eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont nawierzchni i innych elementów dróg na drogach krajowych Nr 5,94 i36 w podziale na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Wrocław: Remont nawierzchni i innych elementów dróg na drogach krajowych Nr 5,94 i36 w podziale na 3 części
Numer ogłoszenia: 37291 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni i innych elementów dróg na drogach krajowych Nr 5,94 i36 w podziale na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni i innych elementów dróg w podziale na 3 części. Zakres zamówienia:remont cząstkowy nawierzchni bitum. przy użyciu masy min.asf. na gorąco - 7500 m2; układanie masy na powierzchni ponad 10 m2- 9000 m2; remont cząstkowy emulsją i grysami - 750 Mg; frezowanie istniejącej nawierzchni - 1200 m2; remont podbudowy z kruszywa: rozebranie podbudowy - 100 m2, wykonanie warstwy odcinającej -50 m2;wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- 100m2;remont poboczy: uzupełnienie i utwardzenie poboczy - 4000 m2, ścinka zawyżonych poboczy- 4000 m2;remont elementów ulic:rozebranie chodników - 120 m2, rozebranie krawężników-80 m2, rozebranie obrzeży-60 m2, przełożenie nawierzchni chodnika- 120 m2, remont wysepki - 120m2,ustawienia krawężników - 120 m2, ustawienie obrzeży- 60 m2, ułożenie ścieków -90 m; remont elementów odwodnienia; regulacja pionowa wpustów ulicznych - 12szt, regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej - 5 szt, remont studzienek z wymianą kratek ściekowych - 12 szt., remont studzienek z kompl. wymianą wpustu ściekowego - 2 szt. remont studni rewizyjnej z kompl. wymianą włazu -1 szt;rozbiórka uszkodzonych barier ochronnych stalowych - 380 m; ustawienie barier jednostronnych przekładkowych - 150 m, ustawienie barier jednostronnych bezprzekładkowych -230 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 PLN odpowiednio dla : Części I : 6000,00 PLN ( słownie złotych: sześć tysięcy 00/100); Części II : 6000,00PLN ( słownie złotych : sześć tysięcy 00/100 ); Części III : 6000,00 PLN ( słownie złotych: sześć tysięcy 00/100 ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu nie mogą brać udział Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone w pkt. I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. II. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Wykonawca musi wykazać: 1. średni roczny przychód za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 900,0 tys.zł dla każdej Części, 2.dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80,0 tys. zł dla każdej Części, 3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1, 2 i 3. 4. Potencjał kadrowy dla każdej Części- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde z wymienionych poniżej stanowisk: Kierownik Budowy (1 osoba) - ma posiadać: - min. 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz min.3 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub zastępcy kierownika budowy przy realizacji podobnych robót. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy remontach nawierzchni dróg. Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku K-ka lub z-cy K-ka . Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik Budowy ( personalnie ) może występować wyłącznie na 1 Części. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 5. Potencjał techniczny ( minim. wymagania dla każdej części ) - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: Sprzęt: - Wytwórnia Mas Bitumicznych stacjonarna o wydajności min. 30Mg/h ( w przypadku braku przez Wykonawcę własnej Wytwórni Mas Bitumicznych Zamawiający dopuszcza zakup masy od innego wytwórcy) lub mała wytwórnia przewoźna o min. wydajności 1Mg/h, - przecinarka z diamentowymi tarczami tnącymi ( do przycięcia krawędzi )- 1 szt.; Remonter natryskowy ( np. Patcher) -1 szt.; Lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt.; Szczotka mechaniczna - 1 szt.; Termos do przewozu masy - 1 szt.; Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.; Frezarka drogowa - 1 szt.; Skrapiarka do bitumów - 1 szt.; Koparko-ładowarka - 1 szt.; Ścinarka lub równiarka - 1 szt. Środki transportu: - samochód samowyładowczy zaopatrzony w plandekę-1 szt., Samochód skrzyniowy - 1 szt.; Samochód dostawczy - 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5. 6. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na drogach następujące rodzaje robót: dla Części I : remont masą mineralno- asfaltową na gorąco w ilości nie mniejszej niż 5000m2, remont emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 3000 m2; Dla Części II : remont masą mineralno-asfaltową na goraco w ilości nie mniejszej niż 4000 m2, remont emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 4000m2; Dla Części III : remont masą mineralno-asfaltową na goraco w ilości nie mniejszej niż 4000 m2, remont emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 4000m2; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6. 7. