Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Kraków: Kompleksowy serwis chromatografu cieczowego sprzężonego z tandemowym spektrometrem mas LC-MS/MS QQQ firmy Agilent dla Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie - II postępowanie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-15/ZP/11/IIp
Numer ogłoszenia: 372862 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy serwis chromatografu cieczowego sprzężonego z tandemowym spektrometrem mas LC-MS/MS QQQ firmy Agilent dla Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie - II postępowanie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-15/ZP/11/IIp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym serwisie chromatografu cieczowego sprzężonego z tandemowym spektrometrem mas LC-MS/MS QQQ firmy Agilent dla Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej UJ CM w Krakowie - II postępowanie. W skład zestawu LC-MS/MS QQQ, objętego przedmiotem zamówienia, wchodzi: wysokosprawny chromatograf cieczowy (Agilent 1200) - nr inwentarzowy: 80190839 CM 10800 UJCM oraz tandemowy spektrometr mas (Agilent 6410) wyposażony w potrójny kwadrupolowy analizator mas (6410 Triple Quadruple LCMS), generator azotu i sprężarkę - nr inwentarzowy 80190695 CM10800 UJCM. Wymagany czas reakcji serwisu - do 72 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia faksem lub e-mailem (odbiór każdego zgłoszenia Wykonawca będzie potwierdzał niezwłocznie po jego otrzymaniu, odpowiednio: faksem lub mailem). Serwis musi obejmować: - przeprowadzanie niezbędnych regulacji, kalibracji i napraw utrzymujących zestaw LC-MS/MS QQQ w stanie używalności, w miejscu zlokalizowania aparatu - siedzibie Użytkownika; - utrzymywanie zestawu w stanie pełnej sprawności technicznej z użyciem niezbędnych części (koszt części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii, koszt dojazdu i pracy specjalisty ponosi Wykonawca; wszystkie części i podzespoły zestawu MC-MS/MS QQQ muszą być wzajemnie kompatybilne w celu zapewnienia niezawodnego działania); - wykonanie min. 1 przeglądu technicznego zestawu LC-MS/MS QQQ w każdym roku objętym umową, w terminach uzgodnionych z użytkownikiem; - bieżące informowanie Użytkownika o stanie technicznym urządzeń wchodzących w skład zestawu, o częściach niezbędnych do utrzymania ich w ruchu oraz o prawidłowej ich obsłudze (informacje takie będą przekazywane na piśmie co najmniej po każdej naprawie serwisowej oraz po każdym przeglądzie technicznym). Czas naprawy wynosi do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia awarii, usterki. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta - Agilent Technologies - na serwisowanie zestawu LC-MS/MS QQQ. Na potwierdzenie tego Wykonawca dołączy do oferty dokument wystawiony przez producenta, poświadczający autoryzację (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument wystawiony przez producenta zestawu LC-MS/MS QQQ, poświadczający autoryzację na serwisowanie (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok.245.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DZ.271.14.2025 - Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń pod nowy aparat tomografu w budynku M4, parter
- Dostawa wagi analitycznej dla WIMiC DE-dzp.272-063/25
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym w 2025 r.
- wynajem autokarów dla przewozu uczestników wycieczek pracowniczych i emeryckich organizowanych przez Dział Socjalno-Bytowy AGH w 2025 roku - DE-dzp.272-051/25
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.