To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372416 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Chocz: Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354036-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Choczu, krajowy numer identyfikacyjny
26560300000, ul.
ul. Konopnickiej
6,
63313
Chocz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 415 319, faks
627 415 319, e-mail
zschocz@ecentrum.pl
Adres strony internetowej (URL): zschocz.szkolna.net/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2016/2017 odbywać się będzie w ramach przewozów regularnych specjalnych. Realizacja usługi wyłącza prawa wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym 1.1. Warunki dowożenia i odwożenia 9 uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie a) dowożenie i odwożenie uczniów należy zorganizować BUSEM (z ilością miejsc siedzących powyżej 9 ) zapewniając bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozu poprzez zapewnienie pełnoletniego opiekuna oraz kierowcy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów bhp, b)zajęcia w Szkole Specjalnej w Pleszewie rozpoczynają się o godz. 8:00, a kończą się około godz. 15:00. c)trasa i ilość kilometrów dowożenia i odwożenia uczniów: - Chocz - Kwileń - Stara Kaźmierka - Józefów - Nowy Olesiec - Stary Olesiec - Nowolipsk - Brudzewek - Pleszew - (46 km) ; - Pleszew - Chocz -Kwileń - Stara Każmierka - Józefów - Nowy Olesiec - Stary Olesiec - Nowolipsk - Brudzewek (46km) Łącznie dziennie ok. 92km d)podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów do momentu wysadzenia ostatnich, e)ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 02.01.2017 do 23.06.2017 wynosi około 107 (2017: I-19, II-12, III - 23, VI - 16, V-21 , VI - 16 )f) usługa będzie świadczona wg ustalonego przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramu dowozów szkolnych na podstawie projektu harmonogramu opracowanego przez Dyrektora szkoły,W harmonogramie będzie zawarty opis tras przejazdu, a w szczególności: godzina kursu, wykaz dowożonych dzieci zawierający imię, nazwisko, nazwę miejscowości Harmonogram zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.12.2016 r., g)harmonogram podlega aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych, zmianie liczby przewożonych dzieci na poszczególnych trasach, a tym samym zmniejszeniu liczby kilometrów ( do 15%), oraz godzin poszczególnych kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu, h)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów (do 15%), która jest wielkością szacunkową i związaną z tym zmianą tras przewozu uczniów i)w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na: - skróceniu godzin nauki (np. święto szkoły, rekolekcje itp. uroczystości)- odpracowaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi, ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym, ustawowo wolnym od pracy Zamawiający dopuszcza odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i wykonanie usługi jako przewóz okazjonalny. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowożenia i odwożenia dzieci do szkoły.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27344.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 29236,68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHOCZ
więcej: przetargi CHOCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.