To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372760 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Piątek: Udzielenie kredytu długoterminowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338519-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątek, krajowy numer identyfikacyjny
61105856000000, ul.
ul. Rynek
16,
99120
Piątek, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
024 7221919, 7221611, faks
247 221 909, e-mail
ugpiatek@ugpiatek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugpatek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2016.RR
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Udzielenie w roku 2016 kredytu oraz obsługa kredytu długoterminowego 5 letniego zaciągniętego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.kwota kredytu - 527 946,93 zł, słownie: pięćset dwadzieścia siedem tysięcy dziewięćset czterdzieści sześć złotych 93/100 dopuszcza się możliwość wykorzystania kredytu w transzach; - okres kredytowania - kredyt zostanie zaciągnięty na okres 5 lat od daty postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego tj. nie później niż 29 listopada 2016 r. - data uruchomienia kredytu - kredyt wykorzystywany będzie na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w jednej lub kilku transzach. Bank postawi do dyspozycji Kredytobiorcy kredyt nie później niż 29 listopada 2016. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 30 grudnia 2016 r.; - niepełne wykorzystanie kredytu - Zmawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego; - oprocentowanie kredytu (odsetki) - zmienne oparte o stawkę referencyjną WIBOR1M na dwa dni przed końcem miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy + marża kredytowa (%). Oprocentowanie kredytu ustalane jest dla kwartalnych okresów obrachunkowych. W okresie obrachunkowym Bank nalicza odsetki codziennie od faktycznego zadłużenia kredytu według stóp procentowych obowiązujących w czasie trwania umowy, począwszy od dnia wypłaty kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej; - karencja w spłacie - do 30.03.2017 r.; kapitału kredytu - kapitał - spłaty rat kapitału dokonywane będą w terminach kwartalnych poczynając od 31.03.2017 r. przez okres 5 lat na koniec każdego kwartału. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty; w roku w roku 2017 - trzy raty po 236,73 i jedna rata 236,74 - w sumie 946,93; w roku 2018 cztery raty po 32 937,50 - w sumie 131 750,00; w roku 2019 cztery raty po 32 937,50 - w sumie 131 750,00; w roku 2020 cztery raty po 32 937,50 - w sumie 131 750,00; w roku 2021 cztery raty po 32 937,50 - w sumie 131 750,00, - odsetki od kapitału - spłacane w okresach kwartalnych. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach kwartalnych począwszy od 31 marca 2017 r. w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia do końca miesiąca, za który odsetki zostały naliczone na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o ich wysokości doręczonego Zamawiającemu najpóźniej na 3 dni przed terminem płatności. W przypadku gdy termin spłaty odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty; - prawne zabezpieczenie kredytu - weksel własny "IN BLANCO" wraz z deklaracją wekslową; - możliwość wcześniejszej spłaty - dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu jednorazowo lub wcześniejszej spłaty kredytu kilkakrotnie w częściach innych niż przewidziane miesięczne raty po uprzednim poinformowaniu banku i zmianie harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu w czasie obowiązywania umowy oraz nie będzie powodować to żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66130000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36050.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36050,08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.