To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372437 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Sieraków Ślaski: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344440
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sierakowie Śląskim, krajowy numer identyfikacyjny
24344379350000, ul.
Ul. Cegielniana
13,
42793
Sieraków Ślaski, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343538505, faks
343538505, e-mail
barbara.klim@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna więziennictwa - zakład karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DKw-220/15/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - cukier biały 1.1. cukier biały kryształ, opakowanie worki 25kg lub 1kg, w ilości 8 400kg, szacunkowe, dostawy sukcesywne po około 700kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni. Część 2 - dżemy 2.1. dżem wieloowocowy nie zawierający owoców pestkowych, opakowanie wiaderka (niezwrotne) do 15kg, w ilości 1 500kg - dostawy sukcesywne po około 125kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy, 2.2. marmolada wieloowocowa, opakowania wiadra (niezwrotne) do 15kg, w ilości 1 500kg - dostawy sukcesywne po około 125kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy, 2.3. powidła śliwkowe w ilości 1 500kg, opakowania wiadra(niezwrotne) do 15kg, dostawy sukcesywne po około 125kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Część 3 - nabiał 3.1. Jogurt naturalny czysty, opakowanie kubek od 0,150kg do 0,200kg w ilości 700kg, dostawy sukcesywne po około 10kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. 3.2. Mleko w proszku granulowane z przeznaczeniem do zagotowania, opakowanie worki do 25kg w ilości 950kg, dostawy sukcesywne po około 25kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. 3.3. Ser topiony kostka 0,100kg, w ilości 1 560kg, dostawy sukcesywne po około 130kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. 3.4. Ser twaróg półtłusty, opakowanie kostka 0,200kg lub 0,250kg w ilości 3 640kg, dostawy sukcesywne po około 70kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż14 dni od daty dostawy. 3.5. Ser żółty typu GOUDA, kostki, w ilości 960kg, dostawy sukcesywne po około 60kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 3.6. Serek homogenizowany naturalny, opakowanie 0,150kg, w ilości 663kg, dostawy sukcesywne po około 12kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. 3.7. Serek ziarnisty, opakowanie 0,150kg lub 0,200kg w ilości 2 860kg, dostawy sukcesywne po około 110kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. 3.8. Śmietana 18% UHT, opakowanie kartonik 0,500l w ilości 936l, dostawy sukcesywne, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy. 3.9. Serek kanapkowy o smaku czosnek, szczypior, warzywa lub naturalny, opakowanie 0,150kg, w ilości 2 340kg, dostawy sukcesywne po około 90kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. 3.10. Serek typu fromage o smaku czosnek, szczypior, warzywa lub naturalny, waga 0,080kg lub 0,100kg, w ilości 2 600kg, dostawy sukcesywne po około 50kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy. Część 4 - tłuszcze 4.1. tłuszcz roślinny nie zawierający tłuszczu zwierzęcego, opakowanie kostka 0,200kg lub 0,250kg. przeznaczony do smarowania pieczywa i procesów technologicznych, zawartość tłuszczu roślinnego 30-70%, w ilości 7 500kg, dostawy sukcesywne po około 625kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 4.2. olej uniwersalny pochodzenia roślinnego opakowanie max. do 3l, w ilości 1 020l, dostawy sukcesywne po około 85l, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
15412200-1,
15411100-3,
15831000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: cukier biały |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24360.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29484,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dżemy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12717.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: nabiał |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT161619.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 146062,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: tłuszcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44304.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22547.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.