Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Warszawa: Utrzymanie terenów zieleni Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 2. Tereny zieleni niezagospodarowanej usytuowane poza pasami drogowymi ulic - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 372626 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni Dzielnicy Ursynów - z podziałem na zadania: Zadanie 2. Tereny zieleni niezagospodarowanej usytuowane poza pasami drogowymi ulic - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: I.Prace ogrodnicze polegające na pielęgnacji zieleni niskiej II.Pielęgnacja zieleni wysokiej III.Prace przy drzewostanie, prowadzone w warunkach utrudnionych ( np. na skarpie wzdłuż Potoku Służewieckiego) IV.Usuwanie karp V.Zakładanie wiązań elastycznych VI.Prace porządkowe VII.Kosze na odpady, kosze na odchody zwierzęce, ławki, tablice informacyjne VIII.Odśnieżanie nawierzchni utwardzonych (bez wywozu śniegu) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki techniczne wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIREM Sp. z o. o., ul. Wantule 8, 02-828 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93293,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99929,28
Oferta z najniższą ceną: 99929,28 / Oferta z najwyższą ceną: 99929,28
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art.67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 93.293,42 złotych netto i nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego - 927.941,00 złotych netto. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, zostały przewidziane w pkt VI.3) 3. ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, są zgodne z jego przedmiotem oraz polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 30.04.2010 r. i polegają na wykonaniu: - prac ogrodniczych tj. wykoszenia chwastowiska, jesiennym wygrabieniu liści, oczyszczaniu krawężników z darni i roślin, cięciach pielęgnacyjnych, wycince drzew, usuwaniu odrostów przy drzewach, usuwaniu i wywozie wiatrołomów, karp, zakładaniu wiązań elastycznych 9 w tym także pracach przy drzewostanie prowadzonych w warunkach utrudnionych np. na skarpie nad Potokiem Służewieckim); - prac porządkowych tj. zbieranie i wywóz odpadów z poszczególnych obiektów zieleni i nawierzchni utwardzonych, opróżnianie koszy na odpady oraz odchody zwierzęce interwencyjne usunięcie z terenów zieleni zanieczyszczeń typu drobny gruz, złom, gałęzie, liście, meble, sprzęt AGD itp., zakupie i uzupełnianiu wkładów do koszy oraz myciu ławek i koszty obu typów; -prac związanych z zimowym utrzymaniem nawierzchni utwardzonych tj. płużeniem śniegu i uszorstnianie piaskiem Do negocjacji zaproszono dotychczasowego Wykonawcę powyższych usług tj. firmę PIREM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Wantule 8, 02-828 Warszawa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.