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót chodnikowych robót odwodnieniowych oraz rozbiórką i ponownym ustawieniem barier drogowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w sek. III.2 pkt 2 . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 10.Informację o sprzęcie i środkach transportu będących w dyspozycji Wykonawcy(Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 11.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2) w pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 i 13 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2 - 5. 15. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 16. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 - 5 albo odpowiadające im określone w pkt 12 i 13 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 6 - 11. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt sek. III.2 pkt. II i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 17. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 18.Zamawiający wzywa, także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 19. Oferta winna zawierać wypełniony Formularz Oferta oraz niżej wymienione dokumenty: - Kosztorys ofertowy. - Wykaz stawek i narzutów - Podpisany projekt Umowy oraz Istotne postanowienia umowy. 20. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 21. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie, 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój nr 9, Cena 1 egzemplarza 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie, 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój nr 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni i i inych elementów dróg na drodze krajowej Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: remont cząstkowy nawierzchni bitum. przy użyciu masy min.asf. na gorąco -3000 m2; układanie masy na powierzchni ponad 10 m2- 2000m2; remont cząstkowy emulsją i grysami - 50Mg; frezowanie istniejącej nawierzchni -600 m2; remont podbudowy z kruszywa: rozebranie podbudowy - 100m2, wykonanie warstwy odcinającej - 50 m2;wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego-100m2;remont poboczy: uzupełnienie i utwardzenie poboczy - 1000m2, ścinka zawyżonych poboczy- 1000m2;remont elementów ulic:rozebranie chodników-40 m2, rozebranie krawężników-40 m2, rozebranie obrzeży- 40m2, przełożenie nawierzchni chodnika- 40 m2, remont wysepki - 120m2,ustawienie krawężników - 40m2, ustawienie obrzeży- 40m2, ułożenie ścieków- 40 m; remont elementów odwodnienia; regulacja pionowa wpustów ulicznych - 6szt, remont studzienek z wymianą kratek ściekowych - 3szt.;rozbiórka uszkodzonych barier ochronnych stalowych - 200 m; ustawienie barier jednostronnych przekładkowych - 100 m, ustawienie barier jednostronnych bezprzekładkowych - 100 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.80-5, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni i innych elementów dróg na drodze krajowej nr 94,36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: remont cząstkowy nawierzchni bitum. przy użyciu masy min.asf. na gorąco - 2500m2; układanie masy na powierzchni ponad 10 m2- 1000 m2; remont cząstkowy emulsją i grysami - 300 Mg; frezowanie istniejącej nawierzchni 200 - m2; remont poboczy: uzupełnienie i utwardzenie poboczy - 1000m2, ścinka zawyżonych poboczy-1000 m2;remont elementów ulic: przełożenie nawierzchni chodnika- 40 m2, ustawienia krawężników - 40 m2, ułożenie ścieków - 40 m; remont elementów odwodnienia; regulacja pionowa wpustów ulicznych - 3 szt, regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej - 2 szt. remont studzienek z wymianą kratek ściekowych - 3 szt., remont studzienek z kompletną wymianą wpustu ściekowego - 2 szt.;rozbiórka uszkodzonych barier ochronnych stalowych - 150 m; ustawienie barier jednostronnych przekładkowych -50 m, ustawienie barier jednostronnych bezprzekładkowych - 100 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.80-5, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni i innych elementów dróg na drodze krajowej nr 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: remont cząstkowy nawierzchni bitum. przy użyciu masy min.asf. na gorąco - 2000 m2; układanie masy na powierzchni ponad 10 m2- 6000 m2; remont cząstkowy emulsją i grysami - 400 Mg; frezowanie istniejącej nawierzchni 400 - m2; remont poboczy: uzupełnienie i utwardzenie poboczy - 2000m2, ścinka zawyżonych poboczy- 2000 m2;remont elementów ulic:rozebranie chodników- 80 m2, rozebranie krawężników-40 m2, rozebranie obrzeży- 20m2, przełożenie nawierzchni chodnika- 40 m2, ustawienia krawężników - 40 m2, ustawienie obrzeży- 20 m2, ułożenie ścieków-10 m; remont elementów odwodnienia; regulacja pionowa wpustów ulicznych - 3 szt, regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej - 3 szt; remont studzienek z wymianą kratek ściekowych -6 szt.remont studni rewizyjnej z kompl. wymianą włazu - 1 szt. ;rozbiórka uszkodzonych barier ochronnych stalowych - 30 m; ustawienie barier jednostronnych bezprzekładkowych -30 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.80-5, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.