eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyUsługa przeprowadzenia na rzecz zamawiającego szkoleń Brukarz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Sejny: Usługa przeprowadzenia na rzecz zamawiającego szkoleń Brukarz
Numer ogłoszenia: 372410 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach , ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 39 70, faks 87 516 33 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia na rzecz zamawiającego szkoleń Brukarz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego 2 szkoleń Brukarz. Każda część stanowi odrębne zamówienie. Część I, Szkolenie Brukarz dla 6 osób bezrobotnych. 1.Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2012 r. poz. 186. Program szkolenia musi zawierać informacje o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy Dz. U. z 2010r., Nr 177, poz. 1193 oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zmianami, 2.Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu Brukarz. 3. Na szkolenie powinny składać się między innymi następujące zagadnienia: organizowanie toku pracy zgodnie z zasadami BHP i ppoż., zapoznanie z podstawowym sprzętem i narzędziami do układania kostki brukowej, materiały wykorzystywane do zabudowy placów utwardzonych, czytanie dokumentacji technicznej, brukowanie w ozdobne wzory nawierzchni z różnych typów, dokonywanie napraw nawierzchni brukowych ulic i chodników, zajęcia praktyczne w tym: wykonanie nasypu na odcinku ok. 72m, wykonanie podłoża, podbudowy i podsypki z chudego betonu, sprawdzenie szablonem profilu podsypki, ułożenie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, wybrukowanie wskazanej powierzchni kostką brukową. Uwaga, Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą być podjęte podczas szkolenia. Wykonawca może przedstawić autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne. 4.Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 6 osób 1 grupa. Rekrutacja leży po stronie zamawiającego. Koszt szkolenia jednej osoby równa się ilorazowi całkowitego kosztu szkolenia przez liczbę uczestników szkolenia. 5.Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w Sejnach bądź Berżnikach i mieć formę wykładów. Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. droga powiatowa Nr 1176B Poćkuny-Berżniki w miejscowości Berżnik-Załącznik nr 11 do SIWZ . 6.Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: październik-listopad 2013r. Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych, zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 7.Maksymalny czas trwania kursu powinien wynosić 5 tygodni i powinien obejmować 150 godzin dydaktycznych, w tym 126 godzin zajęć praktycznych i 24 teoretycznych. 8. Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Załącznik nr 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2012 r., poz. 186. Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. 9. Uczestnicy szkolenia przed szkoleniem i na koszt Zamawiającego zrobią badania lekarskie u Lekarza Medycyny Pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i podjęcia pracy na stanowisku brukarza. Koszty badań lekarskich nie powinny zawierać się w cenie szkolenia przedstawionej przez Wykonawcę. 10. Wykonawca przygotowujący całkowitą kalkulację kosztów szkolenia musi wziąć pod uwagę, że na zakup materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych powinna być przeznaczona kwota 17.500 zł, zgodnie z załączonym przedmiarem - załącznik nr 10 do SIWZ. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia oraz nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia, odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę szkoleniową lub pracownię zlokalizowaną na terenie miasta Sejny bądź miejscowości Berżniki, gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek - wyposażoną w sprzęt audiowizualny, oraz inny niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia Brukarz dla grupy minimum 6 osób, nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik-format A4, długopis a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp., odzież ochronną w skład której powinny wchodzić co najmniej: buty robocze, rękawice ochronne, ogrodniczki robocze oraz bluza robocza, koszula z długim rękawem, koszulka z krótkim rękawem, gorące i zimne napoje kawa, herbata, woda mineralna oraz ciepły obiad w każdym dniu szkolenia a także pomieszczenie w którym podczas trwania szkolenia będą spożywane posiłki i udostępniane będą napoje, dostęp do odpowiedniego sprzętu dla każdego uczestnika szkolenia, podczas zajęć praktycznych, ubezpieczenie od nagłych wypadków dla osób, które nie będą pobierały stypendium z tytułu uczestnictwa w szkoleniu. 12. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie również zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności, przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności, współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia łącznie z wykonaniem fotografii, na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety Załącznik nr 7 do SIWZ służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia, prowadzić odpowiednią dokumentację: imienne listy obecności na każdych zajęciach, dziennik zajęć, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, lista potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz ubrań roboczych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie, protokół z egzaminu,14. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników wraz z analizą wyników oceny, oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; kserokopii protokołu z egzaminu, kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; oryginału listy potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz ubrań roboczych, innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. 16. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. Nr 100, poz. 1024 i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. 