To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372687 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Biłgoraj: Wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu w wysokości 3 630 353 zł (trzy miliony sześćset trzydzieści tysięcy trzysta pięćdziesiąt trzy zł) w roku 2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332489
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336905
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj, krajowy numer identyfikacyjny
95036902000000, ul.
Plac Wolności
16,
23400
Biłgoraj, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 869 600, faks
846 869 665, e-mail
bilgoraj_m@woi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór banku udzielającego długoterminowego kredytu w wysokości 3 630 353 zł (trzy miliony sześćset trzydzieści tysięcy trzysta pięćdziesiąt trzy zł) w roku 2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.Fn. 271.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w rozumieniu art. 69 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.) zaciąganego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 3 630 353 zł, które były zaciągane wyłącznie na sfinansowanie wydatków bieżących. 2. Kredyt będzie udzielony i rozliczany w złotych polskich. 3. Kwota kredytu wynosi 3 630 353 zł (trzy miliony sześćset trzydzieści tysięcy trzysta pięćdziesiąt trzy zł). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dowolnej części kwoty kredytu. 4. Nominalny okres spłaty kredytu wynosi 12 lat (2017-2028). Spłata będzie następowała w terminach i kwotach określonych w druku Nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku rezygnacji przez zamawiającego z dowolnej części kwoty kredytu harmonogram spłaty ulegnie zmianie. Nowe transze spłat oraz terminy zostaną uzgodnione pomiędzy stronami po dokonaniu wypłaty ostatniej transzy kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w trakcie obowiązywania umowy, dokonania zmian w harmonogramie spłaty kredytu ustalonego w druku Nr 1. Wszystkie zmiany będą dokonywane po uprzednim uzgodnieniu nowego harmonogramu spłaty kredytu pomiędzy stronami umowy. Przesłanką do zmiany harmonogramu spłaty kredytu będą uwarunkowania wynikające z obowiązku zachowania przez zamawiającego wymogów zawartych w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn.zm.). 6. Zamawiający zastrzega sobie (bez uprzedniej dyspozycji) możliwość wcześniejszej spłaty (w dowolnym terminie) całości lub części kredytu wraz z należnymi odsetkami naliczonymi do dnia dokonania wcześniejszej spłaty bez żadnych dodatkowych kosztów (prowizji, opłat itp.). 7. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBOR 1M oraz stałej marży banku. 8. Wykonawca przez cały okres kredytowania nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji, opłat itp. poza wskazanymi w złożonej ofercie. Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od niewykorzystanej części kredytu. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania przez bank prowizji/opłaty za udzielenie kredytu (lub jakiejkolwiek innej prowizji/opłaty pobieranej przez bank w związku z zawieraną umową kredytową i/lub uruchomieniem kredytu). Oferta, w której przewidziana zostanie prowizja/opłata zostanie odrzucona. 11. Wykorzystanie kredytu będzie następowało na podstawie dyspozycji zamawiającego. 12. W związku z przeznaczeniem kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów, na żądanie wykonawcy zamówienia, zamawiający przedstawi stosowne umowy kredytowe. Niniejszy kredyt będzie mógł być rozliczony rozchodami wykonanymi w 2016 r. przed zawarciem umowy na niniejszy kredyt. 13. Wypłata transzy kredytu nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od dnia przedłożenia dyspozycji przez zamawiającego na rachunek podstawowy Gminy Miasto Biłgoraj Nr 09 1020 5385 0000 9502 0004 2275. 14. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31 grudnia 2016 r. 15. Spłata odsetek będzie następowała w następujący sposób: ? wykonawca będzie naliczał odsetki i każdorazowo informował zamawiającego na piśmie lub na podany odrębnie adres poczty elektronicznej w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego dnia rozdysponowania jakiejkolwiek kwoty kredytu, ? odsetki będą płatne 20-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Pierwszy termin spłaty odsetek będzie przypadał 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykorzystano jakąkolwiek kwotę kredytu. ? odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 16. Prawne zabezpieczenie kredytu będzie stanowił weksel własny in blanco wystawiony przez zamawiającego wraz z deklaracja wekslową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT560174.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 560174.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- rozbudowa drogi powiatowej nr 2958L Wola Różaniecka - Różaniec od km 0+030 do km 7+677
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w GMB"
- Szkolenie grupowe: Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia (...)
- remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie miasta Biłgoraj, gmin: Biłgoraj, Józefów.
- Wykonanie robót budowlano-montażowych zadania inwestycyjnego: "Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju".
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.