To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Międzyrzec Podlaski: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10-2008
Numer ogłoszenia: 373055 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320153 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10-2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pranie bielizny i odzieży szpitalnej wraz z jej odbiorem i dostawą dla SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim Do obowiązków Wykonawcy będzie należało 1.Pranie, suszenie, prasowanie i maglowanie bielizny operacyjnej, bielizny białej, ubrań szpitalnych, kocy, poduszek, materacy oraz firany i zasłony zwanymi w dalszej części umowy (bielizną) 2.Naprawiania bielizny uszkodzonej, w tym cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, troków. 3.Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, i skażenia bielizny oraz technologii i warunków obowiązujących w placówkach służby zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać obowiązujące przepisy, stosować preparaty posiadające atesty, opinie niezależnych instytutów (typu PZH), i aktualne certyfikaty CE potwierdzające deklarowane przez producenta działania mikrobiologiczne zastosowanych środków dezynfekcyjnych. Środki powinny mieć świadectwa rejestracji środków dezynfekcyjnych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 4.Sposób i środki do dezynfekcji bielizny powinny uwzględniać ochronę bielizny przed zniszczeniem (dezynfekcja również w niskich temperaturach, np. 40°C, 60°C) 5.Wykonawca usługi zapewnia przeprowadzenie procesu prania oraz dezynfekcji asortymentu, który nie może być prany w temperaturze powyżej 40°C, 60°C. 6.Odbiór brudnej bielizny i odzieży szpitalnej z magazynu bielizny brudnej oraz dostawa czystej do magazynu bielizny czystej. 7.Zamawiający będzie wystawiał codziennie zlecenie na pranie brudnej bielizny wg kilogramów. Zlecenie będzie podpisane przez obie strony. Dodatkowo Zamawiający będzie wystawiał codziennie rozliczanie ilościowe przekazanej odzieży ochronnej (w sztukach i kilogramach wg asortymentu). Odbiór ilościowy brudnej i czystej bielizny każdorazowo zostanie potwierdzony dokumentem przekazania podpisanym przez obie strony.Zaległa bielizna rozliczana będzie w ostatnim dniu każdego tygodnia. 8.Odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie na bieżąco tj. przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku do godz. 13:00). Dostawa czystej bielizny pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku do godz. 13:00). Dyspozycyjność obejmuje również pracę w dni wolne i święta. 9.Ważenie bielizny i odzieży odbywać się będzie po stronie brudnej. 10.Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej transportem Wykonawcy spełniającym wszystkie wymagania określone przez obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne. 11.Bielizna musi być pakowana z podziałem na komórki organizacyjne oraz asortymentowo w worki foliowe niebieskie. 12.Zamawiający nie wyraża zgody na zlecenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia innym podmiotom.. Szacunkowa miesięczna wielkość przedmiotu zamówienia ok. 2500 kg (ok. 30 ton rocznie) w tym a) bielizna operacyjna ok. 250 kg b) bielizna biała (poszewki, powłoczki, prześcieradła) ok. 1400 kg c) ubranie szpitalne (fartuchy, garsonki i inna odzież robocza ok. 400 kg d) koce ok. 300 kg. e) poduszki ok. 30 kg f) materace ok. 100 kg g) firany i zasłony ok. 20 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 218852.46 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medi-Sept sp.z o.o., Konopnica 159c (k. Lublina), 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 218852,46
- Oferta z najniższą ceną: 218852,46 oferta z najwyższą ceną: 218852,46
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników i rodzin Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Międzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.