eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryUSŁUGA ODŚNIEŻANIA DACHÓW, DRÓG I PLACÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Tarnowskie Góry: USŁUGA ODŚNIEŻANIA DACHÓW, DRÓG I PLACÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
Numer ogłoszenia: 372412 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODŚNIEŻANIA DACHÓW, DRÓG I PLACÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odśnieżania dachów, dróg i placów w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A., zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ulicy Pyskowickiej 47 51, Opolskiej 21. Wykaz powierzchni przeznaczonych do odśnieżania przy ul. Pyskowickiej 47 51 budynek główny - papa 1 768,21 m2 budynek kuchni centralnej - papa 736,05 m2 budynek oddziału psychiatrycznego - papa 1 541,40 m2 budynek poradni - papa 405,20 m2 budynek rozdzielni el. - papa 131,60 m2 drogi i place - 3 150,00 m2 przy ul. Opolskiej 21 budynek oddziału wewnętrznego - dachówka karpiówka 856,30 m2 budynek przychodni - papa 485,00 m2 budynek rozdzielni el. - papa 85,30 m2 budynek warsztatu - papa 131,20 m2 budynek garażu - papa 69,30 m2 drogi i place - 1570,00 m2 Zamówienie składa się z 2 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac, a w przypadku pakietu nr 1do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BHP wykonywania prac własnymi narzędziami i materiałami posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków wywozu śniegu i lodu na własny koszt. 2.2 Odśnieżanie następować będzie na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - w przypadku pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala, a w szczególności w godzinach wieczornych (po godz. 19 00) lub porannych (05 00 07 00) - w przypadku pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. W przypadku opadów intensywnych również według potrzeby. posypywanie solą dróg wewnętrznych przy ul. Pyskowickiej 47 54 i ul. Opolskiej 21 wg potrzeb Zamawiającego. 2.3 Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2.4 Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie pracownik Działu Technicznego. 2.5 Czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia ustala się na do 12 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, do 4 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. 2.6 Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 2.7 Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 2.8 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w załączniku C SIWZ ceny jednostkowe prac. 2.9 Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 2.10 Po zakończeniu każdego miesiąca do 14 dni Wykonawca wystawi fakturę na podstawie potwierdzonego pod względem ilości i jakości protokołu odbioru wykonanych prac, sygnowany podpisami pełnomocników stron..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [D] do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 2. Wzór oświadczeń - część [D] 3. Wzór oświadczeń - część [E]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje niższą cenę, lub zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Odśnieżanie dachów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac, a w przypadku pakietu nr 1do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BHP wykonywania prac własnymi narzędziami i materiałami posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków wywozu śniegu i lodu na własny koszt. 2.2 Odśnieżanie następować będzie na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - w przypadku pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala, a w szczególności w godzinach wieczornych (po godz. 19 00) lub porannych (05 00 07 00) - w przypadku pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. W przypadku opadów intensywnych również według potrzeby. posypywanie solą dróg wewnętrznych przy ul. Pyskowickiej 47 54 i ul. Opolskiej 21 wg potrzeb Zamawiającego. 2.3 Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2.4 Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie pracownik Działu Technicznego. 2.5 Czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia ustala się na do 12 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, do 4 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. 2.6 Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 2.7 Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 2.8 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w załączniku C SIWZ ceny jednostkowe prac. 2.9 Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 2.10 Po zakończeniu każdego miesiąca do 14 dni Wykonawca wystawi fakturę na podstawie potwierdzonego pod względem ilości i jakości protokołu odbioru wykonanych prac, sygnowany podpisami pełnomocników stron..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Odśnieżanie dróg i placów z posypywaniem solą z piaskiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac, a w przypadku pakietu nr 1do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BHP wykonywania prac własnymi narzędziami i materiałami posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków wywozu śniegu i lodu na własny koszt. 2.2 Odśnieżanie następować będzie na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - w przypadku pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, na podstawie zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala, a w szczególności w godzinach wieczornych (po godz. 19 00) lub porannych (05 00 07 00) - w przypadku pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. W przypadku opadów intensywnych również według potrzeby. posypywanie solą dróg wewnętrznych przy ul. Pyskowickiej 47 54 i ul. Opolskiej 21 wg potrzeb Zamawiającego. 2.3 Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 2.4 Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie pracownik Działu Technicznego. 2.5 Czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia ustala się na do 12 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 1 - w zakresie odśnieżania dachów, do 4 godzin od zgłoszenia przez pracownika administracji szpitala - dotyczy pakietu nr 2 - w zakresie odśnieżania dróg i placów. 2.6 Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 2.7 Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 2.8 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w załączniku C SIWZ ceny jednostkowe prac. 2.9 Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 2.10 Po zakończeniu każdego miesiąca do 14 dni Wykonawca wystawi fakturę na podstawie potwierdzonego pod względem ilości i jakości protokołu odbioru wykonanych prac, sygnowany podpisami pełnomocników stron..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.