To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Lidzbark: ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU.
Numer ogłoszenia: 372980 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331286 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 13 18, faks 23 696 13 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej do projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K-38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 96 uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne. 2. Zajęcia będą realizowane dla młodzieży Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego Lidzbarku w grupach liczących średnio 12 osób i obejmą zajęcia z języka angielskiego, matematyki oraz ICT. 3.Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym (140h - 2 grupy po 70h) oraz rozszerzonym (140h - 2 grupy po 70h) będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki. 4. Zajęcia z matematyki na poziomie podstawowym (70h - 1 grupa) oraz zajęcia z matematyki z elementami rozszerzonymi (70h - 1 grupa). Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu. 5. Zajęcia ICT w podziale na blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów (2grupy po 35h) oraz na blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji (2 grupy po 35h) - zajęcia przygotowujące do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Obejmują edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie komputerowych, Przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 2. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego. CZĘŚĆ NR 3. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 4. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi. CZĘŚĆ NR 5. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. CZĘŚĆ NR 6. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Smętkowska Wiesława, ul. Lipowa 20, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9030,00
Oferta z najniższą ceną: 9030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9030,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mroczkowska Ewa, ul. Brzozowa 40, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9030,00
Oferta z najniższą ceną: 9030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9030,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paturalska Anetta, ul. Lipowa 37a, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4550,00
Oferta z najniższą ceną: 4550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bakulska Aldona, ul. Sosnowa 15, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4550,00
Oferta z najniższą ceną: 4550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiśniewski Krzysztof, Garbuzy 8, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4340,00
Oferta z najniższą ceną: 4340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4340,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiśniewski Krzysztof, ul. Garbuzy 8, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4340,00
Oferta z najniższą ceną: 4340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4340,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów "Doskonalenie Kompetencji Nauczycieli z Extended DISC - Skuteczna Komunikacja i Współpraca w Zespole"
- Przeprowadzenie seminarium "Doradztwo zawodowe w IPET"
- DOWÓZ ORAZ ORGANIZACJA NAUKI I DOSKONALENIA PŁYWANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIE W GRĘBOCICACH W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2025
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.