eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Realizacja robót dodatkowych podczas wykonywania zadania pod nazwąBudowa centrum informacji turystycznej i kulturalnej z zapleczem oraz salą konferencyjno-wystawową w Choczewie.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Choczewo: Realizacja robót dodatkowych podczas wykonywania zadania pod nazwą: Budowa centrum informacji turystycznej i kulturalnej z zapleczem oraz salą konferencyjno-wystawową w Choczewie.
Numer ogłoszenia: 372480 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, tel. 058 5723940, faks 058 6763012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót dodatkowych podczas wykonywania zadania pod nazwą: Budowa centrum informacji turystycznej i kulturalnej z zapleczem oraz salą konferencyjno-wystawową w Choczewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający podczas realizacji prac budowlanych, związanych z realizacją zadania: Budowa centrum informacji turystycznej i kulturalnej z zapleczem oraz salą konferencyjno - wystawową w Choczewie, stwierdził konieczność wykonania następujących prac, które są związane z realizacją zamówienia: - wykonanie dodatkowego ogrodzenia, 55 m wraz z elementami dodatkowymi, - wykonanie rolet na oknach dachowych z napędem mechanicznym, umożliwiających zaciemnienie pomieszczenia do prezentacji multimedialnych, kpl. 4 - połączenie dachu Centrum informacji turystycznej z dachem budynku Urzędu Gminy Choczewo, oraz wykonanie wentylacji pomieszczeń biurowych wraz z urządzeniami dachowymi szt. 7 - wykonanie dodatkowego okna oraz drzwi, w pomieszczeniu adaptowanym z holu głównego, - ułożenie wełny wygłuszającej na stropie podwieszanym, 130 m2 - prace dodatkowe elektryczne (wykonanie przyłączy instalacji nisko prądowych, zasilanie - schody do rewizji przestrzeni dachowej, - dostosowanie wielkości grzejników do projektowanego wyposażenia, usunięcie kolizji, - dodatkowe wentylatory łazienkowe, - konstrukcja drewniana wsporcza, - dodatkowe ściany w pomieszczeniu holu oraz konstrukcja słupów konstrukcyjnych pod płatwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Działanie 8.1 Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałanie 8.1.2 Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Dziobak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE, ul. Bałtycka 19, 84-210 Choczewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148090,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148090,27

  • Oferta z najniższą ceną: 148090,27 / Oferta z najwyższą ceną: 148090,27

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji projektu okazało się, iż konieczne są zmiany, których nie można było przewidzieć w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej. Powyższe wynikało także ze względu na brak kompletnej informacji na temat wszystkich funkcji projektowanego obiektu i jego szczegółowego wyposażenia. Zgodnie z SIWZ, które stanowi integralną część umowy ZP/PN/03/2010 rozdział I, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, co jest zgodne z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowym uzasadnieniem powyższej decyzji są następujące względy: - stwierdzono konieczność wykonania ogrodzenia wzmocnionego, oraz jego wydłużenie w stosunku do projektowanego, - z uwagi iż projekt nie przewidział rolet na oknach dachowych Sali konferencyjno wystawowej, zaistniała konieczność doposażenia ich w system zasłaniania na czas projekcji, aby odciąć światło słoneczne, - po wykonaniu dachu nad obiektem Centrum zaistniała konieczność wykonania dodatkowego daszku nad dobudówka Urzędu Gminy Choczewo, która z uwagi na swoja lokalizację w obecnej sytuacji miała utrudniony odpływ wód z dachu, co nie było ujęte w dokumentacji projektowej, zaistniała również konieczność wykonania trzech kominków wentylacyjnych oaz czterech do wentylacji przestrzeni dachowej, - prace dodatkowe elektryczne wyniknęły z różnic przedmiarowych dotyczących długości i ilości punktów instalacyjnych oraz konieczności wykonania dodatkowego osprzętu oświetleniowego, - po wykonaniu dachu dwuspadowego stwierdzono, iż brak jest możliwości wglądu w przestrzeń dachową, inspektor nadzory stwierdził konieczności wykonania włazu na potrzeby ewentualnych inspekcji i przeglądów budowlanych, - po przeanalizowaniu projektu wyposażenia wnętrza zaistniała konieczność zmiany gabarytów grzejników, co nie było uwzględnione na etapie projektu budowlanego, - wykonano dodatkowe wentylatory w pomieszczeniach, aby zapewnić właściwą wentylację, - wykonano dodatkową konstrukcję drewnianą do zamocowania sufitów podwieszanych oraz elementów wyposażenia, - z uwagi na wydzielenie dodatkowego pomieszczenia oraz, zmianę konstrukcji dachu, zaistniała konieczność wykonania dodatkowych ścian oraz słupów wsporczych dla płatowi dachowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.