Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Konstantynów: Udzielenie Gminie Konstantynów kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 złotych
Numer ogłoszenia: 373136 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstantynów, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2, 21-543 Konstantynów, woj. lubelskie, tel. 83 3414192, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Konstantynów kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 złotych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 złotych, przeznaczonego na sfinansowanie realizacji inwestycji polegających na przebudowie świetlicy w Komarnie Kolonii oraz budowie ulicy Piłsudskiego i Wyszyńskiego w Konstantynowie. 2. Waluta: PLN 3.Uruchomienie środków kredytu nastąpi od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2014 r. - w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia dyspozycji. Wypłata kredytu nastąpi w 2 transzach. 4.Wymagany okres kredytowania do 31.12.2022 r. 5. Oprocentowanie kredytu w/g stopy zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 1M w złotych, skorygowanej o stałą marżę banku w okresie kredytowania. 6.Spłata kredytu będzie następowała w latach 2016- 2022 z dochodów Gminy Konstantynów, przy czym spłaty rat kapitałowych w poszczególnych latach będą przedstawiały się następująco: rok 2016 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2017 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2018 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2019 - 50 000,00 zł- 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2020 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2021 - 220 000,00 zł- 4 raty po 55 000 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2022 - 330 000,00 zł - 4 raty po 82 500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, 7. Karencja w spłacie kapitału do 31.03.2016 r. 8. Wymagany harmonogram spłaty odsetek: - odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, - zapłata odsetek - do dnia 15-tego każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. 9. Dopuszcza się zmianę wysokości rocznych rat kapitałowych w okresie spłaty 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu prowizji lub opłat za przedterminową spłatę. -w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Łomazach, ul. Plac Jagielloński 7, 21-532 Łomazy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204657,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174470,55
Oferta z najniższą ceną: 174470,55 / Oferta z najwyższą ceną: 174470,55
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przeprowadzonych dwóch kolejnych postępowaniach przetargowych w trybie przetargu nieograniczonego złożono 1 ofertę lecz została ona odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia a warunki pierwotne zamówienia nie zostały zmienione w sposób istotny.
INNE PRZETARGI KONSTANTYNÓW
więcej: przetargi KONSTANTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.