Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373094 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Warszawa: Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu o sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa, krajowy numer identyfikacyjny
010344708, ul.
Inflancka
4,
00-189
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224525400, e-mail
zampubl@anr.gov.pl, faks
224525584.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.anr.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofety muszą być złożone w formie pisemnej.
Adres:
Biuro Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, pok. nr 1 (Kancelaria)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu o sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych.
Numer referencyjny: BP.ZO.SZP.0160.7.2016.DN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do sieci internet dla potrzeb Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, obejmujący w szczególności: a) nielimitowaną łączność głosową w standardzie GSM 850/900/1800/1900, b) nielimitowane połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, c) nielimitowaną łączność tekstową (SMS) oraz multimedialną (MMS), d)transmisję danych - do wykorzystania pakiet co najmniej 5 GB dla każdej aktywnej karty sim Zamawiającego. Transmisja wykonywana w standardzie LTE nie ma być wliczana do limitu, po wyczerpaniu limitu transferu danych, jego prędkość spadnie do prędkości określonej przez operatora. Za transfer po przekroczeniu limitu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, e)dostęp do zasobów Internetu (WAP, przeglądanie stron www), f) niewymienione usługi takie jak np. roaming będą rozliczane wg. cennika najtańszej taryfy Biznesowej Operatora usługi. Wykonawca dołączy do oferty cennik i warunki oferty 2. Przedmiot zamówienia dotyczy przejęcia dotychczas używanych przez Zamawiającego 45 kart SIM wraz z numerami i dostawą dodatkowych 20 sztuk kart SIM wraz przydzielonymi numerami telefonów w sieci operatora, przy czym 3 sztuki kart SIM będzie aktywowanych w pierwszym roku trwania umowy niniejszej umowy, a pozostałe 17 sztuk będzie mogło być wielokrotnie aktywowane/dezaktywowane, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni blokowanie usług typu premium, jak i płatnych usług poprzez BOK, 4. Wykonawca zapewni zarządzanie wszystkimi aktywnymi kartami SIM zdalnie, w tym zarządzanie kodami PUK, PIN oraz ograniczanie parametrów wybranych usług, 5. Wykonawca zapewni świadczenie usługi bezprzewodowego mobilnego dostępu do sieci Internet dla komputerów przenośnych i innych urządzeń multimedialnych wraz z kartami SIM, z limitem przesyłu danych minimum 8 GB każdy, z maksymalną dostępną prędkością na danym terenie. Transmisja wykonywana w standardzie LTE nie ma być wliczana do limitu, po wyczerpaniu limitu transferu danych jego prędkość spadnie do prędkości określonej przez operatora. Za transfer danych po przekroczeniu limitu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, 6.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego systemu/panelu administracyjnego, umożliwiającego bezpieczną i samodzielną obsługę konfiguracji konta Zamawiającego, poprzez aplikację internetową działającą w trybie on-line. Realizacja oraz wizualizacja wprowadzonych zmian prezentowana będzie na bieżąco. Usługa dostępna będzie całodobowo, dla określonej osoby wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za udostępnienie tego systemu. 7.Wykonawca zapewni udostępnienie możliwości bezpłatnego kontaktu z BOK użytkowników aktywnych kart sim w celu sprawdzenia np. stanu wykorzystania limitu danych, salda numeru bez możliwości włączania usług płatnych i typu premium i innych zmian na koncie abonenckim. 8.W przypadku, gdy zawarcie umowy będzie wiązało się ze zmianą operatora usług, Wykonawca zapewni przeniesienie na nowe karty SIM dotychczasowych numerów komórkowych z sieci ORANGE w ramach posiadanych 45 numerów abonenckich Zamawiającego, używanych u obecnego operatora, przy czym specyfikację numerów zawiera załącznik numer 2 do umowy. Wykonawca zagwarantuje przeniesienie numerów telefonów od dotychczasowego operatora w terminie 1 dnia od dnia podpisania umowy. Przeniesienie numerów, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy, nie może spowodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłuższej niż 24 godziny i odbędzie się w dniu wolnym od pracy, 9.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu, elektroniczne lub przy pomocy dedykowanego konsultanta, bezpłatne zarządzanie wszystkimi aktywnymi kartami SIM, między innymi w niżej podanym zakresie: a)włączanie/wyłączanie usług, b)sprawdzenie bilingu dla dowolnej karty SIM z aktywnych kart, znajdujących się w puli numerów Zamawiającego, c)ograniczenie parametrów wybranych usług, np. ilości GB transmisji danych dla konkretnego numeru, 10.Czas reakcji Wykonawcy w dni robocze, od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii usług głosowych GSM lub/i usługi "elektronicznego systemu/panelu" nie może przekroczyć 4 godzin, a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż jeden dzień roboczy. W przypadku zgłoszenia awarii usług głosowych GSM lub/i usługi "elektronicznego systemu/panelu" w dzień ustawowo wolny od pracy, czas reakcji Wykonawcy nastąpi w dniu następującym po dniu wolnym od pracy i nie może przekroczyć godz. 12.00,a usunięcie awarii nie może trwać dłużej niż jeden dzień roboczy, 11.Wykonawca wskaże imiennie osobę upoważnioną do obsługi technicznej,handlowej i operacyjnej Zamawiającego tzw. "opiekuna klienta", 12.Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych z wykorzystaniem własnej sieci telekomunikacyjnej, 13.Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej obejmujący minimum 92% terytorium RP, w szczególności na terenie następujących budynków siedzib zamawiającego: oWarszawa, ul. Inflancka 4, 4.Pozostałe postanowienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia, zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
II.5) Główny kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne
Dodatkowe kody CPV:64212000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy są uprawnieni do świadczenia usług telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243) tj.są wpisani do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych. Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (składane w oryginale) - w przypadku, powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Dokument ten winien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
limit transferu danych pakietowych dla telefonów komórkowych | 20 |
limit transfer danych pakietowych dla komputerów i innych urządzeń przenośnych/multimedialnych | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający, przewiduje możliwość zmian umowy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, strony dopuszczają zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca jest zobowiązany w formie pisemnej udokumentować oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich dokumentów, wpływ w/w zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy (zamówienia) przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże i udokumentuje wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, o których mowa w pkt. 1, Strony dokonają stosownej zmiany Umowy, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 3. Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 1 i 2 dokonana zostanie w wysokości nie większej niż 3% niewykorzystanej kwoty, o której mowa w § 7 ust. 1 i 3 Umowy. 4. Jeżeli zmiany wynagrodzenia, o których mowa w pkt. 1 i 2 spowodują wzrost łącznego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, którego Zamawiający nie będzie w stanie sfinansować, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Z tytułu rozwiązania umowy, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 5. W przypadku ustawowego zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi lub produkty składające się na przedmiot Umowy, kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie niezmieniona, a odpowiedniej zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w wystawianych fakturach podatku VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. 6. W przypadku zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług, o którym mowa w ust. 5, ilekroć w Umowie jest mowa o kwocie lub wynagrodzeniu brutto, należy przez to rozumieć kwotę brutto w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami, a nie kwotę wynikającą z § 7 ust 1 i 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.