eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyWykonanie usług sprzętowo-transportowych oraz usług samochodem osobowo - ciężarowym związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Kartuzy: Wykonanie usług sprzętowo-transportowych oraz usług samochodem osobowo - ciężarowym związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 372721 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328769 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług sprzętowo-transportowych oraz usług samochodem osobowo - ciężarowym związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w roku 2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie I - pracę koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 0.6-1.0 m3 ( z własnym osprzętem ) oraz mocy powyżej 90KM do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. renowacja rowów, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni dróg itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin. Operatorzy sprzętu w czasie jego postoju będą zatrudnieni do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych. Zadanie II -wynajem samochodu ciężarowego skrzyniowego - samowyładowczego o mocy min. 150KM i ładowności od 6 t do 8 t ( wymagany napęd na dwie osie ) do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. renowacja rowów, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni dróg itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin. Kierowca samochodu w czasie postoju będzie zatrudniony do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych. Zadanie III- wynajem samochodu osobowo (6osób) - ciężarowego do 3,5t do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. wymiana oznakowania pionowego, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni itp.) wraz z kierowcą wg szczegółowego zakresu i lokalizacji określonej przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin pracy w okresie do końca 2011roku. Kierowca samochodu w czasie postoju będzie zatrudniony do prac ręcznych wraz z brygadą Zarządu Dróg Powiatowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - pracę koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 0.6-1.0 m3 ( z własnym osprzętem ) oraz mocy powyżej 90KM do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. renowacja rowów, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni dróg itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin. Operatorzy sprzętu w czasie jego postoju będą zatrudnieni do prac ręcznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mechaniczne Wykonywanie Robót Ziemnych - Koparką, Jacek Czaja, ul. Kruczkowskiego 5, 83-330 Żukowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113213,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126976,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II -wynajem samochodu ciężar. skrzyniowego - samowyładowczego o mocy min. 150KM i ładowności od 6 t do 8 t ( wymagany napęd na 2 osie ) do wykony prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. renowacja rowów, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni dróg itp.) wg szczegółowego zakresu i lokalizacji prac określonego przez Kierownika Obwodu drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin. Kierowc. samoch. w czasie postoju będzie zatrud.do prac ręcznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Zarobkowy Stanisław Miotk, ul. Wzgórze Wolności 11/3, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98406,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96256,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III- wynajem samochodu osobowo (6osób) - ciężarowego do 3,5t do wykonywania prac z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych (m.in. wymiana oznakowania pionowego, ścinka poboczy, wycinka drzew, remonty cząstkowe nawierzchni itp.) wraz z kierowcą wg szczegółowego zakresu i lokalizacji określonej przez Kierownika Obwodu Drogowego w Sierakowicach w ilości 2048 godzin pracy w okresie do końca 2011roku. Kierowca samochodu w czasie postoju będzie zatrudniony do prac ręcznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa Kapitol Krzysztof Zwara,, ul. Piłsudskiego 51, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67706,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61399,04

  • Oferta z najniższą ceną: 61399,04 / Oferta z najwyższą ceną: 69632,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.