eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechówbudowa części drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do nowo projektowanego wojskowego osiedla mieszkaniowego).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Sulechów: budowa części drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do nowo projektowanego wojskowego osiedla mieszkaniowego).
Numer ogłoszenia: 37281 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa części drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do nowo projektowanego wojskowego osiedla mieszkaniowego)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę części drogi na odcinku określonym w projekcie budowlanym numerem 3 od hm 3+35,15 do hm 4+50,15 wraz z odcinkiem linii oświetleniowej - ul. Wojska Polskiego w Sulechowie, na nieruchomościach oznaczonych geodezyjnie w rejestrze gruntów numerami 271/3 i 192/19, w tym: 1) wykonanie: a) koryta na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, głębokość 30 cm, kate-goria gruntu II-VI, (jezdnia), b) koryta na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, głębokość 20 cm, katego-ria gruntu II-VI,(jezdnia), c) koryta na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, głębokość 30 cm, katego-ria gruntu II-VI, (chodniki), d) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych, w tym: włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych, e) profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wyko-nanie pobocza z kruszyw łamanych, warstwa góra, po zagęszczeniu 15 cm, f) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 25 kg/m2, o grubości warstwy po za-gęszczeniu 15 cm, g) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15 cm, h) podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 25 cm, i) nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm w kolorze grafitowym i szarym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, j) nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm w kolorze grafito-wym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 2) montaż: a) krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betono-wych na podsypce cementowo-piaskowej, b) krawężników betonowych najazdowych i skośnych 15x22 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, c) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spo-in zaprawą cementową, d) znaków pionowych, 3) humusowanie i obsianie skarp, przy grubości warstwy humusu 10 cm, 4) wywiezienie gruzu i materiału z koryta, 5) kopanie rowów dla kabli, 6) nasypanie warstwy pisaku na dnie rowu kablowego o szer. do 0,4 m, 7) ułożenie rur osłonowych DVK 75, 8) ułożenie kabli wielożyłowych, 9) zasypanie rowów dla kabli, 10) wykonanie obróbki na sucho kabli na napięcie do 1 kV o izolacji i w powłoce z tworzyw sztucznych; zarobienie na sucho końca kabla 4 - żyłowego, 11) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych o masie do 100 kg, 12) montaż wysięgników rurowych mocowanych na słupie oraz opraw oświetleniowych na wysięgnikach, 13) montaż przewodów kabelkowych do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, 14) wykonanie uziomów o długości 4,5m ze stali profilowanej miedziowanej, 15) sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania, 16) montaż szafki oświetleniowej, 17) układanie ręczne kabli wielożyłowych YkY 4x10mm2, 18) podłączenie przewodów kabelkowych o przekroju żyły do 16 mm2 p[od zaciski lub bolce, 19) wykonanie: a) badania linii kablowej nn o ilości żył - 4, b) badania i pomiarów instalacji uziemiającej. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlany zatwierdzony decyzją nr 396/14 Staro-sty Zielonogórskiego z dnia 30.04.2014 r., a także Projekt Wykonawczy oraz przedmiary ro-bót, opracowane przez BGWprojekt z siedzibą w Sulechowie przy ul. Bp. Wilhelma Pluty 6/2. 1.3 Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budo-wy na własny koszt i ryzyko. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) wywiezienie wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z koryta - np. kruszywa łamanego, piasku i in. który określi inspektor nadzoru, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 4) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 5) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 6) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 7) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 8) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, chyba, że nie będzie możliwości dobrania krawężników łukowych o odpowiednim promieniu łuku, 9) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych, 10) wykonanie, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu: a) lekkiej płyty dynamicznej fi 300 mm, w obrębie nawierzchni i wjazdów z kostki bru-kowej betonowej, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, nie rzadziej niż co ok. 20 metrów, b) VSS - min. 3 badania, 11) konieczność częściowej przebudowy istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej, w zakresie niezbędnym do dostosowania ich wysokości do zaprojektowanej niwelety drogi, 12) koszt nadzoru z ramienia Rejonu Dystrybucji Gazu Wolsztyn nad robotami w obrębie czynnych gazociągów o ciśnieniu do 0,5 MPa, zgodnie z uzgodnieniem nr TW-4274/DO-UZG-100261/2014 z dnia 22.01.2014 r. 1.5 Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.6 W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.7 Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować betonowe elementy brukowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań, b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I, - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I. 1.8 Pomimo uwzględnienia w dokumentacji projektowej - projekcie wykonawczym, w części dotyczącej budowy linii kablowej oświetlenia drogowego, opraw o parametrach opisanych w opisie technicznym do branży elektrycznej w pkt 4 ppkt 4.2, w ofercie należy uwzględnić zamiennie oprawy LED z wysokowydajną optyką fotometryczną, spełniające wymagania PN-83/E-06305. Ww. zmiana dotyczy 4 szt. opraw. Parametry i wymagania dotyczące zamiennych opraw określa opis szczegółowy opraw oświetleniowych zamieszczony w IV rozdziale SIWZ. Ponieważ budowa linii kablowej oświetlenia drogowego obejmuje odcinek począwszy od lampy umiejscowionej w hm 3+41,15 do lampy umiejscowionej w hm 4+39,15, linię kablową oświetlenia drogowego należy zakończyć uziemieniem i w sposób umożliwiający kontynuację dalszej budowy linii kablowej w przyszłości. 1.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.12 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.13 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.14 Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł każda - dwie roboty, w których w każdej wystąpiło wykonanie nawierzchni jezdni wraz z jej konstrukcją.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, posia-dającego minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową, b) pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sie-ci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający minimum 5 letnie do-świadczenie w kierowaniu robotami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 3.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3.3. Uproszczone kosztorysy ofertowe dla każdej z branż zawierające co najmniej następu-jące kolumny: liczba porządkowa, opis, jednostka miary, cena jednostkowa netto, wartość netto. W przypadku gdy Wykonawca zamieści w kosztorysie ofertowym podstawy na-kładów lub podstawy nakładów odmienne niż w złączonym do siwz przedmiarze robót, Zamawiający nie będzie brał zastosowanych podstaw nakładów pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zwraca uwagę aby opisy robót w załączonych do oferty uprosz-czonych kosztorysach ofertowych były zgodne z opisami zawartymi w załączonych do siwz przedmiarach robót. 3.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych in-nych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawia-jąc w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3.5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni peł-nomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo re-prezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne-go, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2) oraz dokumenty o których mowa w pkt III.4.4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesięcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1) terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji zadania możliwa będzie w nastę-pujących przypadkach : a) wystąpienia w trakcie wykonywania robót niekorzystnych warunków atmosferycz-nych, które w znaczny sposób opóźniłyby zakończenie robót, b) wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub prze-rwania robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, d) wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn innych, niż związane z błędnym sposobem realizacji robót przez Wykonaw-cę, użyciem przez niego wadliwych materiałów czy też naruszeniem przez Wykonawcę przepisów prawa, e) konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, je-żeli konieczność usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania umowy, f) wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, nie ujętych w dokumentacji projektowej, g) konieczności prowadzenia na terenie budowy wykopalisk archeologicznych, usunięcia niewypałów lub niewybuchów, wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumenta-cji projektowej warunków geologicznych, h) zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych niniejszą umową, i) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. 2) zmian w sposobie spełnienia świadczenia, w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projek-towej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia-łów lub urządzeń; pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, c) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany ob-owiązujących przepisów, 3) zmian wynagrodzenia, ze względu na zmiany zakresu rzeczowego w przypadkach będą-cych następstwem konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w projekcie, 4) zmian nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołują-cych potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Wydział BZ, pok. 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.