17. Efektem szkolenia powinno być wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm. Powierzchnia na której odbywać się będzie praktyczna część szkolenia wskazana jest w załączniku nr 11 do SIWZ. Przekrój wykonania nasypu na odcinku ok. 72 m przedstawiono na schematach poglądowych załączniki nr 12 i 13. Część II Szkolenie Brukarz dla 6 osób bezrobotnych. 1. Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2012 r. poz. 186. Program szkolenia musi zawierać informacje o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy Dz. U. z 2010r., Nr 177, poz. 1193 oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zmianami, 2. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu Brukarz. 3. Na szkolenie powinny składać się między innymi następujące zagadnienia: organizowanie toku pracy zgodnie z zasadami BHP i ppoż., zapoznanie z podstawowym sprzętem i narzędziami do układania kostki brukowej, materiały wykorzystywane do zabudowy placów utwardzonych, czytanie dokumentacji technicznej, brukowanie w ozdobne wzory nawierzchni z różnych typów, dokonywanie napraw nawierzchni brukowych ulic i chodników, zajęcia praktyczne w tym: rozbiórka istniejącego chodnika, wykonanie podłoża, podbudowy i podsypki z chudego betonu, sprawdzenie szablonem profilu podsypki, ułożenie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, wybrukowanie wskazanej powierzchni kostką brukową. Uwaga: Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą być podjęte podczas szkolenia. Wykonawca może przedstawić autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne. 4. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 6 osób 1 grupa. Rekrutacja leży po stronie zamawiającego. Koszt szkolenia jednej osoby równa się ilorazowi całkowitego kosztu szkolenia przez liczbę uczestników szkolenia. 5. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w Gibach i mieć formę wykładów. Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. droga powiatowa Nr 1170B Żubrówka-Maćkowa Ruda-Wysoki Most-Pogorzelec-Giby w miejscowości Giby - Załącznik nr 14. 6. Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: październik-listopad 2013r. Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 7. Maksymalny czas trwania kursu powinien wynosić 5 tygodni i powinien obejmować 150 godzin dydaktycznych, w tym 126 godzin zajęć praktycznych i 24 teoretycznych. 8. Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Załącznik nr 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2012 r., poz. 186. Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. 9. Uczestnicy szkolenia przed szkoleniem i na koszt Zamawiającego zrobią badania lekarskie u Lekarza Medycyny Pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i podjęcia pracy na stanowisku brukarza. Koszty badań lekarskich nie powinny zawierać się w cenie szkolenia przedstawionej przez Wykonawcę. 10. Wykonawca przygotowujący całkowitą kalkulację kosztów szkolenia musi wziąć pod uwagę, że na zakup materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych powinna być przeznaczona kwota 15.000 zł, zgodnie z załączonym przedmiarem załącznik nr 15 do SIWZ. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia oraz nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia, odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę szkoleniową lub pracownię zlokalizowaną na terenie miejscowości Giby - gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, oraz inny niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia Brukarz dla grupy minimum 6 osób, nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik format A4, długopis a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp., odzież ochronną w skład której powinny wchodzić co najmniej: buty robocze, rękawice ochronne, ogrodniczki robocze oraz bluza robocza, koszula z długim rękawem, koszulka z krótkim rękawem, gorące i zimne napoje kawa, herbata, woda mineralna oraz ciepły obiad w każdym dniu szkolenia a także pomieszczenie w którym podczas trwania szkolenia będą spożywane posiłki i udostępniane będą napoje, dostęp do odpowiedniego sprzętu dla każdego uczestnika szkolenia, podczas zajęć praktycznych, ubezpieczenie od nagłych wypadków dla osób, które nie będą pobierały stypendium z tytułu uczestnictwa w szkoleniu. 12. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie również: zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności, przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności, współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia łącznie z wykonaniem fotografii, na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety Załącznik nr 7 do SIWZ służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia, prowadzić odpowiednią dokumentację, imienne listy obecności na każdych zajęciach, dziennik zajęć, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, lista potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz ubrań roboczych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie, protokół z egzaminu, 14. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników wraz z analizą wyników oceny, oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; kserokopii protokołu z egzaminu, kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; oryginału listy potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz ubrań roboczych, Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. n16. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. Nr 100, poz. 1024 i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. 17. Efektem szkolenia powinno być wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, a na zjazdach do posesji z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru czerwonego. Powierzchnia na której odbywać się będzie praktyczna część szkolenia wskazana jest w załączniku nr 14 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dostarczonych dokumentów przy użyciu metody spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w umowie dotyczących przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili rozpoczęcia postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sejny.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, pokój nr 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.