Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 372694 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla: Pakiet 1 Centrum Promocji UŁ: długopisów, ołówków; Pakiet 2 Centrum Promocji UŁ: kubków; Pakiet 3 Centrum Promocji UŁ: toreb; Pakiet 4 Centrum Promocji UŁ: identyfikatorów; Pakiet 5 Centrum Promocji UŁ: toreb z folii ekologicznej; Pakiet 6 Centrum Promocji UŁ: magnesów reklamowych; Pakiet 7 Centrum Promocji UŁ: przenośnej pamięci USB; Pakiet 8 Wydziału Nauk o Wychowaniu, Zakładu Dydaktyki i Kształcenia Nauczycieli w ramach projektu Studia Podyplomowe Lider Oświaty: przenośnej pamięci USB; Pakiet 9 Biura Programów Badawczych i Strukturalnych w ramach projektów Doktoranci - Regionalna Inwestycja w Młodych naukowców - Akronim D-RIM, Doktoranci - Regionalna Inwesty-cja w Młodych naukowców - Akronim D-RIM, edycja II: piórników (etui); Pakiet 10 Uniwersytetu Łódzkiego w ramach projektu Uniwersytet przedsiębiorczości - szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia firm spin-offspin-out: teczek z gumką; Pakiet 11 Uniwersytetu Łódzkiego w ramach projektu Uniwersytet przedsiębiorczości - szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia firm spin-offspin-out: segregatorów; Pakiet 12 Uniwersytetu Łódzkiego w ramach projektu Uniwersytet przedsiębiorczości - szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia firm spin-offspin-out: notatników A4; Pakiet 13 Uniwersytetu Łódzkiego w ramach projektu Uniwersytet przedsiębiorczości - szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia firm spin-offspin-out: długopisów i ołówków; Pakiet 14 Wydziału Zarządzania: przenośnej pamięci USB Pakiet 15 Wydziału Zarządzania: długopisów; Pakiet 16 Wydziału Zarządzania: kubków; Pakiet 17 Wydziału Zarządzania: segregatorów; Pakiet 18 Wydziału Zarządzania: pór; Pakiet 19 Wydział Zarządzania: kompletów piśmienniczych; Pakiet 20 Wydziału Nauk o Wychowaniu, w ramach projektu Edukacja - Regiony - Regionaliza-cja: długopisów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 30.19.21.30 - Ołówki 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć po 1 egzemplarzu: W Pakiecie 1: długopis, ołówek; W Pakiecie 2: kubek; W Pakiecie 3: torbę; W Pakiecie 4: identyfikator; W Pakiecie 5: torbę z folii ekologicznej; W Pakiecie 6: magnes reklamowy; W Pakiecie 7: przenośną pamięć USB; W Pakiecie 8: przenośną pamięć USB; W Pakiecie 9: piórnik (etui); W Pakiecie 10: teczkę z gumką; W Pakiecie 11: segregator; W Pakiecie 12: notatnik A4; W Pakiecie 13: długopis, ołówek; W Pakiecie 14: przenośną pamięć USB; W Pakiecie 15: długopis; W Pakiecie 16: kubek; W Pakiecie 17: segregator; W Pakiecie 18: pióro; W Pakiecie 19: komplet piśmienniczy; W Pakiecie 20: długopis. Wzory muszą spełniać parametry opisane w Załączniku nr 1. Wzory mogą zawierać inne logotypy niż wymienione w Załączniku nr 5. oraz z inną kolorystykę. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834) - Załącznik nr 8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany wartości umowy wynikającej ze zmiany urzędowej stawki podatku VAT, b) dokonania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych z da-nego pakietu (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia wykonania większej ilości materiałów reklamowych w niektórych pozycjach, a w niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż to wynika z Załącznika nr 1 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 319....
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 319....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup usługi webinariów na lata 2024-2028
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Jabłonna"
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Dostawa teczek osobowych oraz teczek i pudeł do archiwizacji dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-313/24
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.