie obowiązywania umowy łączność telefoniczną (połączenia wychodzące i przychodzące) we własnym zakresie, tak, aby w przypadku nagłych sytuacji móc powiadomić o nich bezpośrednio Zamawiającego oraz odpowiednie służby ratunkowe. Łączność telefoniczna winna być dwustronna, tak aby Zamawiający mógł nawiązać kontakt z pracownikiem ochrony znajdującym się na posterunku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przejęcia obiektów numery telefonów obowiązujące dla poszczególnych obiektów. 10.Pracownicy ochrony są zobowiązani znać miejsce rozmieszczenia przyrządów alarmowych, sprzętu gaśniczego, miejsce włączania/wyłączania oświetlenia terenu oraz instrukcję p.poż. ZZO. Pracownicy ochrony zobowiązani są w razie potrzeby użyć sprzęt gaśniczy. 11.Pracownicy ochrony zobowiązani są do stosowania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie. 12.Zabrania się przebywania na posterunku osobom postronnym. 13.Na posterunku zabrania się oglądania TV, korzystania ze sprzętu elektronicznego (np.: komputera, notebooka, smartfona, tabletu, itp.) do celów innych niż służbowe. 14.Pracownik ochrony pilnuje aby przed bramą wjazdową i wokół parkingu nie składowano nielegalnie odpadów. 15.W przypadku zauważenia zdarzenia opisanego w pkt. 13 powyżej, Pracownik ochrony uniemożliwia wysypanie odpadów, odnotowuje ten fakt w Dzienniku Dozoru zapisując również numer rejestracyjny pojazdu, a w szczególnych przypadkach wzywa Straż Gminną lub Policję. 16.Zakazuje się wpuszczania i przyjmowania odpadów przez pracowników ochrony. 17.Dozorowanie całego terenu Składowiska oraz wszystkich budynków, obiektów, urządzeń, sprzętu i pojazdów znajdujących się na jego terenie. 18.Dozorowanie i sprawdzanie stanu ogrodzenia na terenie Składowiska. W razie stwierdzenia uszkodzenia ogrodzenia należy bezzwłocznie powiadamiać o tym fakcie Zamawiającego. 19.Zabrania się kategorycznie spożywania alkoholu w czasie pracy. 20.Zamawiający przekaże Wykonawcy w razie konieczności dane podmiotów zewnętrznych świadczących usługi dla ZZO. Pracownik ochrony nie może wpuścić na teren Zamawiającego podmiotów zewnętrznych świadczących usługi dla ZZO jeśli nie uzyskał pisemnej lub ustnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego (kierownika obiektu lub osoby go zastępującej). 21.Wykonawca zobowiązuje się przekazywać Dziennik Dozoru (uzupełniony z całego poprzedniego miesiąca) pierwszego dnia każdego miesiąca Kierownikowi ZZO lub osobie zastępującej Kierownika. 22.Pracownicy ochrony zobowiązani są do dokumentowania przy pomocy kart zbliżeniowych ( elektroniczna kontrola pracowników ochrony ), pobytu w wyznaczonych przez Zamawiającego punktach kontrolnych obiektów monitorowanych wyposażonych w stosowne czytniki. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w karty zbliżeniowe. 23.Bez względu na rodzaj umowy łączącej Wykonawcę z osobami sprawującymi obowiązki pracowników ochrony, osoby te nie mogą wykonywać ww. funkcji w rozmiarze większym niż ustalany dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (nie więcej niż pełen etat, z obostrzeniami dotyczącymi nadgodzin). 24.Zamawiający ma prawo domagania się zmiany pracownika ochrony w szczególności w przypadku stwierdzenia naruszenia przez daną osobę zasad wykonywania usługi ochrony, stwierdzenia spożywania alkoholu itp. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wniosek Zamawiającego. 25.Rozpoczęcie służby (i przejęcie obiektów), nastąpi w wyznaczonych godzinach odpowiednio dla danego obiektu. 26.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zmiany godzin czasu pracy w dni robocze i soboty, o czym poinformuje z jedno tygodniowym wyprzedzeniem Wykonawcę na piśmie. Możliwe jest zwiększenie wymiaru liczby godzin czasu pracy w ramach zmówienia uzupełniającego. 27.Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w latarkę oraz w pojazd np. rower, służący do wykonywania kontroli terenu Składowiska. Możliwość udokumentowania kontroli poprzez dostarczenie wydruku kontroli na żądanie Zamawiającego nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 28.Zabrania się korzystania z samochodów Zamawiającego. 29.Przyjazd samochodu patrolowego z grupą interwencyjną w czasie do 15 minut od chwili otrzymania telefonu od pracownika ZZO - dotyczy ZZO Lulkowo lub sygnału z elektronicznego systemu dozoru - dotyczy Siedziby Zarządu, ZOM-u, Fabrycznej. 30.Zamawiający wymaga aby w godzinach funkcjonowania PSZOK pracownicy ochrony uczestniczyli przy odbiorze odpadów od mieszkańców wskazując miejsca składowania i dopilnowanie prawidłowości wg asortymentów ( selektywna zbiórka ) Pracownicy wykonujący ochronę obiektu ( grupy interwencyjne ) działają zgodnie z zasadami obowiązującymi agencje ochrony mienia oraz przepisami: -ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2014r., poz. 1099 wraz późn. zm. ), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz. U. z 1998 r. nr 89 poz. 563 ) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 18100000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT175971.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja "Secura - Security" Wiesław Bartkowiak, Wiesław Święcichowski Spółka Jawna,  ,  ul. Wrzesińska 58,  62-200,  Gniezno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 216445.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.