Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Leżajsk: Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach
Numer ogłoszenia: 372708 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach , Piskorowice-Mołynie 295, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 2420941, faks 17 2420941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna - Własność Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach z podziałem na pięć części: Część nr 1 - mięso, wędliny - CPV: 15100000-9; Część nr 2 - artykuły mrożone - CPV: 15200000-0, 15300000-1; Część nr 3- nabiał - CPV: 15500000-3; Część nr 4 - pieczywo, ciasto - CPV: 15800000-6; Część nr 5 - różne artykuły spożywcze - CPV: 15200000-0,15300000-1,15400000-2,15600000-4, 15800000-6. 2. Szczegółowe określenie towaru oraz szacunkowych ilości przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty załącznik nr 1. 3. Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. 4. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: 1) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.); 2) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.); 3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004r. z późn. zm.). 6. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze nie są przeterminowane i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta. 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego zawiera szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2.Wypełniony i podpisany załącznik do formularza oferty - kalkulacji cenowej - załącznik nr 2., 3.Oświadczenie, że oferent wdrożył i stosuje system HACCP - załącznik nr 5 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem ( jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, Piskorowice 295, 37-300 Leżajsk, budynek B, pokój nr 29..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Piskorowicach - Mołyniach, Piskorowice 295, 37-300 Leżajsk, budynek B, pokój nr 22..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Dostarczone mięso, drób i wędliny muszą być świeże, wysokiej jakości, przebadane przez placówkę weterynaryjną, produkowane oraz dostarczane z zachowaniem wymogów sanitarno epidemiologicznych i systemu HACCP. Do każdej dostawy musi być dołączony Handlowy Dokument Identyfikacyjny zawierający informację dotyczące producenta, datę produkcji oraz datę ważności. Mięso i wędliny pakowane w worki foliowe z określoną datą przydatności do spożycia, dostawa zgodnie z określoną ilością przez zamawiającego 4 razy w tygodniu w godz. od 7 00 do godz. 9 00 . Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 - część nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów mrożonych. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Dostarczany towar musi być wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP w oryginalnych opakowaniach z widoczną datą przydatności do spożycia i informacji o producencie . Artykuły mrożone, dostawa zgodnie z określoną ilością przez zamawiającego w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 10 kg 1 raz w tygodniu w godz. od 7 00 do godz. 12 00. Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy towar do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2- część nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Dostarczany towar musi być wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP w oryginalnych opakowaniach z widoczną datą przydatności do spożycia i informacji o producencie . Nabiał, dostawa zgodnie z określoną ilością przez zamawiającego 3 razy w tygodniu w godz. od 7 00 do godz. 12 00. Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2, część nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywo, ciasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, ciast. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Dostarczany towar musi być wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP w oryginalnych opakowaniach z widoczną datą przydatności do spożycia i informacji o producencie . Pieczywo, dostawa zgodnie z określoną ilością przez zamawiającego codziennie oprócz niedziel i świąt przewidzianych ustawą w godz. od 7 00 do godz. 7 30 , ciasto wg potrzeb Zamawiającego. Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2, część nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różne artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Dostarczany towar musi być wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP w oryginalnych opakowaniach z widoczną datą przydatności do spożycia i informacji o producencie . Różne artykuły spożywcze, dostawa zgodnie z określoną ilością przez zamawiającego 1 raz w tygodniu w godz. od 7 00 do godz. 12 00 4 razy w tygodniu w godz. od 7 00 do godz. 9 00 . Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2, część nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa kruszywa na szlaki zrywkowe w 2025 roku
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.