eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonstantynówUdzielenie Gminie Konstantynów kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 złotych



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Konstantynów: Udzielenie Gminie Konstantynów kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 złotych
Numer ogłoszenia: 373136 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstantynów, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2, 21-543 Konstantynów, woj. lubelskie, tel. 83 3414192, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Konstantynów kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 złotych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 800.000,00 złotych, przeznaczonego na sfinansowanie realizacji inwestycji polegających na przebudowie świetlicy w Komarnie Kolonii oraz budowie ulicy Piłsudskiego i Wyszyńskiego w Konstantynowie. 2. Waluta: PLN 3.Uruchomienie środków kredytu nastąpi od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2014 r. - w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia dyspozycji. Wypłata kredytu nastąpi w 2 transzach. 4.Wymagany okres kredytowania do 31.12.2022 r. 5. Oprocentowanie kredytu w/g stopy zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 1M w złotych, skorygowanej o stałą marżę banku w okresie kredytowania. 6.Spłata kredytu będzie następowała w latach 2016- 2022 z dochodów Gminy Konstantynów, przy czym spłaty rat kapitałowych w poszczególnych latach będą przedstawiały się następująco: rok 2016 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2017 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2018 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2019 - 50 000,00 zł- 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2020 - 50 000,00 zł - 4 raty po 12.500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2021 - 220 000,00 zł- 4 raty po 55 000 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2022 - 330 000,00 zł - 4 raty po 82 500 zł, płatne na koniec każdego kwartału, 7. Karencja w spłacie kapitału do 31.03.2016 r. 8. Wymagany harmonogram spłaty odsetek: - odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, - zapłata odsetek - do dnia 15-tego każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. 9. Dopuszcza się zmianę wysokości rocznych rat kapitałowych w okresie spłaty 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu prowizji lub opłat za przedterminową spłatę. -w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Łomazach, ul. Plac Jagielloński 7, 21-532 Łomazy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204657,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174470,55

  • Oferta z najniższą ceną: 174470,55 / Oferta z najwyższą ceną: 174470,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W przeprowadzonych dwóch kolejnych postępowaniach przetargowych w trybie przetargu nieograniczonego złożono 1 ofertę lecz została ona odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia a warunki pierwotne zamówienia nie zostały zmienione w sposób istotny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.