eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaroszowiecDostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 372966 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Jaroszowiec: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316415-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji, krajowy numer identyfikacyjny 29421400000, ul. ul. Kolejowa  , 32310   Jaroszowiec, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 32 6428090, 32 6428031, faks 326 428 100, e-mail sekretariat@wschp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wschp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.I.2.224/09/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ - Formularz cenowy wraz z wykazem sprzętu rehabilitacyjnego . 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części : 17, gdzie część stanowią Zadania od 01 do 17 określone poniżej. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie albo dowolną ilość zadań: 1) Składana bieżnia rehabilitacyjna szt. 1 2) Rower treningowy szt. 2 3) Eliptyczny ergometr treningowy z oporem magnetycznym szt. 2 4) Ergometr cyklometryczny kończyn górnych i dolnych z oporem wodnym (wioślarz) szt. 2 5) Atlas uniwersalny przyrząd do ćwiczeń szt. 1 6) Aparat do terapii ultradźwiękowej szt. 2 7) Aparat do elektroterapii szt. 2 8) Orbitrek treningowy szt. 3 9) Eliptyczny ergometr treningowy z oporem magnetycznym szt. 1 10) Wanna do masażu automatycznego szt. 1 11) Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych szt. 1 12) Wanna do kąpieli wirowej kończyn górnych szt. 1 13) Katedra biczy szkodzkich szt. 1 14) Stanowisko do zasilania wodą w obiegu zamkniętym szt. 1 15) Aparat do laseroterapii szt. 1 16) Aparat do krioterapii szt. 2 17) Ergometr poziomy szt. 2 3. Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego na 2016 r. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach budynku szpitalnego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i użytkowania w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje lub inne dokumenty wymagane na podstawie obowiązujących przepisów, dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz instrukcje obsługi, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w języku polskim. 6. Zamawiający wymaga, by w załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy, Wykonawca wypełnił we wszystkich wierszach kolumnę 4 pn.:" Oferowany przez Wykonawcę sprzęt producent i typ urządzenia". Oferty, które nie będą zwierały w całości uzupełnionej przez Wykonawcę kolumny 4 załącznika zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako nie spełniające wymagań SIWZ, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Okres gwarancji - wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesiący, liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33155000-1, 33150000-6, 33158500-7, 33158400-6, 33158200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 16   NAZWA: Aparat do krioterapii
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust.1. pkt. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r.Prawo zamówień publicznych(Dz.U.2004 nr 19 poz.177ze zm.), unieważnia postepowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie zadania nr 16- Aparat do krioterapii -szt-2. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający pomyłkowo zamieścił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przewidzianą ilość sztuk do zakupu (tj: wpisano 2 szt. a winno być 1 szt), o czym zorientował się dopiero przy komisyjnym otwarciu ofert, co uniemożliwiło dokonanie zmian treści specyfikacji ustawowo w przewidzianym terminie. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Zadania nr 16 - Aparat do krioterapii szt.2 - działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2004 Nr 19 poz. 177 ze zm.), gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w przedmiotowym zadaniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12679.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20304
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25738,43
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.