Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-09
Włocławek: ZP-11-2011 Dostawa wyposażenia obiektów Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. Żeromskiego 28A we Włocławku
Numer ogłoszenia: 373054 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mzoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-11-2011 Dostawa wyposażenia obiektów Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ul. Żeromskiego 28A we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kozetka lekarska - szt. 14, 2. Macerator do pieluch - szt. 1, 3. Materac przeciwodleżynowy, z pompą - szt. 8, 4. Materac przeciwodleżynowy, z pompą - szt. 2, 5. Stolik zabiegowy - szt. 1, 6. Stolik zabiegowy - szt. 2, 7. Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym - szt. 48, 8. Wielofunkcyjne łóżko elektryczne - szt. 48, 9. Wózek do przewożenia leków - szt. 1, 10. Wózek do przewożenia zwłok, z przykryciem - szt. 1, 11. Wózek zabiegowy - szt. 2, 12. Wysięgnik do transportu - szt. 1, 13. Wózek do brudnej bielizny - szt. 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 w postaci rozszerzenia przedmiotu zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.40 - Kozetki psychiatryczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.22.10 - Stoły do badania 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.94.00.00 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, wadium w wysokości : 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych), obejmującej całość Przedmiotu Zamówienia. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Poręczenie winno być ważne przez okres związania Ofertą , który wynosi 30 dni od daty określonej jako data składania ofert. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska, konto nr 24 1540 1069 2001 8723 33780002 lub w kasie Miejskiego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włocławku , ul. Kilińskiego 16 , najpóźniej w przeddzień otwarcia ofert do godz. 11 00 , z oznaczeniem Wadium na przetarg Nr ZP /11/ 2011. Oferty , które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego uznane za nieważne. Wykonawca, którego Oferta została wybrana traci Wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku a/ odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w Ofercie , b/ odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( jeśli jest wymagalne ) , c/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą gdy: a/ upłynął termin związania Ofertą , b/ zawarto umowy i zostało wniesione zabezpieczenie należytego wykonania Umowy , c/ Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a/ który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert , b/ który został wykluczony z postępowania, c/ którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego , na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Jeżeli wadium zostanie wniesione w postaci poręczeń lub gwarancji, zwrot ich nastąpi wyłącznie do rąk upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z uwagi na możliwość kradzieży lub zagubienia nie stosuje się odsyłania tych dokumentów przy pomocy przesyłek poleconych. Wadium Wykonawcy, którego Oferta została wybrana zostanie przelane na jego konto w ciągu trzech dni roboczych od daty podpisania umowy. Za zgodą Wykonawcy Wadium może być pozostawione w dyspozycji Zamawiającego, jako zabezpieczenie należytego wykonania Umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , dotyczące.: I. posiadania wiedzy i doświadczenia; II. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; III. sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. Na tą okoliczność Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie w oparciu o art.44 ustawy pzp, które stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów w systemie spełnia/nie spełnia. Wszystkie warunki muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak wyżej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b. wypełnione i podpisane Formularze asortymentowo-cenowe, zgodnie z Załącznikami nr 1A - 1M do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c. oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Pzp Załącznikiem nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią przepisów, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4, f. zaakceptowany i podpisany projekty umów dostawy i finansowania, stanowiące Załączniki nr 5 i 5A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; g. deklarację zgodności i oznaczenie znakiem CE dotyczącą oferowanego sprzętu, w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; h. upoważnienie do podpisania Oferty (fakultatywnie). Sprzęt musi spełniać warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. Nr 107, poz.679) - dotyczy sprzętu dla którego jest to wymagane !
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zepsól Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 16
87-800 Włocławek
pok. 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zepsól Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 16 87-800 Włocławek pok. 47.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
- REMONTY WYKOŃCZENIOWE W ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIŃCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSAŻENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i przeglądami instalacji - II postępowanie
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa skaningowego laserowego oftalmoskopu (SLO) na potrzeby poradni okulistycznej SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.