eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostosowanie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Łódź: Dostosowanie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 373048 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Łodzi , ul. Chocianowicka 198, 93-460 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 680 21 00, faks 42 680 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.navicula.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Środowiskowego Domu Samopomocy do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap I. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) Część I: wykonanie i dostawa: a) system oddymiania grawitacyjnego (urządzenia do odprowadzania dymu, klapa dachowa). 2) Część II: roboty budowlane: a. wydzielenie strefy oddymiania w głównej klatce schodowej na parterze i piętrze poprzez zainstalowanie ścian montowanych o wytrzymałości ogniowej 60 min. z drzwiami klasy EI 60. Przyjęto ścianę przeszkloną w konstrukcji aluminiowej, w klasie EI 60; 3) Część III: roboty budowlane i roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznej oddymiania: a) montaż klapy oddymiającej w dachu głównej klatki schodowej, otwieranej ręcznie i automatycznie, z automatyką umożliwiającą równoczesne uchylenie okien klatki schodowej, b) montaż listew ochronnych elektroinstalacyjnych z ułożeniem przewodów, c) montaż centralki oddymiania, d) montaż czujek dymowych, e) montaż przycisków przewietrzania i oddymiania, f) montaż siłowników klapy dymowej i otwierania okna, g) podłączenie elementów instalacji do centralki, pomiary, badania, sprawdzenie i uruchomienie, h) zdjęcie z części ścian korytarzy wydzielonych od głównej klatki schodowej okładziny z płyt GK i zastąpienie ich płytami GKF oraz tynkiem strukturalnym, i) pomalowanie remontowanych części budynku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.00.00-3, 45.45.53.00-7, 45.42.21.10-5, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.31.10.00-0, 45.34.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp, 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp,w części I - licencję (uprawnienie) do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia polegających odpowiednio na: wykonaniu systemu oddymiania grawitacyjnego - część I, wykonaniu i montażu trwałych przegród przeciwpożarowych - część II, wykonaniu robót elektrycznych i ogólnobudowlanych - część III.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jak wyżej - na podstawie udokumentowanych, zrealizowanych robót, odpowiadających przedmiotowi zamówienia w każdej z części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część III: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. dla kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi i kierownika robót w branży elektrycznej oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.); - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty. 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z przedmiarami, z podaniem wartości netto, VAT i brutto.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W umowie Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację robót, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 2) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji projektowej; 3) wystąpienia zmian dokumentacji projektowej; 4) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych; 5) wystąpienia siły wyższej; 6) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów; 7) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 8) opóźnień producentów w dostawie elementów niezawinionych przez Wykonawcę; 9) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zamawiający dopuszcza także w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany kluczowego personelu, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego (dotyczy części III). Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia dopuszcza możliwość zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy nieprzewidzianego w ofercie, na pisemny wniosek Wykonawcy. 5. Nie dopuszcza się zmian w umowie z zastrzeżeniem okoliczności zawartych w niniejszym rozdziale. 6. Dopuszcza się zmiany w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w niniejszym rozdziale ust. 2 - 5 oraz gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 93-460 Łódź, ul. Chocianowicka 198 e-mail: kta.opp@navicula.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Łodzi, 93-460 Łódź, ul. Chocianowicka 198 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie z środków Wojewody Łódzkiego, na mocy decyzji F.N.I.-3010-14/G/2011 oraz Uchwały Nr VI/52/11 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 26 stycznia 2011 r. Odbiorcą faktur jest działający w imieniu Miasta Łódź Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System oddymiania grawitacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa: system oddymiania grawitacyjnego (urządzenia do odprowadzania dymu, klapa dachowa, sterowniki i centrala)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydzielenie strefy oddymiania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane: wydzielenie strefy oddymiania w głównej klatce schodowej na parterze i piętrze poprzez zainstalowanie ścian montowanych o wytrzymałości ogniowej 60 min. z drzwiami klasy EI 60. Przyjęto ścianę przeszkloną w konstrukcji aluminiowej, w klasie EI 60;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.47.42.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty budowlane i roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane i roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznej oddymiania: a) montaż klapy oddymiającej w dachu głównej klatki schodowej, otwieranej ręcznie i automatycznie, z automatyką umożliwiającą równoczesne uchylenie okien klatki schodowej, b) montaż listew ochronnych elektroinstalacyjnych z ułożeniem przewodów, c) montaż centralki oddymiania, d) montaż czujek dymowych, e) montaż przycisków przewietrzania i oddymiania, f) montaż siłowników klapy dymowej i otwierania okna, g) podłączenie elementów instalacji do centralki, pomiary, badania, sprawdzenie i uruchomienie, h) zdjęcie z części ścian korytarzy wydzielonych od głównej klatki schodowej okładziny z płyt GK i zastąpienie ich płytami GKF oraz tynkiem strukturalnym, i) pomalowanie remontowanych części budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.10.00.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.19.10-6, 45.31.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.