To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Kielce: Zaprojektowanie i usunięcie żelbetowych rastrów z południowej elewacji budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 372630 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312430 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i usunięcie żelbetowych rastrów z południowej elewacji budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu demontażu oraz demontaż żelbetowych rastrów (łamaczy światła słonecznego) na południowej elewacji skrzydła C2 budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach (w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy).
2. Program funkcjonalno - użytkowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zakres prac obejmuje m. in.:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej (zawierającej m. in.: opis techniczny przedmiotu zamówienia, sposób demontażu oraz utylizacji żelbetowych rastrów, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę robót budowlanych, plan organizacji robót, przygotowania sprzętu, propozycję odtworzenia żelbetowych rastrów) wraz z uzyskaniem pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, objętych zamówieniem. Wykonawca wykona dokumentację projektową w ilości stosownej do uzyskania pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych. Ponadto wykonawca przekaże zamawiającemu dwa egzemplarze dokumentacji w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np.: *.dwg oraz *.pdf.,
b) Wykonanie prac przygotowawczych, tj. zabezpieczenie terenu w strefie prowadzonych robót (zabezpieczenie elementów budynku, zieleni, ciągów pieszych i parkingu) oraz zdemontowanie zainstalowanych na południowej elewacji budynku części urządzeń i osprzętu związanego z bieżącymi potrzebami użytkowników (po przeprowadzonych robotach zdemontowane urządzenia muszą zostać powtórnie zainstalowane),
c) Demontaż żelbetowych rastrów,
d) Wywóz i utylizacja usuniętych elementów żelbetowych,
e) Uporządkowanie terenu po zakończeniu wykonanych prac.
4. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym kolejność demontażu, tak aby możliwe było wydzielenie i wyłączenie z użytkowania strefy wejścia do budynku w czasie trwania prac.
5. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przekazany mu teren robót budowlanych oraz za wszystkie ewentualne szkody związane z ich wykonaniem.
6. Zamawiający upoważni Wykonawcę prac budowlanych do przygotowania dokumentów i wystąpienia w jego imieniu o uzyskanie stosowanych pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania planu BIOZ na podstawie dokumentacji projektowej i przestrzegania go podczas wykonywania robót budowlanych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż cena oferty (brutto).
9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót.
10. SIWZ oraz Program funkcjonalno-użytkowy stanowią jedną całość. Przed złożeniem oferty wykonawca zapozna się z pełną dokumentacją i uzna ją za kompletną i wystarczającą do wykonania zamówienia.
11. Dokumentacja projektowa oraz roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane.
12. Rozliczenie nastąpi po zakończeniu całego zadania i przedłożeniu Zamawiającemu oświadczenia o sposobie i miejscu utylizacji usuniętych elementów żelbetowych.
13. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
14. Cenę oferty wykonawca oblicza w Formularzu ofertowym, stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.
15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
16. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 6471 kodeksu cywilnego. Do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zapłata należności dla wykonawcy za wykonanie robót powierzonych podwykonawcom nastąpi po przedstawieniu zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez podwykonawcę, że otrzymał on należne wynagrodzenie od wykonawcy.
17. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
18. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
19. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY TADEUSZ STRZELECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY TADEUSZ STRZELECKI
- ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY STRZELECKI TADEUSZ, ul. Wygoda 42, 25-456 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190751,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126075,00
Oferta z najniższą ceną: 126075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
- Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Dostawa energii elektrycznej dla Domów Studenckich Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.