Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Kielce: USŁUGA OBEJMUJĄCA PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK ORAZ DOSTAWĘ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO PUBLIKACJI Z 2 BADAŃ PT.:AGROTURYSTYKA, ROLNICTWO EKOLOGICZNE, PRODUKTY TRADYCYJNE JAKO ELEMENT WIELOFUNKCYJNEGO ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ ŚWIĘTOKRZYSCY PRZEDSIĘBIORCY WOBEC PERSPEKTYWY FINANSOWEJ 2014-2020
Numer ogłoszenia: 372886 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OBEJMUJĄCA PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK ORAZ DOSTAWĘ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO PUBLIKACJI Z 2 BADAŃ PT.:AGROTURYSTYKA, ROLNICTWO EKOLOGICZNE, PRODUKTY TRADYCYJNE JAKO ELEMENT WIELOFUNKCYJNEGO ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM ORAZ ŚWIĘTOKRZYSCY PRZEDSIĘBIORCY WOBEC PERSPEKTYWY FINANSOWEJ 2014-2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przygotowanie do druku, druk oraz dostawę wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego publikacji z 2 badań pt.: a)Agroturystyka, rolnictwo ekologiczne, produkty tradycyjne jako element wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich w województwie świętokrzyskim b)Świętokrzyscy przedsiębiorcy wobec perspektywy finansowej 2014-2020 2.Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, będzie zobowiązany opracować graficznie każdą z publikacji przy uwzględnieniu opisanych przez zamawiającego w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ wymagań, a także dostarczyć oraz rozładować w siedzibie zamawiającego przedmiot zamówienia, w ilości po 200 egzemplarzy publikacji z każdego badania (łącznie 400 egzemplarzy) oraz dostarczenie publikacji w wersji elektronicznej umożliwiającej ponowny wydruk - na płytach CD DVD (po jednej płycie na każde z opracowań w formacie .pdf i .doc, lub .docx) w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3.Opis zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do konsultowania ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 7.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 8.Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu dodatku nr 1A do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę. 9.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 10.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.11.00 - Usługi korektorskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ oryginał.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1A do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 1B do SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba
Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 15 Parter budynek C-2 Kancelaria ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektu pn. Nowa jakość w zakresie monitorowania polityk publicznych w województwie świętokrzyskim realizowanym przez Obserwatorium Rozwoju Regionalnego, Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kampanii w social mediach
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGĘ DRUKOWANIA SPERSONALIZOWANYCH LEGITYMACJI SZKOLNYCH I HOLOGRAMÓW
- Usługa przygotowania i drukowania broszur oraz ulotek w ramach operacji pn.: "Kompendium wiedzy dla rolnika"
- Usługa wydrukowania w nakładzie 1000 egzemplarzy czasopisma Herito 56 wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie,
- "Usługa druku książek - 4 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.