eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Tarnowskie Góry: Zakup materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 37253 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12247 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Tusz do drukarki laserowej HP Laser Jet 1020 - 1 sztuka. 2) Tusz do drukarki laserowej Lexmark X340 - 1 sztuka. 3) Tusz do drukarki laserowej Samsung ML-257 1 N - 1 sztuka. 4) Tusz do drukarki laserowej HP Laser Jet 4600 N - 1 sztuka. 5) Tusz do drukarki atramentowej HP 7500 A czarny - 1 sztuka. 6) Tusz do drukarki atramentowej HP 7500 A kolorowy - 1 sztuka 7) Papier kserograficzny formatu A4, biały do urządzeń biurowych, tj. drukarek (atramentowych i laserowych), kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania) oraz faxów o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 80g/m2 (+/- 2), białość minimum 146 CIE, klasa C, ryza minimum 500 arkuszy - 31 ryz. 8) Klawiatura komputerowa przewodowa z układem QWERTY oraz wydzieloną klawiaturą numeryczną i wejściem USB - 16 sztuk. 9) Myszka komputerowa przewodowa, optyczna z kablem o długości minimum 1 m oraz wejściem USB - 16 sztuk. 10) Pendrive 8 GB - 16 sztuk. 11) Tło fotograficzne - 1 zestaw. Zestaw powinien zawierać co najmniej: 2 statywy boczne, poprzeczkę do zawieszania tła, białe tło o wymiarach: szerokość minimum 2 m, długość minimum 5 m. 12) Blenda fotograficzna dwustronna koloru złotego i srebrnego o wymiarach minimum 100 x 150 cm - 1 sztuka. 13) Sztaluga malarska o wysokości minimum 170 cm, wysokości podobrazia minimum 110 cm, posiadająca regulację pułki podtrzymującej podobrazie i górne mocowania - 14 sztuk. 14) Statyw fotograficzny o wysokości w zakresie 150-160 cm, udźwig minimum 5 kg, z typem głowicy 3D - 1 sztuka. 15) Kompletny pakiet oprogramowania do animacji filmowej - licencja edukacyjna na nośniku elektronicznym na 4 stanowiska. Program powinien umożliwiać co najmniej wykorzystywanie w aplikacjach formatów MP3 i FLV. pakiet oprogramowania powinien również obsługiwać co najmniej systemy 64 bitowe. program powinien służyć do tworzenia animacji filmowych, multimedialnych oraz współpracować w komplecie animacji. 16) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Prowadzenia działalności gospodarczej autor: Teresa Gorzelany - 2 sztuki. 17) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista zakresu Planowania, analizy ekonomicznej i sprawozdawczości, autor: Damian Dębski - 2 sztuki. 18) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Funkcjonowanie przedsiębiorstwa część I, autor: Joanna Ablewicz - 2 sztuki. 19) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Funkcjonowania przedsiębiorstwa część II, autor: Joanna Ablewicz - 2 sztuki. 20) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Kadry i płace, autor: Damian Dębski - 2 sztuki. 21) podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Pracowni ekonomiczno-informatycznej, autor: Teresa Gorzelany - 2 sztuki. 22) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Marketingu w działalności gospodarczej, autor: Halina Szulce - 2 sztuki. 23) Podręcznik dla zawodu technik handlowiec z zakresu Sprzedaży towarów część 2, autor: Monika Knop - 2 sztuki. 24) Podręcznik dla zawodu technik handlowiec z zakresu Sprzedaży towarów część 3, autor Jadwiga Jóźwiak - 2 sztuki. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach, ul. Sobieskiego 5. 4. Wyżej wymienione materiały dydaktyczne winny posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach, ul. Sobieskiego 5. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem podręczników, papieru i tuszy do drukarek wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Okres gwarancji na tusze do drukarek wymienione w ust. 2, pkt 1-6 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17.Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.61.21.10 - 39.61.21.10 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILVERCO Arkadiusz Kwiatkowski, ul. Czarnieckiego 16/7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20787,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.