eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckoPełnienie nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pnBUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W ŁĄCKU - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Łącko: Pełnienie nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pn: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W ŁĄCKU - ETAP I
Numer ogłoszenia: 372430 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297272 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4140710, faks 018 4140740.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pn: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W ŁĄCKU - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego : Branża konstrukcyjno - budowlana , drogowa - wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych - wykonanie fundamentów, ścian , stropów, dachu - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki - wykonanie tynków, posadzek, elewacji robót wykończeniowych -drogi, chodniki, parking -zagospodarowanie terenu Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - wykonanie instalacji sanitarnej wod. kan i c.o., wentylacji mechanicznej, kotłowni opadowej, drenażu ,przyłącza wod-kan,deszczowa Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - wykonanie robót w zakresie branży elektrycznej Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.Dz. U. Nr 156/2006 poz.1118 z póżn. zm.) oraz niniejsza umowa, a w szczególności Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania czynności: 1) reprezentowania Urzędu Gminy przed Wykonawcą oraz innymi podmiotami uczestniczącym w procesie inwestycyjnym związanym z robotami realizowanymi przez Wykonawcę, 2) współpracy z nadzorem autorskim, 3) wydawania poleceń wyłącznie na piśmie, 4) zapewnienia pełnej obsługi sprawdzającej (geodezyjnej, rozliczeniowej, itp.), 5) współpracy i koordynacji z osobami sprawującymi nadzór nad robotami branżowymi innych zadań realizowanych równolegle, 6) przygotowania świadectw wykonania i przejęcia, 7) wypełniania obowiązków określonych dla Inspektora Koordynatora i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Urzędem Gminy a Wykonawcą robót, 8) uczestniczenia przy przekazywaniu Wykonawcy terenu budowy na każdym etapie realizowanych robót, 9) pobytu na budowie cztery razy w tygodniu minimum po 2 godziny przez okres realizacji robót przez Wykonawcę robót - dotyczy to inspektora branży konstrukcyjno budowlanej jako KOORDYNATORA , oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót potwierdzone wpisem do książki pobytów natomiast inspektorzy pozostałych branży pobyt na budowie trzy razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót potwierdzone wpisem do książki pobytów 10) rozwiązywania bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę, 11) opiniowania szczegółowych harmonogramów robót w terminie 7 dni od daty ich przekazania, 12) monitorowania postępu robót realizowanych przez Wykonawcę, 13) kontrolowania przed rozpoczęciem każdego etapu robót, czy roboty budowlane zorganizowane zostały z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14) kontrolowania stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego terenu budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na tym terenie, 15) zapewnienia, przestrzegania obowiązujących przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 16) weryfikowania i zatwierdzania rysunków roboczych sporządzanych przez Wykonawcę, 17) weryfikowania i zatwierdzania rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych przez nadzór autorski, 18) opracowywania wniosków dot. wykonania robót zamiennych oraz przedstawiania ich do akceptacji Gminie, 19) zatwierdzania, w uzgodnieniu z Urzędem Gminy , wzorów druków protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych oraz wzorów druków badań laboratoryjnych, 20) weryfikowania i zatwierdzenia atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę, 21) sprawdzania zastosowanych materiałów przed ich wbudowaniem, w zakresie dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie, 22) czuwania nad jakością wykonywanych robót, w tym prowadzenia kontrolnych badań laboratoryjnych, 23) uczestniczenia w pobieraniu próbek oraz zatwierdzania pozytywnych wyników wykonywanych badań, 24) wydawania poleceń w zakresie usuwania defektów robót wykonanych przez Wykonawcę niewłaściwie lub poniżej obowiązujących standardów, 25)kontroli jakości realizowanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 26) dokonywania odbiorów robót zanikających i ulęgających zakryciu, 27) inspektor KOORDYNATOR dokonywania niezwłocznej rejestracji kolejnych tomów dziennika budowy, 28) przygotowywania dla Urzędu Gminy okresowych sprawozdań (co najmniej raz w miesiącu) zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót, w formie uzgodnionej z Urzędem Gminy, 29) inspektor KOORDYNATOR przygotowania sprawozdań i innych danych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji których obowiązek wykonania wynika z zawartej przez Gminę umowy o dofinansowanie inwestycji w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, 30) wystawiania miesięcznych i kwartalnych raportów o postępach robót realizowanych przez Wykonawcę ( pisemnie i formie elektronicznej), 31) uczestniczenia w zwoływanych przez Gminę czy Wykonawcę spotkaniach dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót z udziałem inspektorów branżowych, a także sporządzenia protokołów z tych spotkań, 32) weryfikowania rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, 33) weryfikowania robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 34) sprawdzenie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego przygotowanych przez Wykonawcę robót, 35) organizowania i przeprowadzenia odbiorów częściowych, w szczególności podejmowania wszelkich niezbędnych czynności koniecznych do przeprowadzenia odbiorów, 36) rozliczania wykonanych robót pod względem rzeczowym i finansowym (w tym zatwierdzania faktur w terminie 3 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę), 37) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym, 38) sporządzania wniosków o naliczenie kar umownych wraz z dokumentami uzasadniającymi ich naliczenie, 39)dostarczania na żądanie i terminach wskazanych przez Gminę dokumentów i informacji dot. realizowanych robót, 40)inspektor KOORDYNATOR przygotowywania danych, na właściwych dla programu formularzach w zakresie: - wnioskowanie Beneficjanta o płatności, -okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji Projektu. 41) inspektor KOORDYNATOR prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych z określeniem dat wykonywanych zdjęć Szczegółowy opis i zakres robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), dokumentacja projektowa i przedmiar robót dostępne są na stronie www.lacko.pl przetargi w BIP W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. Inspektor nadzoru we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia zapewni: -transport na potrzeby własne na placu budowy, oraz dojazdy do placu budowy, -niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy, -środki łączności z Zamawiającym (telefon, faks, Internet). Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej (inspektor koordynator) pełnić będzie nadzór i kontrolę nad inspektorami branżowymi,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Branża konstrukcyjno - budowlana.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Chlebek, Osiedle Równie 2, 34-452 Ochotnica Dolna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365484,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103090,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2- branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMA Sp. z o.o., ul. Sucharskiego 23/20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122150,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3 - branża w zakresie sieci, instalacji, urzadzeń elektrycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMA Sp. z o.o., ul. Sucharskiego 23/20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29229,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.