To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372776 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Nidzica: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy z podziałem na 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362470-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, krajowy numer identyfikacyjny
51075050000000, ul.
ul. Kolejowa
29,
13100
Nidzica, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 252 313, faks
896 254 129, e-mail
pzdnidzica@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatnidzicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy z podziałem na 2 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):12/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy z podziałem na 2 części. Część nr 1 - Dostawa paliwa i olejów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2016 Cześć nr 2 - Dostawa paliwa gazowego do samochodów osobowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2016 CPV : 09100000-0 Paliwa Część nr 1 - Dostawa paliwa i olejów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2016 Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 - 20 l Olej napędowy- 730 l Olej do mieszanek do pił Stihl - 1 l Plej do smarowania łańcuchów pił m - ki Stihl i Husgwarna - 4 l Płyn hłodniczy borygo - 6 l Płyn chłodniczy petrygo - 6 l Płyn do spryskiwania szyb zimowy - 10 l Część nr 2 - Dostawa paliwa gazowego do samochodów osobowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy na rok 2016 Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Paliwo gazowe LPG - 172 l Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania. Proponowane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakup paliwa i olejów będzie każdorazowo rejestrowany w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu przedłożonej przez kierowcę lub operatora Zamawiającego oraz w asygnacie rozchodowej znajdującej się w punkcie sprzedaży. Zamawiający dopuszcza tankowanie paliw i olejów w kanistry w przypadku zapotrzebowania tankowania w paliwa i oleje sprzętów drobnych, np. agregat prądotwórczy, kosiarki, piły. W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego paliwa i olejów przystosowanego do niskich temperatur Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy również pracowników biurowych i kadry kierowniczej, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w szczególności kluczowych specjalistów: kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców, prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w Centralnej Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. W miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie wskazuje się jakiekolwiek znaki towarowe, markę materiałów, czy pochodzenie Wykonawca wykorzysta wskazane materiały lub równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa paliwa i olejów dla Powiatowego Zarządu dróg w Nidzicy na rok 2016 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3092.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3795,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa paliwa gazowego do samochodów osobowych dla Powiatowego Zarządu dróg w Nidzicy na rok 2016 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT328.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 399,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Nidzicy
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 1587N na odc. Szkotowo - droga wojewódzka nr 545 wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1546N opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.